Minzz>>> Ir dar :D kokia kalba komentuoja?
Minzz>>> Ir dar :D kokia kalba komentuoja?
Faktas >>>> Turiu lenktynes + kvala. Kiek laiko uzima nezinau, nes RM formatas, o su Real Player man rodo lieva laika. 6 ar 8 valandas. Sejp trukme kaip ir yprastu transliaciju. Kvala netgi byski ilgesne uz lenktynes. O kalba rodos rusu.
Incidentas vyko lenktyniu pradzioj. Buvo restartas ir visa kita.
Teisutis >>> labai stipriai klysti!! Jeigu as NIEKO neismanyciau apie lenktynes ir visa kita, as cia nekalbeciau ir nediskutuociau! Taviskiai komentarai taip pat gali sukelti juoka!
Prisimink savo komentarus apie "mazalitraziu" ir "galingu" komandu biudzetus!
Teisutis su Remas>> Padovanokit viens kitam i Indy500 po bilietuka ir issaiskint galesit gyvai :D
Ir siaip patys F1 pilotai kalbedami apie savo svajoniu trasas visa laika pamini ovaline Indianapolio dali, vadinasi tokie posukiai turi kazkoki jauduliuka :)
Eina sau, noreciau ta 1998 etapa dar karta pamatyt, jegele, tikriausiai nuo tada idomesnio GP ne nebuvo.
AF1 >>> gal lekei ovale, kad taip tiksliai nupasakojai? ;)
as tai ir nematau askaus atsakymo" kiek reiktu vaziuoti ratu ovale"as sakau ,kad gal 550 ratu reiktu apsukti;)
Remas> tai, kad tu kažką (tik kažką) rauki "vamzdelių sporte", dar nereiškia, kad tavo komentarai nors ko verti kai kalbi apie ovalą, kuriuo kaip pats minėjai nesidomi.
Gal viena, 2 kartus buti idomu pamatyt, bet daugiau kazin, ko verta formule isemus visus posukius ir pan. Be to sunkiai isivaizduoju, kaip reiktu paruost bolida, nes vaziuot butu labai pavojinga, reiktu is esmes keist visa rema
ZaZiuS >> :D cia tau ne kartingas..
Indomu buti pazeti kaip ten viskas vyktu, daug ka lemtu aerodinamika.
F1 ovale normaliai vykti negaletu, nes tose lenktynese kurios vyksta ovaluose (Indy, NASCAR) komandu technikos lygis labai panasus, beveik viska lemia lenktynininko meistriskumas. Todel F1 vaizdelis labai skirtusi, nuo to ka esame iprate matyti ovaluose: vietoj intensyviai kovojanciu, glaudziai vaziuojanciu bolidu eiles matytume jais uzpildyta visa trasa. Turbut sunkiai iseitu atskirt kas kurioje vietoje vaziuotu, nes Ferrari Minardzius aplenktu kokiais 25 ratais. Beveik neliktu ir vakuminio efekto maximaliai sumazinus sparnu atakos kampus.
F1 ovale tikrai nevyks bent jau artimiausius sezonus
Pradekim nuo to kad f1 bolidas sukurtas ne ovalams...
Pradekim nuo to kad butu ne f-1 ,o INDY Cars serija tada:)
jei F-1 vyktu ovale tai ir varikliai butu kitokie. bet idomu kokie greiciai butu nes manau kad F-1 bolidai potencialiai yra greitesni uz IRL.
Lenktyniavimo ovale ir lenktyniavimo trasoje logika yra visiskai skirtingi dalykai. Beveik viskas sueina i gera pakabos balansa ir galinga varikli. Kita vertus, yra keli ovalai, kuriuose lenktynes butu idomios (nes juose elementariausiai neimanoma flat-outinti :) ), tarkim, Phoenix International Raceway. Bet siaip nenoreciau, kad F-1 vyktu ovale, ne tam F-1 skirtas. Na gal idomumo delei koks vienas etapas, ne daugiau.
Bravo >>> kazkodel manau, kad ovale Minardi atsilikimas kaip tik butu mazesnis, nes pagrindine ju beda iveikinejant posukius.
Bravo>> ne techninis lygis panasesnis, o techniniai reikalavimai labai griezti ir vienodi, be to labai daug daliu visoms komandoms tiekiai tie patys gamintojai...
Nesibaigtu, vaziuotu ir vaziuotu :)
nu joa tai tikriausiai=]
varikliai tai gal kazkiek islaikytu, bet va padangom chana...
atsimenu as tas belgijos gonkes, dar lygtais irases turiu kazkur kasete turi metytis, ten ne tik per starta visi issitaske bet ir sumis ejo mustis su coulthardu :)
as kompe ta irasa turiu (pagrindines istraukas)nerealios lenktynes buvo...Jas gal labiausiai noreciau pamatyti antra kart.. ;)
gal zinot kur ira intike belgijos lenktiniu avarijos istrauka?
vava
http://www.youtube.com/watch?v=Sdj4KDatDTg
va cia avarija mustynes ir dar daug visko apie sia trasa:)
butu dar ir kaip idomu F1 ovale, lenkimu pamatytume kiek per visa sezona nebuta :))
nu tikrai... ovale lenktynes yra pavojinga, wiena avarija ir opa, wisu bolidu nera....tokiais greiciais lekiant nekas... neweltui ovalo trasu karalius kebuliniu automobiliu serija nascar
bravo> tai jau tikrai kad nusisnekejai... beto aplenktasis pilotas iskart galetu lyst i vakumini maisha, o kampu wistiek rejkia, jei nori kad maximaliu greiciu iwejktu posuky owalo
Uzmirstat pagrindini dalyka, jog F-1 bolidas negali ilgai vaziuoti vakume del variklio ausinimo. O ovalu pagrindinis efektas ir yra vakumas
Kazi kiek ten to wakumo liktu jai wisu sparnu atakos kampai butu sumazinti iki minimumo
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |