Sekmadienio Romaino Grosjeano avarija pirmame Bahreino GP rate šokiravo visą F-1 visuomenę. Tokių įvykių „Formulėje-1“ nebuvo labai seniai.
Kai pasitvirtino, kad Romainas negavo sunkių traumų, o emocijos nurimo, pradėjo kilti daug klausimų – kaip apskritai tai galėjo įvykti?
KODĖL sertifikuotas barjeras licencijuotoje trasoje galėjo perpjauti automobilį pusiau ir iššaukti momentinę ugnį?
KODĖL prieš metalinį barjerą nebuvo perrištų padangų barjero, kuris galėtų sugerti smūgio energiją?
KODĖL prieš barjerą, kuris yra labai arti trasos labai greitoje atkarpoje, nebuvo TecPro barjero? Už barjero, kurį pramušė Grosjeano bolidas, buvo žmonių – personalas, maršalai, ugniagesiai, gelbėtojai, fotografai, kurie taip pat galėjo nukentėti.
KODĖL Sakhiro autodromas neturėjo paruošto sprendimo, leidžiančio trumpiausiu laiku pakeisti sugadintą barjerą iš saugios konstrukcijos? Pauzės metu nupjauta metalinio barjero sekcija buvo pakeista betono blokais. Tai leido pratęsti lenktynes, bet negarantavo saugumo.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |