Nezinau ar cia bajeris ar ne, bet ar tik ne KK ir AV per kazkurias lenktynes sake, kad uztenka net palyginus nedidelio (lyginant su F-1 greiciais) greicio, kad bolidas galetu vaziuot ovalo formos tunelio sienomis bei lubomis :rolleyes: Nzn ar cia jie taip sake, ar kazkur skaiciu, bet tikrai toky dalyka girdejau. Aisq, nezinia kiek tame tiesos.
Nors sejp Aston-Martin teisingai pastebejo, kad acirastu problemu del kuro padavimo y cilindrus. Nors gal jei jis butu siurbiamas be salycio su oru, tokios problemos ir nebutu. Bet velgi ar neacirastu bedu del pvz degimo ir ismetimo taktu? Ar kuro misinys sprogtu "y apacia" ir ar ismetimo dujos butu ismestos "is apacios"? Nors ka gali zinot :rolleyes:
Beja, dar vienas niuansas. Kaip zinia, F-1 bolido dugnas labai zema nuo zemes pavirsiaus. Padidinus jo sparnu atakos kampa, bolidas dar labiau prisispaustu prie zemes. Is cia dar kelios problemos: dugnas galetu netgi liest dugna, del ko bolidas iskart nukristu, arba jei ir neliestu, tai tarpas tarp bolido dugno ir asfalto sumazetu ir y difuzoriu patektu maziau oro, del ko sumazetu bolido galo prispaudimo jega.
Nzn ar tai ymanoma, bet tema labai ydomi. Tiesa, visgi nemanau, kad "eilinis" F-1 bolidas galetu vaziuot aukstyn kojom. Net jei tai ir ymanoma, greiciausiai reiketu kiek pakeist bolido aerodinamika, galbut kazka variklyje ir panasiai :cooool: