„
Haas“ ekipos pilotas Kevinas Magnussenas mano, kad aplenkti varžovą trasoje, naudojant DRS sistemą, šiemet bus lengviau.
Daugelis specialistų ir sirgalių baiminasi, kad dėl pakitusios bolidų aerodinamikos šiemet lenktynininkams trasoje įveikti vienas kitą bus sudėtingiau. Tuo tarpu K. Magnussenas mano, kad DRS šį sezoną vaidins svarbesnį vaidmenį, o lenktynės bus įdomesnės.
„Dėl didesnės prispaudžiamosios jėgos DRS šiemet vaidins didesnį vaidmenį nei pernai. Pasinaudojus DRS, paskui varžovą važiuojantis pilotas įgis didesnį pranašumą. Tad matome ženklus, kurie mums žada įdomesnes lenktynes. Kai kurie sako, kad dėl pakitusios aerodinamikos bus sunku važiuoti arti varžovo. Kaip bus iš tikrųjų, turėsime dar šiek tiek palaukti ir sužinosime“, – sakė K. Magnussenas.
Sportininkas neslepia, jog nekantriai laukia pirmųjų bandymų, kuomet pirmą kartą galės išmėginti 2017 m. „Haas“ bolidą.
„Tai, jog pilotuosime greitesnius bolidus bus naudinga mums visiems. Mes norime važiuoti kiek įmanoma greičiau, ant galimybių ribos. Praėjusios kartos bolidų sukibimas su trasa buvo labai prastas, o galios, palyginus su sukibimu, buvo per daug.“
„Bus šaunu, jei pilotuojant naujuosius bolidus turėsime ieškoti tos galimybių ribos, o ne kompromiso tarp padangų, aerodinamikos, balanso ir taip toliau. Tikiuosi, kad atrasti tas ribas šiemet bus sunkiau.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).