Kada „Honda“ pristatys kitos versijos jėgainę?

Kada „Honda“ pristatys kitos versijos jėgainę?
logo 2019 Rugpjūčio 29 d. 11:41, Pixabay

„Red Bull“ ekipos pažanga leido Maxui Verstappenui laimėti dvejas lenktynes iš ketverių prieš pat vasaros perrauką „Formulės-1“ pasaulio čempionate – ir jei ne drąsi „Mercedes“ strategija Vengrijoje, tai pergalių galėjo būti ir trys. Britų ekspertas Markas Hughesas svarsto apie galimą „Honda“ strategiją antroje sezono pusėje...

Gavę nemažų aerodinaminių atnaujinimų bei „Honda“ motoristų leidimą naudoti agresyvius jėgos agregato nustatymus, „Red Bull“ komanda tapo rimtu „Mercedes“ varžovu. Ketveriose paskutinėse lenktynėse jie vidutiniškai „Mercedes“ nusileisdavo tik po dvi dešimtąsias rate, nežiūrinti į kitokią bolido konstravimo filosofiją. Kartu abi komandos pasikliauja didesne prispaudžiamąja jėga, o ne mažu priešpriešiniu pasipriešinimu kaip „Ferrari“, kuriai didelės prispaudžiamosios jėgos nepavyksta pasiekti.

Mažindami atsilikimą nuo „Mercedes“, „Red Bull“ suprato, kad jie jau gali pakovoti ir kvalifikacijose dėl „pole“ ir nustojo aukoti kvalifikacijas reguliuojant bolidą. Tai buvo akivaizdu Vengrijoje, kur „Mercedes“ mašinos lenktynėse buvo akivaizdžiai greitesnės, tačiau vos nepralaimėjo lenktynių vien dėl to, kad neiškovojo „pole“.

Kvalifikacijoje „Mercedes“ nesugebėjo pritaikyti padangas dirbti optimaliu temperatūriniu režimu pirmuose dvejuose greitojo rato posūkiuose, o tai leido Verstappenui iškovoti „pole“. Kai mašinos yra tokios artimos pagal greitį, kvalifikacijos rezultatai tampa dar svarbesni.

Skirtingai nei sezono pradžioje, „Mercedes“ šiuo metu neturi pakankamai didelio greičio pranašumo, kad lenktynėmis mašiną galėtų reguliuoti taip, kad užtikrintai galėtų laimėti ir kvalifikaciją. Dabar „Red Bull“ ir „Honda“ yra pasiruošę naudoti agresyvius bolido ir jėgainės nustatymus, kad galėtų spausti „Mercedes“ nieko neprarasdami. Bus įdomu pažiūrėti, ar sugebės jie išlaikyti tokį tempą ir po vasaros pertraukos ir kiek pasitemps „Mercedes“?

Agresyvus požiūris konstruojant ir naudojant jėgos agregatus turi akivaizdžių pasekmių – ekipai teks prarasti starto pozicijas ir komandai teks pasirinkti optimaliausią laiką, kai jėgainės keitimo pasekmės bus minimalios.

„Honda“ jau paruošė naują, ketvirtos specifikacijos jėgos agregatą 2019 metais ir tikisi, jog pagal galią jie galės susilyginti su „Mercedes“, nors dar kažkiek nusileis „Ferrari“ jėgainei. Klausimas tas, kada šį agregatą sumontuoti mašinose? Kadangi priekyje laukia dar devynerios lenktynės, tai naujos jėgainės sumontavimas Spa privestų prie to, jog sezono pabaigoje komandos lauktų dar viena bauda – tiek daug lenktynių motoras neišlaikys.

Lenktynėms Singapūre (trečiosios varžybos iš likusių devynių) „Red Bull“ turi didelių vilčių – ten jie tikisi labai gero rezultato ir nenorėtų gauti baudos. Su lenktynėmis Japonijoje (penktosios ir devynių) ypatingas viltis jau sieja „Honda“, todėl naujojo jėgos agregato sumontavimas ten taip pat yra mažai tikėtinas. Galima nuspėti, kad jei jie naujojo variklio nesumontuos Spa, tai jis debiutuos Sočyje.

„Mercedes“ taip pat greitai sumontuos patobulintą jėgos agregatą, bet jiems kol kas jokia bauda negresia – abi sidabrinės mašinos šiuo metu turi antrus variklius iš trijų leidžiamų.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983