Jei F-1 vyktu ovale, po kiek ratu baigtusi varzybos

2004 Birželio 18 d. 20:36

Minzz>>> Ir dar :D kokia kalba komentuoja?

2004 Birželio 18 d. 21:12

Faktas >>>> Turiu lenktynes + kvala. Kiek laiko uzima nezinau, nes RM formatas, o su Real Player man rodo lieva laika. 6 ar 8 valandas. Sejp trukme kaip ir yprastu transliaciju. Kvala netgi byski ilgesne uz lenktynes. O kalba rodos rusu.

Incidentas vyko lenktyniu pradzioj. Buvo restartas ir visa kita.

2004 Birželio 18 d. 21:33

Teisutis >>> labai stipriai klysti!! Jeigu as NIEKO neismanyciau apie lenktynes ir visa kita, as cia nekalbeciau ir nediskutuociau! Taviskiai komentarai taip pat gali sukelti juoka!

Prisimink savo komentarus apie "mazalitraziu" ir "galingu" komandu biudzetus!

2004 Birželio 18 d. 21:36

Teisutis su Remas>> Padovanokit viens kitam i Indy500 po bilietuka ir issaiskint galesit gyvai :D

2004 Birželio 18 d. 21:38

Ir siaip patys F1 pilotai kalbedami apie savo svajoniu trasas visa laika pamini ovaline Indianapolio dali, vadinasi tokie posukiai turi kazkoki jauduliuka :)

2004 Birželio 18 d. 23:43

Eina sau, noreciau ta 1998 etapa dar karta pamatyt, jegele, tikriausiai nuo tada idomesnio GP ne nebuvo.

2004 Birželio 19 d. 15:45

AF1 >>> gal lekei ovale, kad taip tiksliai nupasakojai? ;)

2004 Birželio 19 d. 17:15

as tai ir nematau askaus atsakymo" kiek reiktu vaziuoti ratu ovale"as sakau ,kad gal 550 ratu reiktu apsukti;)

2004 Birželio 19 d. 19:35

Remas> tai, kad tu kažką (tik kažką) rauki "vamzdelių sporte", dar nereiškia, kad tavo komentarai nors ko verti kai kalbi apie ovalą, kuriuo kaip pats minėjai nesidomi.

2004 Birželio 29 d. 12:21

Gal viena, 2 kartus buti idomu pamatyt, bet daugiau kazin, ko verta formule isemus visus posukius ir pan. Be to sunkiai isivaizduoju, kaip reiktu paruost bolida, nes vaziuot butu labai pavojinga, reiktu is esmes keist visa rema

2004 Birželio 29 d. 13:46

ZaZiuS >> :D cia tau ne kartingas..

2004 Rugpjūčio 08 d. 18:31

Indomu buti pazeti kaip ten viskas vyktu, daug ka lemtu aerodinamika.

2004 Rugpjūčio 31 d. 17:09

F1 ovale normaliai vykti negaletu, nes tose lenktynese kurios vyksta ovaluose (Indy, NASCAR) komandu technikos lygis labai panasus, beveik viska lemia lenktynininko meistriskumas. Todel F1 vaizdelis labai skirtusi, nuo to ka esame iprate matyti ovaluose: vietoj intensyviai kovojanciu, glaudziai vaziuojanciu bolidu eiles matytume jais uzpildyta visa trasa. Turbut sunkiai iseitu atskirt kas kurioje vietoje vaziuotu, nes Ferrari Minardzius aplenktu kokiais 25 ratais. Beveik neliktu ir vakuminio efekto maximaliai sumazinus sparnu atakos kampus.
F1 ovale tikrai nevyks bent jau artimiausius sezonus

2004 Rugsėjo 14 d. 20:50

Pradekim nuo to kad f1 bolidas sukurtas ne ovalams...

2005 Kovo 08 d. 13:42

Pradekim nuo to kad butu ne f-1 ,o INDY Cars serija tada:)

2005 Kovo 08 d. 13:55

jei F-1 vyktu ovale tai ir varikliai butu kitokie. bet idomu kokie greiciai butu nes manau kad F-1 bolidai potencialiai yra greitesni uz IRL.

2005 Kovo 08 d. 16:14

Lenktyniavimo ovale ir lenktyniavimo trasoje logika yra visiskai skirtingi dalykai. Beveik viskas sueina i gera pakabos balansa ir galinga varikli. Kita vertus, yra keli ovalai, kuriuose lenktynes butu idomios (nes juose elementariausiai neimanoma flat-outinti :) ), tarkim, Phoenix International Raceway. Bet siaip nenoreciau, kad F-1 vyktu ovale, ne tam F-1 skirtas. Na gal idomumo delei koks vienas etapas, ne daugiau.

2005 Kovo 08 d. 18:36

Bravo >>> kazkodel manau, kad ovale Minardi atsilikimas kaip tik butu mazesnis, nes pagrindine ju beda iveikinejant posukius.

2005 Kovo 13 d. 16:37

Bravo>> ne techninis lygis panasesnis, o techniniai reikalavimai labai griezti ir vienodi, be to labai daug daliu visoms komandoms tiekiai tie patys gamintojai...

2005 Kovo 17 d. 22:49

Nesibaigtu, vaziuotu ir vaziuotu :)

2005 Gegužės 12 d. 20:34

nu joa tai tikriausiai=]

2005 Rugpjūčio 14 d. 20:43

varikliai tai gal kazkiek islaikytu, bet va padangom chana...

2005 Rugpjūčio 15 d. 06:25

atsimenu as tas belgijos gonkes, dar lygtais irases turiu kazkur kasete turi metytis, ten ne tik per starta visi issitaske bet ir sumis ejo mustis su coulthardu :)

2005 Rugpjūčio 15 d. 17:27

as kompe ta irasa turiu (pagrindines istraukas)nerealios lenktynes buvo...Jas gal labiausiai noreciau pamatyti antra kart.. ;)

2006 Rugpjūčio 29 d. 18:04

gal zinot kur ira intike belgijos lenktiniu avarijos istrauka?

2006 Rugpjūčio 29 d. 22:53

vava
http://www.youtube.com/watch?v=Sdj4KDatDTg
va cia avarija mustynes ir dar daug visko apie sia trasa:)

2006 Rugsėjo 21 d. 02:27

butu dar ir kaip idomu F1 ovale, lenkimu pamatytume kiek per visa sezona nebuta :))

2006 Rugsėjo 21 d. 02:31

nu tikrai... ovale lenktynes yra pavojinga, wiena avarija ir opa, wisu bolidu nera....tokiais greiciais lekiant nekas... neweltui ovalo trasu karalius kebuliniu automobiliu serija nascar

2006 Rugsėjo 21 d. 02:34

bravo> tai jau tikrai kad nusisnekejai... beto aplenktasis pilotas iskart galetu lyst i vakumini maisha, o kampu wistiek rejkia, jei nori kad maximaliu greiciu iwejktu posuky owalo

2007 Kovo 01 d. 20:29

Uzmirstat pagrindini dalyka, jog F-1 bolidas negali ilgai vaziuoti vakume del variklio ausinimo. O ovalu pagrindinis efektas ir yra vakumas

2007 Kovo 22 d. 17:22

Kazi kiek ten to wakumo liktu jai wisu sparnu atakos kampai butu sumazinti iki minimumo