KAM IDOMU !!! "B" grupės automobiliu istorija"

2006 Vasario 27 d. 15:29

Ši istorija labai trumpa – 1982-1986 metai. Ketveri triumfo ir tragedijų metai. Šiandien jie prisimenami su nostalgija. Jie pakeitė supratimą apie greitį. Ši istorija davė pasauliui tai, ką šiandien vadiname Pasaulio automobilių ralio čempionatu... Būtent 1982-aisiais metais FISA (tuometinė FIA – Tarptautinė automobilių federacija) gerokai pakeitė automobilių ralio techninį reglamentą. Vietoje iki tol buvusių grupių – 1, 2, 3, 4, 5, 6 – atsirado grupės „A“, „B“ ir „N“.

toliau:
http://www.yoursport.lt/index.php?language=lt&action=view_page&page_id=273
:):)

2006 Vasario 27 d. 17:25

Šitas straipsnis buvo f-1 naujienų žurnale parašytas ir www.wrc.lt buvo kažkas panašaus parašyta.

2006 Vasario 27 d. 18:33

Tai musu autoriaus straipsnis,, kuris rasydavo ir i zurnala "F1 naujienas".Dabar Zurnalas "F1 naujienos" mires, o autoriaus straipsniu bus ir daugiau kurie tikrai nebus niekur spausdinti :)

2006 Vasario 27 d. 18:40

rallycross, taip ir toliau! :goodjob:

2006 Vasario 27 d. 21:53

Labai stengsimes :) greitu laiku pasiulysime intriguojancia naujiena . Turetu buti idomu :)

2006 Kovo 08 d. 18:46

Naujieną ar straipsnį? 1952 metų F-1 sezono apžvalga :D

2006 Kovo 08 d. 23:21

rallycross> gera raštliava

2006 Kovo 14 d. 15:41

paskaitykite apie Jim Bamber kolekcija Pit CreW
Kas yra bendro tarp sero Jackie Stewarto, „Formulės 1“ mechanikų, 50-mečio brito Jimo Bamberio ir visų „Formulės 1“ gerbėjų? Žinoma, visi jie susiję su automobilių sporto karaliene – „Formulės 1“ lenktynėmis, tačiau tai dar ne viskas...
http://www.yoursport.lt/index.php?language=lt&action=view_page&page_id=402

2006 Kovo 18 d. 09:27

Dar vienas "Formulė 1". Sekundžių kaina
Kiekvienoje šiandieninėje „Formulės-1“ komandoje yra mažiausiai 20 žmonių, kurių darbas lenktynių metu trunka mažiau nei vieną minutę, tačiau būtent jie tampa pagrindiniais lenktynių veikėjais, kai lenktyninis automobilis palieka trasą ir užsuka į techninio aptarnavimo zoną. Ir tuo metu ima veikti darnus, tačiau sudėtingas mechanizmas, kurio kiekvienas judesys nušlifuotas ilgų treniruočių metu. Tai tapo šiandieninių lenktynių kasdienybe, deja, kaip bebūtų keista ar apmaudu, labai dažnai lemiančia lenktynių baigtį. Tokia jau dabartinė formulė, kurioje pergalė dažnai iškovojama ne lenktynių trasoje, o būtent techninio aptarnavimo zonoje. Draudimas keisti padangas buvo gerokai sugadinęs tą kelių sekundžių spektaklį, atimdamos didžiąją veiksmo dalį, tačiau šiemet vėl viskas grįžo į senąsias vėžias
http://www.yoursport.lt/index.php?language=lt&action=view_page&page_id=442

F-1.lt pulsas