kokiu budu nustatoma bolido padetis: atskaitos taskas nosis ar galas?
kokiu budu nustatoma bolido padetis: atskaitos taskas nosis ar galas?
Kiek pamenu nei nosis, nei tikrai ne galas.
Ant kiekvieno bolido yra sumontuoti davikliai, starto-finisho reg.davikliai yra vienodose vietose (tixliai nezinau, bet manao manymu tai nustatoma pagal atstuma nuo taip vadinamos priekines asies)... otrasoje, sienelese, asfalte (dangoj) ir dar daugely vietu yra kiti davikliai... ot mazdaug ir psio...
Taip, davikliu trasoje yra daug. Trasa yra suskirstyta i tris sektorius, kuriuose po trasos danga yra antenu poros, priimancios signalus is siustuvu, itaisytu kiekviename bolide. Kiekvienas siustuvas siuncia skirtingo daznio signala, taip atpazistami bolidai.
Siustuvai yra itaisyti uz priekinio rato, bet kaip suprantu, tai nereiskia, kad signalas pagaunamas tik pravaziavus priekinei asiai.
Tranzenziuzex > beje, labai ishsamu straipsni apie laiko matavima gali perskaityti "F-1 savaites" 2000m. 10 numeryje. Jei neturi - man atrodo, kad visus senesnius numerius gali isigyti redakcijoje (nors gal ir klystu - Vilma > kaip ten ish tikruju?)
Imanoma
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |