Antrose Kanados GP treniruotėse vieną Monrealio trasos ratą greičiausiai įveikė „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas. Antroje ir trečioje vietose liko du „Ferrari“ sportininkai - Charlesas Leclercas ir Carlosas Sainzas.
Olandas sekunde pagerino pirmuose važiavimuose užfiksuotą savo geriausią rezultatą, bet tik 0,081 sek. pranoko antroje vietoje likusį C. Leclercą.
Dviem dešimtosiomis sekundės dalimis nuo buvusio komandos draugo atsiliko antrasis „Ferrari“ pilotas C. Sainzas. O greičiausiųjų penketuką užbaigė du F-1 čempionai - Sebastianas Vettelis iš „Aston Martin“ ir „Fernando Alonso iš „Alpine“.
Antrasis „Red Bull“ sportininkas Sergio Perezas šį kartą liko už pirmojo dešimtuko ribos. Paklaustas, kodėl du ekipos sportininkus skyrė sekundė, komandos vadovas Christianas Horneris teigė, kad taip nutiko dėl skirtingai sureguliuotų bolidų.
Jau tradicija tampa tai, jog lenktynių savaitgalio metu „Alfa Romeo“ susiduria su technikos gedimu. Ne išimtis ir Kanados GP. Dėl elektronikos gedimo Valtteri Bottas įveikė vos kelis ratus ir didžiąją treniruočių dalį praleido komandos garaže.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. |
Maxas Verstappenas |
1:14.127 |
32 |
|
2. |
Charlesas Leclercas |
1:14.208 |
+0.081s |
31 |
3. |
Carlosas Sainzas |
1:14.352 |
+0.225s |
31 |
4. |
Sebastianas Vettelis |
1:14.442 |
+0.315s |
34 |
5. |
Fernando Alonso |
1:14.543 |
+0.416s |
24 |
6. |
Pierre'as Gasly |
1:14.879 |
+0.752s |
33 |
7. |
George'as Russellas |
1:14.971 |
+0.844s |
30 |
8. |
Lando Norrisas |
1:14.987 |
+0.860s |
30 |
9. |
Danielis Ricciardo |
1:15.033 |
+0.906s |
30 |
10. |
Estebanas Oconas |
1:15.119 |
+0.992s |
31 |
11. |
Sergio Perezas |
1:15.167 |
+1.040s |
28 |
12. |
Lance'as Strollas |
1:15.396 |
+1.269s |
33 |
13. |
Lewisas Hamiltonas |
1:15.421 |
+1.294s |
24 |
14. |
Kevinas Magnussenas |
1:15.499 |
+1.372s |
33 |
15. |
Mickas Schumacheris |
1:15.516 |
+1.389s |
34 |
16. |
Guanyu Zhou |
1:15.526 |
+1.399s |
30 |
17. |
Yuki Tsunoda |
1:15.567 |
+1.440s |
37 |
18. |
Alexanderis Albonas |
1:16.171 |
+2.044s |
29 |
19. |
Nicholas Latifi |
1:16.509 |
+2.382s |
26 |
20. |
Valtteri Bottas |
3 |
netiesa. isibegejimas nuo sez pradzios yra ferari baisinis koziris. posukiai priklausomai nuo tipo irgi ferari virsus. todel pajegumas labai priklauso nuo trasu. patikimumas lygu lygu dabar. matysim kaip bus toliau. as asmeniskai manau, kad red bull turi daugiau potencialo tobulinti, nes koncepcija pati is saves turi maziau drago, o down galima tobulinti. o va ferari balija panasu pasiekus riba kai jau nera ka nuimineti greitose trasose, nes is saves drago daug turi
Kokios prognozes kvalifam??
tu gal juokauji, tas bolidas maziausiai 0.5sek greitesnis, su padangom dirba geriau, tiesiosiose geresnis, akseleruoja geriau ir siuo metu tikrai yra patikimesnis uz ferrari apie ka cia isvis kalba eina, niekas gi nesako kad pilotai blogi.
tu gal juokauji, tas bolidas maziausiai 0.5sek greitesnis, su padangom dirba geriau, tiesiosiose geresnis, akseleruoja geriau ir siuo metu tikrai yra patikimesnis uz ferrari apie ka cia isvis kalba eina, niekas gi nesako kad pilotai blogi.
Taip, bet esminis skirtumas kad greiciausias tiesiosiose ne del to kad variklis galingiausias kaip buvo 2014-2020 pas mersus, o del to kad RBR taip nusprende pagal viso bolido koncepcija. Greitesni tiesiosiose, bet letesni posukiuose. Siaip matosi nelabai gaudaisi F1 jei manai kad RBR overall greitesnis bolidas. Atimk visas nelaimes ir nesekmes is ferrari nu ir is RBR ir reziume taskai LEC ir VER butu labai labai panasus.
90% posukiu leciau iveiki ir galu gale vistiek esi greiciausias, nes bolidas tiesiuosiuose virs puses sekundes atkanda. Smagus sezonas likes nusimato, galetu tiesiog atiduot titula RB is karto
90% posukiu leciau iveiki ir galu gale vistiek esi greiciausias, nes bolidas tiesiuosiuose virs puses sekundes atkanda. Smagus sezonas likes nusimato, galetu tiesiog atiduot titula RB is karto
Tai jau Perezui prisuko variklį?