Kam „Ferrari“ gali tiekti jėgaines 2018 metais?

Kam „Ferrari“ gali tiekti jėgaines 2018 metais?
logo 2017 Liepos 12 d. 07:00, Ferrari

Praėjusį sekmadienį „Ferrari“ prezidentas Sergio Marchionne pasirodė Austrijoje GP etape ir jo komentarai leidžia geriau suprasti, kokie yra „Ferrari“ planai ateičiai – taip mano britų ekspertas Jamesas Allenas.

Sergio Marchionne leido suprasti, kad Fernando Alonso nesugrįš į „Ferrari“, o iš Kimio Raikkoneno laukiama kur kas aukštesnių rezultatų. Jo žodžiais, suomis turi „labai gerai padirbėti, kad būtų išsaugota galimybė šiemet laimėti čempionatą“. Apie kokią įskaitą kalba eina, jis nepatikslino, bet turint galvoje tai, kiek Kimis atsilieka nuo S. Vettelio asmeninėje įskaitoje, galima padaryti išvadą, kad kalbama apie Konstuktorių taurę. Jau Austrijoje komanda Kimiui parinko tokią strategiją, kurios tikslas buvo sutrukdyti „Mercedes“ realizuoti jų strategiją.

Kai Marichionne paprašė pakomentuoti gandus apie egzistuojantį susitarimą su Maxu Verstappenu 2019 metams ir vėlesniam laikui, jis paslaptingai tik pasakė – „mes nieko nepasirašėme“, bet nebandė neigti šio spėjimo.

Po incidento Baku Vettelis gavo iš „Ferrari“ vadovybės velnių – taip buvo ir po pernai metų Meksikos etapo, tačiau dabar Marchionne pareiškė, kad tik nuo pačio Sebastiano priklauso, ar bus panaudota sutarties papildoma sąlyga kontraktui 2018 metams pratęsti. Jei kontraktas ir bus pratęstas, tai neaišku, kuriam laikui.

Ateityje Marchionne turi palikti koncerno „Fiat Chrysler“ vadovo postą, kad pilnai susikoncentruotų ties „Ferrari“ reikalais, o tai reiškia, kad jo politinis svoris „Formulėje-1“ tik auga. Būtent prie jo „Ferrari“ sugrįžta į lyderio pozicijas pasaulio čempionate ir pagal laiką tai sutapo su tuo, kai pačioje „Formulėje-1“ pasikeitė savininkai.

Kaip rašo italų „Gazzetta delo Sport“, neatmestina, kad 2018 metais „Ferrari“ jėgos agregatai, kurie tiekiami „Haas“ komandai, bus pervadinti į „Alfa Romeo“, kadangi Marchionne seniai kalba, kad šią markę reikia sugrąžinti į F-1 pasaulio čempionatą. Dar vienas įdomus momentas: kadangi kitais metais „Sauber“ pereis prie „Honda“ jėgainių, tai „Ferrari“ jaunimo akademijos pilotams beliks viena vienintelė vieta, kur semtis patirties – tai prie „Haas“ mašinų vairo.

Italijoje sklando gandai, kad į Ferrari“ dėl jėgainių tiekimo kitais metais kreipėsi ir „McLaren“ komanda, nors „Mercedes“ variantas šiuo atveju yra labiau tikėtinas. Teoriškai, jei „McLaren“ ir „Honda“ skyrybos vis tik įvyks, tai galėtų reikšti, kad japonų koncernas gali pasiūlyti gamyklinę paramą „Red Bull“ arba „Williams“ ekipoms. Abiem komandoms reikia tvirtos paramos iš jėgainių tiekėjų, bet kol kas labai sunku numatyti, kaip įvykiai klostysis toliau.

Diskusijose apie variklius, kuriuos „Formulė-1“ turėtų gauti po 2020 metų, aktyviai dalyvauja „VW Audi“ grupė; vokiečių koncernas analizuoja galimybę ateiti į F-1 su vienu iš savo prekinių ženklų, bet tai iš dalies priklausys ir nuo to, ar pavyks „Liberty Media“ padidinti šių lenktynių populiarumą ir pritrakti kuo daugiau jaunos auditorijos.

Jei varikliai taps konstrukciškai paprastesni, tai ne tik leis sumažinti komandų išlaidas, bet ir padės „Honda“ kur kas greičiau pasiekti konkurencingą lygį, o tuo suinteresuoti tiek „Liberty Media“, tiek ir FIA.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794