Jėgainių gamintojai siūlys mažinti jų kainą (5)

Jėgainių gamintojai siūlys mažinti jų kainą
logo 2016 Sausio 13 d. 06:55, Daimler
Ne kartą buvo rašyta, kad pernai metų pabaigoje „Formulės-1“ Komisija atmetė siūlymą įvesti alternatyvius variklius.
Vietoje to, iki sausio 15 dienos jėgos agregatų gamintojai FIA turi pasiūlyti, kaip būtų galima sumažinti jėgainių kainą bei jų prieinamumą privačioms komandoms.
Vokiečių „Auto Motor und Sport“ pavyko sužinoti kai kurias detales apie gamintojų siūlymus, kurie bus paskelbti artimiausiomis dienomis. Yra teigiama, kad gamintojai nesiruošia kurti naujų jėgos agregatų 2018 metams. „Mercedes“, Ferrari“, „Renault“ ir „Honda“ mano, kad kur kas pigiau būtų subsidijuoti dabartines jėgaines privačioms komandoms ir už jas prašyti po 12 mln. eurų per vieną sezoną.
Tarp kitų siūlymų, kurie padėtų sumažinti variklių kainą, būtų svarstoma galimybė standartizuoti kai kuriuos jėgos agregatų elementus – baterijas, MGU-K, MGU-H ir, tikėtina, turbinas. Toks sprendimas leistų sumažinti šių elementų kūrimo bei gamybos kainas. Taip pat tikimasi, kad artėjančiame susitikime gamintojai taip pat pasiūlys būdus kaip padidinti jėgainių galingumą ir jų garsą.
Kaip rašo „Auto Motor und Sport“, nėra jokių garantijų, kad tokie siūlymai bus patvirtinti, kadangi Bernie Ecclestone siekia apskritai sumažinti variklių gamintojų įtaką „Formulės-1“ pasaulio čempionatui ir toliau primygtinai reikalauja, kad čia atsirastų kur kas pigesni alternatyvūs varikliai.

Komentarai (5)
deivec
| 01/13 11:21 Atsakyti
kainos kilo del alternatyvu nebuvimo ? :D

renault..honda...ferrari, mercedes cia nera alternatyvu ????

kad varikliai skirtingu kategoriju...cia ne konkurencijos klausimas....

vaikai pagalvokit pries rasydami kazka.

tokios situacijos nebutu jeigu visi butu namu darbus atlike mazdaug vienodai. dabar renault ir honda...matosi pritruko parako..arba per velai pradejo ruostis...

tai cia jau ne alternatyvu problema....

jeigu butu buve apyligiai varikliai...niekas dabar net nesneketu....isshkyrus visiems tipo bloga garsa :D

idomu ar reikes naujus telikus pirkti kai bus tie "garsesni" varikliai :D

ar cia tipo visi vaziuojat i GP ? :D
STFU
| 01/13 11:18 Atsakyti
kaip ir sakiau, jokiu alternatyviu varikliu, subsidijuoti tom mazom komandom varikliu kainas logiska, priimti koki tai gamintoja, neturinti komandos, kaip koki pvz bmw, audi, opel, toyota ar dar kazka, kas noretu tuo uzsiimti ir gamintu visom mazom komandom variklius uz mazesne kaina, bet tuo metu, tam n aujokui suteikti laisve varikli tobulinti sezono metu, pastebejus esmines klaidas, kad ir motoro bloke, o ne padarom du cempionatus, gamykliniu komandu ir atskiru ir lai varzosi, vienu komandine iskaita ir kitu. net jei oficialiai ir neatskirs komandines iskaitos, vistiek visi fanai ir tv transliaciju metu bus pabreziama, kad va cia vaziuoja ferrari su siuolaikiniu motoru, o cia va force india su v10 ar v8 seno tipo :) as galvoju, tai lb sumazins idomuma, nors lenktynes gal, tik gal taptu turincios daugiau veiksmo, bet sumoj sumavus butu tik daugiau pasiteisinimu sezono metu ir po jo, kad va mes tai saziningai gaminames tai ko reikalauja, o va jie mus lenkia su kazkokia atgyvenusia technologija, arba atvirksciai, o visi tie sh pilstymaisi yra lb jau gadinantys nuotaika ziurint f1
Klepsidra
| 01/13 10:29 Atsakyti
Standartizuoti turbinas? Tai kazkam tektu pamirsti visas inovacijas su isskritom dalim. MGU-H ir MGU-K makes more sense
žiūrovas f-1
| 01/13 09:50 Atsakyti
Cia ir paaiskes, ar alternatyviu varikliu ivedimo siulymas, kuris buvo atmestas isties yra geras, ar ne, jei nieko kito gero nesugalvoja ekipos su Berniu ir Todto kartu.
RBR
| 01/13 09:04 Atsakyti
Cia ir paaiskes ar senelis turi dar parako, ar jau pasiduoda. Visais laikais formuleje buvo nepriklausomas varikliu tiekejas. Tik tai ir lemdavo, kad gamintojai neuzsiprasydavo kosminiu sumu. Kai tik tokio neliko, kainos soko iki 30 mln.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas