Keturi klausimai po R. Grosjeano avarijos (33)

Keturi klausimai po R. Grosjeano avarijos
logo 2020 Gruodžio 01 d. 11:17, F1 TV

Sekmadienio Romaino Grosjeano avarija pirmame Bahreino GP rate šokiravo visą F-1 visuomenę. Tokių įvykių „Formulėje-1“ nebuvo labai seniai.

Kai pasitvirtino, kad Romainas negavo sunkių traumų, o emocijos nurimo, pradėjo kilti daug klausimų – kaip apskritai tai galėjo įvykti?

KODĖL sertifikuotas barjeras licencijuotoje trasoje galėjo perpjauti automobilį pusiau ir iššaukti momentinę ugnį?

KODĖL prieš metalinį barjerą nebuvo perrištų padangų barjero, kuris galėtų sugerti smÅ«gio energiją?

KODĖL prieš barjerą, kuris yra labai arti trasos labai greitoje atkarpoje, nebuvo TecPro barjero? Už barjero, kurį pramušÄ— Grosjeano bolidas, buvo žmonių – personalas, maršalai, ugniagesiai, gelbėtojai, fotografai, kurie taip pat galėjo nukentėti.

KODĖL Sakhiro autodromas neturėjo paruošto sprendimo, leidžiančio trumpiausiu laiku pakeisti sugadintą barjerą iš saugios konstrukcijos? Pauzės metu nupjauta metalinio barjero sekcija buvo pakeista betono blokais. Tai leido pratęsti lenktynes, bet negarantavo saugumo.


Komentarai (33)
Kokius čia
IP: 7a873c6 | 12/05 12:33 Atsakyti
kokius čia ***škus straipsnius rašot? Vaikų darželis - ar negėda? "Turinio gamintojai", blyn...
PSI_
IP: 5705dad | 12/02 21:36 Atsakyti
Shoodas, o ne klausimai, atsiprashant, - atidarykit vaiku darzeli ir tegul su paspirtukais vazineja, o neina i toki sporta, kur zino, kad kiekvienas posukis gali buti pavojingas.
.F666
IP: 664a3f3 | 12/02 18:22 Atsakyti
Atsakymas i visus klausimus - TODEL.
ciniku krantas
IP: 51a5703 | 12/02 13:51 Atsakyti
nesuprantu ko jus cia bliaunat ant su tv ekpertu ir pastoviai ant to kravitzo pyzdielinat. patys daugu daugiausia karta vairave, salia bolido gal oze stoveje, ir viska mat zino apie F1 kaip sukonstruota, kaip dega, kiek kuro issilieja
Redagioras
IP: 98c78d3 | 12/01 21:37 Atsakyti
Palyginkit kitur kur dega tie keli litrai, tai ten per kelias sekundes užgesina, cia dega kelias minutes. Rusiškam puslapy skaičiau, kad bakas buvo tuščias, kai evakavo
Klepsidra
IP: 1233286 | 12/01 21:21 Atsakyti
deivec
12/01 17:21

idomiausias klausimas manau ar kevlaro kuro bakas vis del buvo pazeistas ar ne...
bolidas per puse pasidare jau pries sprogima ar po ?

Galbut neuztenka tiek varztu kiek dabar prisukamas variklis ?

oi si avarija daug duos pamastymas fia....

jau nekalbu kad HAAS konstruktorius gali pakutinti...bet cia jau ir FIA save kritikuotu...tai to nebus....

del koloneles Newey pratampe po teismus tris ar kiek metu

Bakas kaip pats yra nepazeistas lyg, bet kai liekanos keliamos kranu foto matosi, kad uzpildymo vietoje ziori skyle - tai klausimas ir yra ar per ten kazkas istekejo, ar daugiau.
Basanozkiniai ekspertai dabar jau kalba apie 10 litru, ne 2-3, kas bent jau kazkiek i ta puse pradeda atrodyti
nervuotas
IP: 6e0d8dd | 12/01 21:01 Atsakyti
deivec
12/01 17:21

idomiausias klausimas manau ar kevlaro kuro bakas vis del buvo pazeistas ar ne...
bolidas per puse pasidare jau pries sprogima ar po ?

Galbut neuztenka tiek varztu kiek dabar prisukamas variklis ?

oi si avarija daug duos pamastymas fia....

jau nekalbu kad HAAS konstruktorius gali pakutinti...bet cia jau ir FIA save kritikuotu...tai to nebus....

del koloneles Newey pratampe po teismus tris ar kiek metu

Kad ten sprogimo kaip suprantu nebuvo, buvo ugnies pliūpsnis turbūt nuo benzino ir įkaitusio bolido
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/01 17:35 Atsakyti
TomTom
12/01 17:10

Aš ir nesakau kad ten 3-4 litrai, komentatorius, kuris prie F1 dirba n metų sako. Juo tikėti linkęs esu 100 kartų daugiau nei tavim. Bus oficialios išvados, tada ir SUŽINOSIM teisybę. Man bus dzin, tu, jei būsi teisus, galėsi pliusiuką į sąsiuvinio kampą pasidėt.
O kad neregistruotas aš tai lai tau užpakalio nedrąsko. Tu man lygiai toks pats anonimas kaip ir aš tau. Nei tavo vardo, pavardės, adreso ar telefono numerio čia nesimato. O ir komentuoju visada iš savo nicko, tą gali matyt ir pagal IP.

Duosiu tau nemokama patarima, TV komentatoriai nusisneka lygiai taip pat graziai kaip ir bet kuris eilinis interneto komentatorius. Jie vienas kita pastoviai turi taisyti nes sneka i kaire ir desine, patys nesuprasdami ka. Geriausia vertinti viska savo galva o ne 'egzpertu' klausytis.
deivec
IP: 1353dd0 | 12/01 17:21 Atsakyti
TomTom
12/01 12:27

4 atsakymai po R.Grosjeano avarijos.

1 TODĖL - joks barjeras mašinos neperpjovė. Mašina lūžo nuo smūgio +200km/h į sieną. Smūgio metu išsiliejo nedidelis kiekis benzino ir užsidegė. Nematau čia priežasčių kažko stebėtis.

2 TODĖL - avarija įvyko trasos atkarpoje kur bolidai važiuoja tiesiai. Ar matėt bent vienoj bet kurios trasos tiesiojoj sudėtas padangas? Manau tęsti nereikia.

3 TODĖL - skaityti 2 TODĖL atsakymą.

4 TODĖL - turėjo sprendimą ir jį įvykdė. Sugadintas elementas pakeistas betonine siena. Tiesiosiose toks sprendimas yra geresnis nei bet kokia minkšta konstrukcija. Padangų ar TecPro bolidą "užkabintų" ir stabdytų labai didele jėga. Tuo tarpu nuo betono ar atitvaro bolidas slysta, čiuožia ir lėtėja "normaliu" tempu. SVARBU !!! - kalbame apie tiesias atkarpas (starto finišo tiesioji, šita tiesioji ir t.t.) kur bolidai ne "ima posukį", bet bėgėjasi tiesia linija, kažkas atsitinka ir trenkiasi mažu kampu į atitvarą/betono bloką ir pan.

idomiausias klausimas manau ar kevlaro kuro bakas vis del buvo pazeistas ar ne...
bolidas per puse pasidare jau pries sprogima ar po ?

Galbut neuztenka tiek varztu kiek dabar prisukamas variklis ?

oi si avarija daug duos pamastymas fia....

jau nekalbu kad HAAS konstruktorius gali pakutinti...bet cia jau ir FIA save kritikuotu...tai to nebus....

del koloneles Newey pratampe po teismus tris ar kiek metu
deivec
IP: 1353dd0 | 12/01 17:19 Atsakyti
i toki durna klausima:
KODĖL prieš metalinį barjerą nebuvo perrištų padangų barjero, kuris galėtų sugerti smūgio energiją?

kas deda padangas vidineje posukio dalyje ?

chebra...prafiltruokite biskuti nors....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas