Keletas klausimu apie GP4

2002 Rugpjūčio 02 d. 11:19

Noreciau kai ka pasiaiskinti:

1) Ar imanoma is boksu isvaziuoti greitai? Nes tas senis, nukeliantis masina nuo keltuvo, pradeda erzinti - as noriu vaziuoti, o jis ten terliojasi...

2) Kaip veikia launch control (F9)? Ir is viso, ar veikia? Junginejau, kol boksuose buvau, bet nieko nepastebejau, kad kaip nors skirtingai startuotu :|

3) O kaip su throttle help (F7)? Veikia? Vaziuodamas su default setupu irgi pajunginejau, bet vel nieko ypatingo nepastebejau. Gal ir prasisuka ratai kazkiek, bet masina stabili kaip tankas...

4) Kokia prasme aktyvuoti 7a pavara? Kai ilgos tiesiosios? Kada verta vaziuoti 6iomis, o kada 7omis?

5) Klausimas del setupu: advanced menu didinant reiksmes pakaba kieteja ar minksteja? Tas neva help'as lievas kazkoks. Isvis GP4 meniu lievas, anksciau tai viskas matydavosi, dabar kol ka sureguliuoju, kitus nustatymus pamirstu. Nu gal tik neipratau dar, bet nervina :)

P.S. vaziuoju su klava.

2002 Rugpjūčio 02 d. 12:17

Atsakymai:
1)Negalima :)
2)NZN
3)NZN
4)Aktyvuoti reishkia kad bolidas tures 7 pavaras,man asmenishkaj labiau patinka vazhiuoti su 7 :) su ja gerewsia vazhiuoti ilgose tiesiosiose tokiose kajp senas Hockenhaimas...
5)MMMM dabar negalechiau pasakyti,bet man atrodo minkshteja...
P.S.nu su klava tai shudas...gerew nepagailek 40 LT ir nusipirk bet koki joysta,nes laikai ishkarto pageres... :)

2002 Rugpjūčio 02 d. 12:29

1. Ne, o kam tau pastoviai is ju ishvazineti? jei varai hotlap tai ishvaziuoji viena karta is ju, pravarai ta pirma rata ir priesh finisho tiesaja darai ESC>SAVE GAME> ir uzeivini savo sesija/zaidima i faila.Poto jei nori pakartoti savo vaziavima, nereikia vel ish boksu startuoti ir to rato apvazineti, tiesiog uzloadini savo seiva ir jau tu prie pat starto linijos pasiruoshes lekti greita rata :)

2. Launch Control veikia priklausomai nuo valdymo klavishu sureguliavimo, bet default atvejiu starto metu ijungi laisva pavara ir po truputi didini apsukas (bet taip kad pirmas begis automatishkai neisijungtu), uzkeli apsukas iki 10 000 rpm ir kai zalia uzsidega, jungi pirma begi ir gaza iki dugno uzspaudi, tada daug geriau startuoja formule (ir net girdisi tas launch control sistemos veikimas kai ji neleidzia prasisukti ratams (kaip tikroje F1 garsas starto metu)) ir poto ji automatishkai atsijungia.

3. F7 atjung ir pabandyk ish posukiu ishvaziuoti pilnu gazu...ishkarto uzmes :)

4. 7 pavaros gerai ilgoms tiesiosioms ir tuo paciu ishlaikant gera pagreiti posukiuose

5.Ziurint kokios reikshmes, bet ish esmes didinat jas- kieteja pakaba, geresne reakcija i pasukima ratu taciau mazesnis sukibimas.Bet neviskas taip paprasta nes butent GP4 svarbu yra bolido balansas, ir jeigu meta gala tai atitinkamai keiti galinius parametrus (juos minkshtini arba kietini) o jei priekis slysta, tai priekinius (minkshtini arba kietini)

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:08

Dekui uz issamius paaiskinimus.
Del isvaziavimo is boksu, tai setupas reguliuojamas boksuose, ar ne? ;) Tai vat, o kol gerai susireguliuoji, i juos daznai reikia uzsukti. Nu ir isvaziuoti... Anyway, jei seniu neina pasalint, tai tiek to.
Del F9 tai dzin, cia tik siaip paklausiau. Jei nieko ypatingo ji nedaro, tai nekvarsinu sau galvos. O del F7, tai vaziavau isjunges, ir labai drasiai, gal tik pora kartu galas bande atitrukti ir uzsimesti. Nesekmingai ;)
Del 7iu pavaru: tai kam tada 6ios reikalingos? Kai ju daugiau, tai apsukos aukstesnes => galios daugiau => greiciau akseleruoja? Tai gal sesios lenktynems geriau, kai kura reikia taupyti? Nu zodziu, cia turbut reikia daaaug pravaziuoti, kad pamatytum, kas geriau.
O gal galit pasakyt, kaip diferencialas veikia, kaip ji reguliuoti? GP3 tai gana paprasta buvo, o cia kaip?

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:19

7 pavaros netik daugiau kuro ryja bet ir laikas kuomet jas perjungineji yra didesnis (o tai mazina laika kuomet kuras pastoviai paduodamas i varikli ir akseleracija mazesne....) vat ant to ir zaidi...

siaip viskas helpuose gana ishsamiai aprasyta.Diferenciala padidnus, bus daugiau understeer (bet ir stabilumo isheinant ish posukiu bei ieinant i juos) ten virshutinis diff'as yra ishejimo ish posukiu o apatinis - iejimo i posukius (stabdant)

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:26

cia kai paskaitai kiek Y visko moka tai ***, ash net puse tiek nezinojau :)

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:29

mantioras> Kaip matau nesnaudi rankų sudėjęs. Liuks... Parodyk ką Minardi gali. Gaila tačiau šiais klausimais nieko patarti negaliu. Ir dar, komandos taryba nusprendė, kad atsarginis bolidas šiame etape priklauso Tau. Sėkmės... :) ;) :)

2002 Rugpjūčio 02 d. 13:43

leo> eik, kas cia nesnaudzia... Darbe sedziu ir is atminties klausineju :| Tiesiog palyginau su GP3 ir paklausiau, kokios cia tos naujos prabangybes, o pasirodo nieko ypatingo.

Y> aciu del diferencialu. Pamaciau du (ar keturis?) ir issigandau :)

2002 Rugpjūčio 04 d. 08:54

siose srityse Y RULES :)

F-1.lt pulsas