mirka3
IP: cdc89c5 | 12/02 01:02 Atsakyti
kart
12/01 19:47

Neprivalau atsakyti už kiekvieną kitą vairuotoją kelyje. O toks šoferis, kuris negeba posukio signalo įsijungti prieš atlikdamas veiksmą ir kuris lėtina eismą be jokios priežasties(nerodo posukio, nėra kliūties) regitroje teisių neišlaikytų. Turėtum tą puikiai žinoti, tad kam čia apsimetinėti.

Bet išlaiko ir sėkmingai dalyvauja eisme, taip kad nzn., ką aš turėčiau žinoti. Būtų mano valia, tokie posūkių nerodytojai, kaip ir neatsargiai, neatsakingai ar piktybiškai akli vairuotojai, žiūrintys tik savo pirmenybę ir teisumą, negautų teisių, nes kelyje jie yra tokie patys kamikadzės kaip posūkių nerodytojai. Tačiau aš visgi linkėčiau nevažinėti aklai, žiūrėti ne tik ženklus ar kas kur posūkį parodė į kairę, bet nuvažiavo nebūtinai tiesiai kaip anekdote.
kart
IP: ff4c1cb | 12/01 19:47 Atsakyti
mirka3
12/01 17:34

O be posūkio niekaip nepavyksta suprasti, ką moliūgas ketina daryti ir jo sulėtėjęs greitis nėra matomas? P.s. posūkio nerodytojas 99 proc yra Jūsų supratimo "vienas kelyje" antrininkas, nes matote ko kitas nepadarė, bet nesugebate pamatyti, kaip neatsargiai (dėl to lengvabūdiškai neatsakingai), priklausomai nuo kitų klaidų, važiuojate pats. Kaip sakoma, tas tokį sutiko.

Neprivalau atsakyti už kiekvieną kitą vairuotoją kelyje. O toks šoferis, kuris negeba posukio signalo įsijungti prieš atlikdamas veiksmą ir kuris lėtina eismą be jokios priežasties(nerodo posukio, nėra kliūties) regitroje teisių neišlaikytų. Turėtum tą puikiai žinoti, tad kam čia apsimetinėti.
mirka3
IP: cdc89c5 | 12/01 17:34 Atsakyti
kart
12/01 15:18

Taip, avarijų tokiose situacijose galima išvengti įjungiant posūkį dar prieš pradedant lėtėti. Tada ir lenkimų sąnkryžose bus mažiau 👍
Bėda tame, kad tokie ne tik pradeda vilktis iki sąnkryžos likus keliem šimtam metrų be jokių įspėjamųjų ženklų, bet dar ir dažnai į veidrodėlį nepasižiūri, nes galvoja, jog vilkdamiesi ant 35km/h turi pirmumą.

O be posūkio niekaip nepavyksta suprasti, ką moliūgas ketina daryti ir jo sulėtėjęs greitis nėra matomas? P.s. posūkio nerodytojas 99 proc yra Jūsų supratimo "vienas kelyje" antrininkas, nes matote ko kitas nepadarė, bet nesugebate pamatyti, kaip neatsargiai (dėl to lengvabūdiškai neatsakingai), priklausomai nuo kitų klaidų, važiuojate pats. Kaip sakoma, tas tokį sutiko.
kart
IP: ff4c1cb | 12/01 15:18 Atsakyti
mirka3
12/01 15:08

Tas moliūgas ne velkasi, o artėja prie posūkio ir žvalgosi, nes įvertina visas aplinkybes, kartais būna nepastebi kregždutės. Tuo tarpu toks ponas kaip Jūs negali to suprasti, nes labai skuba ir visi jam yra moliūgai, kuriuos reikia aplenkti. Vieną dieną prisiskraidysit, kas dažnai ir nutinka britvininkams. Geras vairuotojas ne tik žino ženklus, bet visų pirma stebi aplinką ir modeliuoja galimas netikėtas situacijas, mato eismą, jaučia, kur kitas vairuotojas elgiasi neadekvačiai ar yra sudėtingose aplinkybėse. Tuo tarpu prastam vairuotojui labai svarbi trauka, manevringumas, max stabdymo galimybės. Jis tai gazuoja, tai kerta ant stabdžių... Avarijų dažnai galima išvengti, net ir kai kitas suklysta. Kelio ženklas dar ne viskas.

Taip, avarijų tokiose situacijose galima išvengti įjungiant posūkį dar prieš pradedant lėtėti. Tada ir lenkimų sąnkryžose bus mažiau 👍
Bėda tame, kad tokie ne tik pradeda vilktis iki sąnkryžos likus keliem šimtam metrų be jokių įspėjamųjų ženklų, bet dar ir dažnai į veidrodėlį nepasižiūri, nes galvoja, jog vilkdamiesi ant 35km/h turi pirmumą.
mirka3
IP: cdc89c5 | 12/01 15:08 Atsakyti
kart
11/27 00:21

Vat, kad tokius kaip tave reikia išimti iš eismo, tai tikrai. Ne tik, kad perskaityti nesugebi, bet ir KET nelabai išmanai. Lenkti sankryžose, kur nėra tą daryti ribojančių ženklų ir dabar buvo galima.

Bet aš pastebėjau, jog daug kiaušingalvių net nežino tokio dalyko. Ne kartą tekę kirsti per stabdžius, kai koks moliūgas vilkdavęsis priekyje staiga sugalvoja sukti būtent tada, kai tu išėjęs jau ant lenkimo.

Tas moliūgas ne velkasi, o artėja prie posūkio ir žvalgosi, nes įvertina visas aplinkybes, kartais būna nepastebi kregždutės. Tuo tarpu toks ponas kaip Jūs negali to suprasti, nes labai skuba ir visi jam yra moliūgai, kuriuos reikia aplenkti. Vieną dieną prisiskraidysit, kas dažnai ir nutinka britvininkams. Geras vairuotojas ne tik žino ženklus, bet visų pirma stebi aplinką ir modeliuoja galimas netikėtas situacijas, mato eismą, jaučia, kur kitas vairuotojas elgiasi neadekvačiai ar yra sudėtingose aplinkybėse. Tuo tarpu prastam vairuotojui labai svarbi trauka, manevringumas, max stabdymo galimybės. Jis tai gazuoja, tai kerta ant stabdžių... Avarijų dažnai galima išvengti, net ir kai kitas suklysta. Kelio ženklas dar ne viskas.
niuniu
IP: 1688de3 | 11/29 19:17 Atsakyti
Del dabartiniu taisykliu , apsisukant sankryzoje: LRT policijos atstovas isaiskino , kad reikia vadovautis sviesaforo signalais
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7/1244948/kaip-apsisukti-sviesoforu-reguliuojamoje-sankryzoje-avarijos-kaltininku-galite-tapti-net-vaziuodami-per-zalia
Vistiek neaisku man yra, del pacioje paveikslelyje pavaizduotos situacijos.
https://www.lrt.lt/img/2020/10/06/735330-201371-756x425.jpg
Visose keturiose schemose, abu vairuotojai mato tik savo sviesofora ir fiziškai negali matyti kito vairuotojo sviesaforo. Kad ir pirmoje schemoje , jeigu esu apacioje, is , kur man žinoti, koks sviesoforo signalas sviecia viršuje esančiam ir norinčiam apsisukti vairuotojui. Jie abu nemato vienas kitos sviesoforu signalu, ir negali žinoti , koks signalas kuriam dega.

Kaip vadovautis , nematant kitoje puseje esancio sviesaforo?
Ministerijos debikai
IP: 0577d26 | 11/27 19:52 Atsakyti
Sukančio į kaire lenkimas privalo buti uzdraustas, taip ir yra saygiausiose šalyse. Kaip iki šiol ministerijos proto bokštams nedaeina?
Gince
IP: 8f0bc3b | 11/27 09:08 Atsakyti
Feliksas
11/26 08:39

Leidimas lenkti automobilius sankryžoje yra nesamonių nesamonė, kaip įrodysi kada pradėjo lenkti automobilį sukanti kairėn.

Video registratorius ir advokatas kietas tik padėtų... teoriškai, natūroj gali gaut ir kulką į kaktą.
kart
IP: ff4c1cb | 11/27 00:35 Atsakyti
Feliksas
11/26 08:39

Leidimas lenkti automobilius sankryžoje yra nesamonių nesamonė, kaip įrodysi kada pradėjo lenkti automobilį sukanti kairėn.

Miestuose prie sankryžų dažnai buna perėjos, per kurias lenkti negalima ir taip. Kitose vietose būna dažniausiai ištisinės. O dėl užmiesčių tai nereikia sekti pasakų, jog niekas nesat lenkę tose vietose, kur kelias kertasi su šalutiniu ir t.t. :))
kart
IP: ff4c1cb | 11/27 00:21 Atsakyti
raiga
11/26 17:28

POSŪKIS Į KAIRĘ IR LENKIMAS - va čia tai "kelių huliganų" gėris. Po įsigaliojimo autoįvykių draudiminių bus bele kiek. Ką rūko tokių nesamonių kūrėjai?

Vat, kad tokius kaip tave reikia išimti iš eismo, tai tikrai. Ne tik, kad perskaityti nesugebi, bet ir KET nelabai išmanai. Lenkti sankryžose, kur nėra tą daryti ribojančių ženklų ir dabar buvo galima.

Bet aš pastebėjau, jog daug kiaušingalvių net nežino tokio dalyko. Ne kartą tekę kirsti per stabdžius, kai koks moliūgas vilkdavęsis priekyje staiga sugalvoja sukti būtent tada, kai tu išėjęs jau ant lenkimo.
Digimonas
IP: 9f164ed | 11/26 19:55 Atsakyti
Su tais lenkimais i kaire lempa visiska padaryta. Via baltica koks genys lenks ilga kolona ir tu turesi ji ziureti, ne tik priespriesiais. Nesamone totali.
Linelis44
IP: 0dbdcf7 | 11/26 17:58 Atsakyti
Kas ne taip suprato - niekas neleis lenkti sankryžose, o papildys, kad ir negalima pradėt lenkimo ne sankryžose, o kas jau pradėjo lenkimą prieš žmogui pradedant sukti ne sankryžoje, tada sukantysis turės praleisti lenkiantį. Tai pakeitimas būtų geriau, nes dabar nesąmonė yra, kad išvis sukant į kairę ne sankryžoje visus turi praleisti.
raiga
IP: eca7c9b | 11/26 17:28 Atsakyti
POSŪKIS Į KAIRĘ IR LENKIMAS - va čia tai "kelių huliganų" gėris. Po įsigaliojimo autoįvykių draudiminių bus bele kiek. Ką rūko tokių nesamonių kūrėjai?
Laurynas Sabaliauskas
IP: 1e0ac73 | 11/26 17:11 Atsakyti
Bomzas
11/25 08:44

6 geras, posukis i kaire ir lenkimas, krc saugokites, nurašysiu mašina i jus :D

Šiaip lenkti draudžiama lenkti jeigu nespesi sugrįžti į savo juosta pasibaigiant punktyrinei linijai, o prieš sankryžas dažniausiai pereina į ištisinę
Feliksas
IP: fccb33e | 11/26 08:39 Atsakyti
Leidimas lenkti automobilius sankryžoje yra nesamonių nesamonė, kaip įrodysi kada pradėjo lenkti automobilį sukanti kairėn.
IP: fcd0a32 | 11/25 14:53 Atsakyti
norint išvengti aukų keliuose belieka rinktis vieną iš dviejų: uždrausti lenkimus aplamai arba perduoti regitrą administruoti policijai,kad vairavimo parengimas įgauti kokybę,o ne kiekybę,nes visas šitas keičiamas marazmas dėl lenkimo manevro tik padidins avarijų skaičių
Bomzas
IP: 91637bb | 11/25 08:44 Atsakyti
6 geras, posukis i kaire ir lenkimas, krc saugokites, nurašysiu mašina i jus :D
YZF
IP: 20135ae | 11/24 22:10 Atsakyti
Eismo tvarka bendrose greitėjimo ir lėtėjimo juostose - trecia situacija verta demesio. Ir dabar tas pats galioja. Ne visada kai kurie isikerta, ypac ant tilto uzvaziuojant, nuvaziuojant

Skaityti daugiau: https://www.f-1.lt/keliu-eismo-taisykliu-pakeitimai-nuo-2022-m-sausio-1-d-n46584

TOP naujienos

F-1.lt pulsas