J. Vowlesas: svyravimas niekur nedingo

J. Vowlesas: svyravimas niekur nedingo
logo 2022 Gegužės 25 d. 20:02, Pirelli

Mercedes“ inžinieriai mano, kad bolido destabilizacijos problema prie didelių greičių, kuri smarkiai trukdė komandai sezono pradžioje, dar iki galo nėra likviduota, nors praėjusiame etape Ispanijoje ji pasireiškė kur kas mažiau – buvo pasiekta nemaža pažanga.

Tačiau „Mercedes“ vyr. lenktynių inžinierius Jamesas Vowlesas teigia, kad kol kas nesurastas sprendimas, kuris leistų visiškai panaikinti bolido išilginio svyravimo problemą.

„Mūsų bolidas tik viename etape iš šešių važiavo normaliai. Pagaliau turėjome mašiną, kuri važiavo taip, kaip reikia, - pasakojo J. Vowlesas. - Mes galėjome ją reguliuoti, parinkti tikslius nustatymus, galėjome su jais eksperimentuoti, o W13 į visa tai reagavo tinkamu būdu. Apie automobilį, kurį turėjome pirmuose penkiuose etapuose, to pasakyti nebuvo galima.

Tačiau mes neturime puoselėti didelių vilčių, nes tai buvo tik vienoje trasoje, kuri mūsų bolidui tiko daugelį metų prieš tai. Mums teks dar daug ką išsiaiškinti ir daug ką išanalizuoti. Manau, kad būtų neteisinga sakyti, kad bolido svyravimo problema yra visiškai panaikinta.

Mes iki šiol matome, kad varžovų mašinos irgi nuo to kenčia ir esu įsitikinęs, kad problema kankins visus vėl, nes kol kas visi ją dar tik nagrinėja, tačiau Barselonoje šiai bėdai spręsti buvo padėtas rimtas pagrindas.

Galiu patvirtinti, kad mes žengėme rimtą žingsnį į priekį, jei kalbėsime apie tas priemones, kokių mes ėmėmės dirbdami trasoje ir dabar mus reikės vystyti tai, kas jau pasiekta.

Mums teks lenktyniauti trasose, kuriose mes tikimės sunkumų, tai yra Monakas ir Baku, kurios yra sudėtingos ir čia galima tikėtis siurprizų. Bet skirtumas yra tas, kad dabar pagal greitį mes mažai nusileidžiame lyderiams ir jau galime kovoti dėl pergalių“.

Kartu Ispanijoje abiem „Mercedes“ pilotams teko mažinti greitį paskutiniuose ratuose dėl problemų su jėgos agregatu. J. Vowlesas paaiškino tai bolido perkaitimu aukštos temperatūros sąlygomis, kuri visą savaitgalį vyravo Barselonoje.

„Jėgos agregatas labai smarkiai perkaito, - pripažino specialistas. - Norint geriau suprasti situaciją, kai oro temperatūra pasiekė 37 laipsnius, o prieš pabaigą buvo dar karščiau. Tai labai daug, o sąlygos, kuriomis vyko Ispanijos GP, buvo ypatingos, jei lyginsime su bet kuriomis F-1 tvarkaraščio lenktynėmis.

Pilotai turėjo į tai reaguoti, tai galima buvo padaryti, perjungus jėgainę į tausojantį režimą ir garantavus, kad variklis gautų pakankamai oro aušinimui, be to, dažnai tekdavo atleisti akseleratorių ir judėti riedant. Lewisas Hamiltonas ir George'as Russellas puikiai susitvarkė su užduotimis ir sugebėjo su tokiais bolidais pasiekti finišą“.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794