J. Villeneuve‘as: virtualaus saugos automobilio režimą reikia uždrausti (11)

J. Villeneuve‘as: virtualaus saugos automobilio režimą reikia uždrausti
logo Gegužės 01 d. 18:39, IndyCar

1997 metų „Formulės-1“ pasaulio čempionas Jacquesas Villeneuve‘as, komentuojantis lenktynes „Sky Italia“ ir „Canal Plus“ TV eteryje, mano kad Azerbaidžano GP praėjo nuobodžiai – intrigą sugadino sprendimas įvesti virtualaus saugos automobilio (VSC) režimą.

Jacquesas Villeneuve‘as: „Mano galva, lenktynės buvo visiškai nuobodžios. Suprantate, nuolatinis DRS naudojimas visiškai jas sugadino. Iš esmės, tikrų lenkimų net ir nebuvo apskritai. O kai atsirado galimybė išleisti tikrą saugos automobilį, vietoje to buvo įvestas virtualaus saugos automobilio režimas, o tai galutinai panaikino bet kokią intrigą.

Aš manau, jog VSC reikia apskritai uždrausti lenktynių metu. Penktadienį ir šeštadienį – prašom, bet ne GP lenktynių metu. Tai neprideda vaizdingumo, o Baku šou buvo ne pats gražiausias dėl VSC ir DRS naudojimo“.

Kartu J. Villeneuve‘as nesutinka su teiginiu, kad „Ferrari“ lenktynių metu naudojo abejotiną taktiką. Kanadiečio nuomone, Charlesui Leclercui mažai kas galėjo padėti pagerinti poziciją: „Bet kokiu atveju, jis buvo nepakankamai greitas. Kai dėl taktikos, tai po kvalifikacijos jam vis tiek būtų tekę startuoti su vidutinėmis padangomis.

O po to viskas priklausė nuo to, kaip vystėsi lenktynių įvykiai. Aš negaliu pasakyti, jog Skuderija naudojo kažkokią keistą taktiką ar surengė kokį nors rizikingą eksperimentą“.

Komentarai (11)


MN1
| Gegužės 02 d. 22:26
Tech
| Gegužės 01 d. 21:26

Dar lavai idomu, tas Vsc laiku skirtumas. Pvz Leclerc pries Vsc buvo 21 s uz Verstapeno. Is kart pasibaigus Vsc, tapo 32 s. Ne karta teko pastebet tokiu unikaliu perliuku su Vsc

siaip idomiai pasirode kad verstapenas vsc metu fiksavo greiciausia lenktyniu rata
UAZ
| Gegužės 02 d. 21:22
Visiska tiesa siame parasyme.Leclercas nebuvo greitas.Ir aplamai sioj trasoj sansu neturejo uzimt geresnes nei paime vietos.
vaideriuks
| Gegužės 02 d. 13:50
Jacques
| Gegužės 01 d. 20:39

Pilnai sutinku,intrigos faktoriu panaikina tas VSC. Net bandau prisiminti kam jis apskritai buvo įvestas.

Jei neklįstų tai po Bianchi avarijos jis atsirado. Kaip ir stringai. Atsirado vienas gudruolis kuris nepaisė geltonų vėliavų ir oro sąlygų, prašau: VSC ir stringai.
Misiulis
| Gegužės 02 d. 09:20
SC irgi ne auksas, yoac kai siame champe jie megsta SC perlaikyti trasoj trim ratais per ilgai. Jei ivestu startus is vietos po SC, tada as visom keturiom uz VSC ismetima ir SC naudojima, kad ir su 3ratais per ilgai :))
leksas
| Gegužės 02 d. 09:06
pritariu jam, teisingai šneka
Klepsidra
| Gegužės 02 d. 07:46
vsc buvo ivesta salygu sulyginimui. komandos
nori lygiu salygu, ziurovai visko nori random - nieko naujo.
del drs jau lenktyniu metu rasiau ta pati - buvo vien graudus apvaziavimai, kuriu net paruosti nereikejo ir realiai be sanso gintis (isskyrus pora atveju gal).
RBR
| Gegužės 01 d. 21:49
Sudas vsc nuo pat pradziu buvo. Ir ji ivede po politinio kazkurios komandos spaudimo, kai lyderis vos nepralose ar pralose laimetas lenktynes (Ferrari ar Mercedes tai buvo neatsimenu). Ir skirtumai per vsc tikrai isauga ar sumazeja, nes ne vienas jau pilotas sake, kad galima sugudrauti su trajektorijomis.
Vandamke
| Gegužės 01 d. 21:39
Tech
| Gegužės 01 d. 21:26

Dar lavai idomu, tas Vsc laiku skirtumas. Pvz Leclerc pries Vsc buvo 21 s uz Verstapeno. Is kart pasibaigus Vsc, tapo 32 s. Ne karta teko pastebet tokiu unikaliu perliuku su Vsc

Tai juk aiskino, lec tuo metu buvo tiesiojoje, o ver letesneje trasos dalyje, todel toks skirtumas ir atsirado.
Tech
| Gegužės 01 d. 21:26
Dar lavai idomu, tas Vsc laiku skirtumas. Pvz Leclerc pries Vsc buvo 21 s uz Verstapeno. Is kart pasibaigus Vsc, tapo 32 s. Ne karta teko pastebet tokiu unikaliu perliuku su Vsc
Jacques
| Gegužės 01 d. 20:39
Pilnai sutinku,intrigos faktoriu panaikina tas VSC. Net bandau prisiminti kam jis apskritai buvo įvestas.
×

F-1.lt pulsas