Aiškinu niekad nemačiusiems ovalo ir neturintiems žalio supratimo, kas tai per daiktas ir su kuo jis valgomas:
Ovalas- tai lenktynių trasa, paprastai turinti dvi tiesiasias ir 2-4 skirtingo spindulio posūkius. Kartais ovalai būna su 3 ar net 4 tiesiosiom. Būtinas reikalavimas- visi posūkiai yra į tą pačią pusę (įprasta kad į kairę)
Nelabai matau argumentų čia išsakytoms kvailoms nuomonėms, kad važiuoti "standartinėje" trasoje kur yra kokie 10 posūkių, yra baisiai įdomu ir didelis menas, o važiuoti trasoje, kurioje yra 4 posūkiai, jau nuobodu ir nereikalauja meistriškumo.
Pilną ovalinių trasų kaifą ir jų skirtumus galima pajusti žaidžiant pvz. NASCAR- tuomet labai akyvaizdžiai pamatysite, kad ovalinės trasos tarpusavyje skiriasi daug labiau, nei suvienodėjusios šiuolaikinės F-1 trasos, o gerai įveikti trasą visus 800 km distancijoje yra didelis menas.
Žiūrėti ovalinių trasų lenktynes gyvai apskritai yra milžiniškas pranašumas prieš “standartines” trasas, nes ovaluose beveik iš visų vietų gali vienu metu matyti visą trasą, visus bolidus.
Kad ovalinės trasos reikalauja ne mažesnio pilotavimo meno nei standartinės, įrodo irtas faktas, kad pvz. NASCAR lenktynėse naujokų pergalės yra labai retos, o paprastai lenktynininkai ima rodyti gerus rezultatus tik po 3-10 sezonų.
Sutinku, kad nieko IRL ar NASCAR "neraukiantiems" žmonėms tos lenktynės pradžioje atrodo nuobodžios, bet neuž-mirškit, kad dar daugiau autosportu nesidominčių žmonių užmigtų, jei būtų priversti žiūrėti šiuolaikines F-1 lenktynes, nors mums, fanams, jos ir atrodo įdomios. Tad prieš rėkdami "nesąmonė, neįdomu", pabandykite į viską pažvelgti giliau