Kinijos GP etapas šiais metais turėjo įvykti pirmą kartą nuo 2019 metų – lenktynės buvo įtrauktos į pirminį 2023 m. sezono tvarkaraštį ir buvo numatytos balandžio viduryje. Tačiau vėliau lenktynes teko atšaukti dėl Kinijos valdžios įvestų naujų karantino priemonių, tačiau antradienį „Formulė-1“ oficialiai pranešė, kad niekas pamainos šiam etapui neieškos.
Tokiu būdu, naujajame sezone bus 23 etapai, o tarp Austalijos (balandžio 2 d.) ir Azerbaidžano (balandžio 30 d.) čempionato ir sirgalių laukia net keturių savaičių pertrauka – jei neskaičiuosime oficialios vasaros pertraukos, tai bus pačios ilgiausios savaitės be lenktynių šiais metais.
Bet kur kas svarbiau, kad dabar keisis kai kurių bolido mazgų naudojimo taisyklės per sezoną. Jei būtų organizuojami 24 etapai, pilotai būtų galėję naudoti po penkias pavarų dėžes, bet dabar jų skaičius sumažėjo iki keturių.
Tuo tarpu jėgos agregatų komponentų skaičius išliks toks pats kaip ir pernai: be baudos bus galima panaudoti po tris pagrindinių detalių komplektus (vidaus degimo variklis, turbina, MGU-H ir MGU-K motorai-generatoriai) ir po du likusius elementus – bateriją ir valdymo elektroniką.
Praėjusiame sezone, kai etapų skaičius buvo 22, į šias normas sutilpo tik dvi komandos. Be to, sprintų skaičius šiais metais nuo trijų padidės iki šešių.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |