ddt
IP: 21ec4ad | 12/01 15:07 Atsakyti
Zilvinas Van
12/01 12:16

Klausimas netrivialus. Turiu negerą įtarimą, kad kaip ir didžioji dalis tokių projektų, f-1.lt laikosi didžiąja dalimi entuziazmo dėka. Tai sunkus darbas, kuris su laiku ir nusibosta, ir pradeda varginti, ir vėl patinka, ir vėl nusibosta. 14 metų yra labai daug. Mes, tuo tarpu, įpratę nieko nemokėti, tačiau reikalauti kokybės kaip kokiame Autobilde su profesionaliu personalu. Taip, pjauna akį toks trashas kaip "iššaukti momentinę ugnį" arba "minėtasis Vetelis", tačiau gauname tai, už ką sumokame. Čia viena medalio pusė. Kita, žinoma, yra kokybės standartas: a) kiek portalo komanda yra nepavargusi išlaikyti sau išsikeltą aukštą kartelę, b) kada mes spjausime ir nebeskaitysime. Tačiau nepaisant to, bet kokiu atveju tai nėra priežastys, kurios neleistų kritikos portalui - jei kritikuojame, vadinasi mums rūpi. Bet ką tuomet daryti? Spendimų keletas ir visi jie turi tam tikros logikos: a) nepatinka - neskaityk, b) prisijunk prie portalo komandos, rašyk straipsnius, siųsk medžiagą, c) sukurk alternatyvų geresnį kanalą, d) kritikuok, tačiau jausk pagarbą ir dėkingumą už tą darbą, kuris daromas.

Jei būtų adresas, kuriuo galima rašyti popierinius laiškus, jau seniai būčiau parašęs. Kitų koordinačių nėra arba laiškai nueina į bedugnę. Bet pavyzdžiui šis straipsnis mano vertinimu yra švelnus pasišaipymas iš savo skaitytojų. Ir sakydamas šį sakinį stengiausi būti dar labiau pagarbus, nei siūlei.
Jonaitis
IP: 1d8290b | 12/01 15:06 Atsakyti
YZF
12/01 14:44

Masina luzo per puse nes ja perpjove barjeras is vidaus (perlauze, perpjove, vadink kaip nori bet buvo astri siena kuri ir viska nulauze). Bolidas nuo pacio smugio per puse neluzta.

Del 'nedidelio kiekio kuro' tai parjuokinai. Cia kaip Tedas Kraviztas, egzpertas zymusis.

*** tas barjeras neperpjove. Bolidas luzo per puse, nes puse bolido (monokokas) istrigo barjere, likusi galine dalis su varikliu toliau judejo (sukosi sonu) milziniska jega ir tiesiog atluzo. Cia aisku viskas truko milisekundes. Fizika.
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/01 14:44 Atsakyti
TomTom
12/01 12:27

4 atsakymai po R.Grosjeano avarijos.

1 TODĖL - joks barjeras mašinos neperpjovė. Mašina lūžo nuo smūgio +200km/h į sieną. Smūgio metu išsiliejo nedidelis kiekis benzino ir užsidegė. Nematau čia priežasčių kažko stebėtis.

2 TODĖL - avarija įvyko trasos atkarpoje kur bolidai važiuoja tiesiai. Ar matėt bent vienoj bet kurios trasos tiesiojoj sudėtas padangas? Manau tęsti nereikia.

3 TODĖL - skaityti 2 TODĖL atsakymą.

4 TODĖL - turėjo sprendimą ir jį įvykdė. Sugadintas elementas pakeistas betonine siena. Tiesiosiose toks sprendimas yra geresnis nei bet kokia minkšta konstrukcija. Padangų ar TecPro bolidą "užkabintų" ir stabdytų labai didele jėga. Tuo tarpu nuo betono ar atitvaro bolidas slysta, čiuožia ir lėtėja "normaliu" tempu. SVARBU !!! - kalbame apie tiesias atkarpas (starto finišo tiesioji, šita tiesioji ir t.t.) kur bolidai ne "ima posukį", bet bėgėjasi tiesia linija, kažkas atsitinka ir trenkiasi mažu kampu į atitvarą/betono bloką ir pan.

Masina luzo per puse nes ja perpjove barjeras is vidaus (perlauze, perpjove, vadink kaip nori bet buvo astri siena kuri ir viska nulauze). Bolidas nuo pacio smugio per puse neluzta.

Del 'nedidelio kiekio kuro' tai parjuokinai. Cia kaip Tedas Kraviztas, egzpertas zymusis.
kart
IP: 44d45bf | 12/01 14:38 Atsakyti
Zilvinas Van
12/01 14:22

Krypstame į OT, todėl iš anksto atsiprašau visų, kurie tikisi paskaityti apie barjero perpjautą bolidą. Tačiau kokybės klausimas aktualus ir nesinorėtų, kad liktų neaptartas vien iš pagarbos portalo komandai. Neseku f-1.lt taip senai, tačiau šiokia tokia patirtis leidžia spėti, kad nuo 1996 metų auditorijos pasiūlymas buvo "pirmiausiai kokybė, o pinigai niekada" ir šiandien niekas nepasikeitė - pinigų nebuvo, nėra ir nebus už bet kokią kokybę. Galima svaigti apie tai, kad galbūt kas nors kaip nors panorės finansuoti, tik tai yra pasakos ir ne daugiau. Projektas kaip buvo varomas entuziazmu, taip ir bus, kol užteks šios rūšies degalų. Turinys nerengiamas, o verčiamas? Pilna to rengiamo turinio, nereikia net kalbų mokėti, užtenka tik anglų, ne autentiškas turinys yra šio (ir 99% kitų portalų) unique selling point. f-1.lt USP yra vienintelis - lietuvių kalba, čia jo alfa ir omega. Portalo autorių sveikatai apskritai būtų sveika sezono pradžioje išeiti atostogų. už tą patį pasitikrintų reikalingos jų pastangos kam nors ar nelabai. Tiesa, jiems greičiausiai visai patiks tik žiūrėti ir skaitinėti savo malonumui, negaištant laiko vertimams, neskubėjimo iškart po finišo rašyti žinutės, nes kitaip pasipils "Ė, nesupratau, jau 15 minučių kaip finišas, o nieko neparašyta" ir t.t., todėl iš atostogų jie jau nebegrįžtų. Tačiau, kaip suprantu, niekas dėl to labai nepergyventų, tiesa?

Asmeniškai perku mokamą turinį ne viename portale. Sorry, bet už eilinę naujieną apie Hamiltono pergalę, tweet'o repostus ar su automatiniu transliatorium išverstus straipsnius mokėti tikrai neketinu.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 12/01 14:22 Atsakyti
kart
12/01 12:29

Mano pasaulyje šiaip jau priimtina pirmiausiai kokybė, o tada pinigai. Siūlau nuo to ir pradėti, jeigu kažkas svajoja apie aukso puodus. Atsiras normalus, rengiamas, o ne tik verčiamas turinys, tai bent jau bus proga pagalvoti apie prenumeratą.
Dabartinė portalo politika yra labai bloga. Aš realiai nelabai net jų turinį skaitau, o tik komentarų ateinu paskaityti.

Krypstame į OT, todėl iš anksto atsiprašau visų, kurie tikisi paskaityti apie barjero perpjautą bolidą. Tačiau kokybės klausimas aktualus ir nesinorėtų, kad liktų neaptartas vien iš pagarbos portalo komandai. Neseku f-1.lt taip senai, tačiau šiokia tokia patirtis leidžia spėti, kad nuo 1996 metų auditorijos pasiūlymas buvo "pirmiausiai kokybė, o pinigai niekada" ir šiandien niekas nepasikeitė - pinigų nebuvo, nėra ir nebus už bet kokią kokybę. Galima svaigti apie tai, kad galbūt kas nors kaip nors panorės finansuoti, tik tai yra pasakos ir ne daugiau. Projektas kaip buvo varomas entuziazmu, taip ir bus, kol užteks šios rūšies degalų. Turinys nerengiamas, o verčiamas? Pilna to rengiamo turinio, nereikia net kalbų mokėti, užtenka tik anglų, ne autentiškas turinys yra šio (ir 99% kitų portalų) unique selling point. f-1.lt USP yra vienintelis - lietuvių kalba, čia jo alfa ir omega. Portalo autorių sveikatai apskritai būtų sveika sezono pradžioje išeiti atostogų. už tą patį pasitikrintų reikalingos jų pastangos kam nors ar nelabai. Tiesa, jiems greičiausiai visai patiks tik žiūrėti ir skaitinėti savo malonumui, negaištant laiko vertimams, neskubėjimo iškart po finišo rašyti žinutės, nes kitaip pasipils "Ė, nesupratau, jau 15 minučių kaip finišas, o nieko neparašyta" ir t.t., todėl iš atostogų jie jau nebegrįžtų. Tačiau, kaip suprantu, niekas dėl to labai nepergyventų, tiesa?
nervuotas
IP: 314273e | 12/01 13:29 Atsakyti
TomTom
12/01 12:27

4 atsakymai po R.Grosjeano avarijos.

1 TODĖL - joks barjeras mašinos neperpjovė. Mašina lūžo nuo smūgio +200km/h į sieną. Smūgio metu išsiliejo nedidelis kiekis benzino ir užsidegė. Nematau čia priežasčių kažko stebėtis.

2 TODĖL - avarija įvyko trasos atkarpoje kur bolidai važiuoja tiesiai. Ar matėt bent vienoj bet kurios trasos tiesiojoj sudėtas padangas? Manau tęsti nereikia.

3 TODĖL - skaityti 2 TODĖL atsakymą.

4 TODĖL - turėjo sprendimą ir jį įvykdė. Sugadintas elementas pakeistas betonine siena. Tiesiosiose toks sprendimas yra geresnis nei bet kokia minkšta konstrukcija. Padangų ar TecPro bolidą "užkabintų" ir stabdytų labai didele jėga. Tuo tarpu nuo betono ar atitvaro bolidas slysta, čiuožia ir lėtėja "normaliu" tempu. SVARBU !!! - kalbame apie tiesias atkarpas (starto finišo tiesioji, šita tiesioji ir t.t.) kur bolidai ne "ima posukį", bet bėgėjasi tiesia linija, kažkas atsitinka ir trenkiasi mažu kampu į atitvarą/betono bloką ir pan.

Atkarpa tai tiesi, bet kžakaip ten labai įdomiai trąsos barjerai į trąsos vidų siaurėja. Matomai padaryta tam, kad personalo mašina reikalui esant išvažiuot galėtų, bet gal persistengta su tokiu per dideliu siaurėjimu. Gal ir būtų tada logikos ten padangų pridėt. Tik kitas klausimas ar sugertų ant tiek smųgį, kad nebūtų tokio užsiliepsnojimo. O jei degtų ir bolidas padangose įstrigės būtų tai turbūt daugiau problemų būtų iš bolido išlipt. Žodžių visokių nemažai variantų čia yra.
keista, kad čia
IP: cddd0f4 | 12/01 13:13 Atsakyti
žmogas
12/01 11:58

Kažkada f-1.lt buvo tikrai kokybiškas portalas, dabar straipsniai delfio lygio, po 5 sakiniai, be jokių įdomesnių įžvalgų ir tipo eik į patreonus. Delfis tiek pat apie formulę parašo kiek specializuotas portalas.

dar antro puslapio neįdėjo
kart
IP: ff4c1cb | 12/01 12:29 Atsakyti
Zilvinas Van
12/01 12:16

Klausimas netrivialus. Turiu negerą įtarimą, kad kaip ir didžioji dalis tokių projektų, f-1.lt laikosi didžiąja dalimi entuziazmo dėka. Tai sunkus darbas, kuris su laiku ir nusibosta, ir pradeda varginti, ir vėl patinka, ir vėl nusibosta. 14 metų yra labai daug. Mes, tuo tarpu, įpratę nieko nemokėti, tačiau reikalauti kokybės kaip kokiame Autobilde su profesionaliu personalu. Taip, pjauna akį toks trashas kaip "iššaukti momentinę ugnį" arba "minėtasis Vetelis", tačiau gauname tai, už ką sumokame. Čia viena medalio pusė. Kita, žinoma, yra kokybės standartas: a) kiek portalo komanda yra nepavargusi išlaikyti sau išsikeltą aukštą kartelę, b) kada mes spjausime ir nebeskaitysime. Tačiau nepaisant to, bet kokiu atveju tai nėra priežastys, kurios neleistų kritikos portalui - jei kritikuojame, vadinasi mums rūpi. Bet ką tuomet daryti? Spendimų keletas ir visi jie turi tam tikros logikos: a) nepatinka - neskaityk, b) prisijunk prie portalo komandos, rašyk straipsnius, siųsk medžiagą, c) sukurk alternatyvų geresnį kanalą, d) kritikuok, tačiau jausk pagarbą ir dėkingumą už tą darbą, kuris daromas.

Mano pasaulyje šiaip jau priimtina pirmiausiai kokybė, o tada pinigai. Siūlau nuo to ir pradėti, jeigu kažkas svajoja apie aukso puodus. Atsiras normalus, rengiamas, o ne tik verčiamas turinys, tai bent jau bus proga pagalvoti apie prenumeratą.
Dabartinė portalo politika yra labai bloga. Aš realiai nelabai net jų turinį skaitau, o tik komentarų ateinu paskaityti.
TomTom
IP: 089c815 | 12/01 12:27 Atsakyti
4 atsakymai po R.Grosjeano avarijos.

1 TODĖL - joks barjeras mašinos neperpjovė. Mašina lūžo nuo smūgio +200km/h į sieną. Smūgio metu išsiliejo nedidelis kiekis benzino ir užsidegė. Nematau čia priežasčių kažko stebėtis.

2 TODĖL - avarija įvyko trasos atkarpoje kur bolidai važiuoja tiesiai. Ar matėt bent vienoj bet kurios trasos tiesiojoj sudėtas padangas? Manau tęsti nereikia.

3 TODĖL - skaityti 2 TODĖL atsakymą.

4 TODĖL - turėjo sprendimą ir jį įvykdė. Sugadintas elementas pakeistas betonine siena. Tiesiosiose toks sprendimas yra geresnis nei bet kokia minkšta konstrukcija. Padangų ar TecPro bolidą "užkabintų" ir stabdytų labai didele jėga. Tuo tarpu nuo betono ar atitvaro bolidas slysta, čiuožia ir lėtėja "normaliu" tempu. SVARBU !!! - kalbame apie tiesias atkarpas (starto finišo tiesioji, šita tiesioji ir t.t.) kur bolidai ne "ima posukį", bet bėgėjasi tiesia linija, kažkas atsitinka ir trenkiasi mažu kampu į atitvarą/betono bloką ir pan.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 12/01 12:16 Atsakyti
žmogas
12/01 11:58

Kažkada f-1.lt buvo tikrai kokybiškas portalas, dabar straipsniai delfio lygio, po 5 sakiniai, be jokių įdomesnių įžvalgų ir tipo eik į patreonus. Delfis tiek pat apie formulę parašo kiek specializuotas portalas.

Klausimas netrivialus. Turiu negerą įtarimą, kad kaip ir didžioji dalis tokių projektų, f-1.lt laikosi didžiąja dalimi entuziazmo dėka. Tai sunkus darbas, kuris su laiku ir nusibosta, ir pradeda varginti, ir vėl patinka, ir vėl nusibosta. 14 metų yra labai daug. Mes, tuo tarpu, įpratę nieko nemokėti, tačiau reikalauti kokybės kaip kokiame Autobilde su profesionaliu personalu. Taip, pjauna akį toks trashas kaip "iššaukti momentinę ugnį" arba "minėtasis Vetelis", tačiau gauname tai, už ką sumokame. Čia viena medalio pusė. Kita, žinoma, yra kokybės standartas: a) kiek portalo komanda yra nepavargusi išlaikyti sau išsikeltą aukštą kartelę, b) kada mes spjausime ir nebeskaitysime. Tačiau nepaisant to, bet kokiu atveju tai nėra priežastys, kurios neleistų kritikos portalui - jei kritikuojame, vadinasi mums rūpi. Bet ką tuomet daryti? Spendimų keletas ir visi jie turi tam tikros logikos: a) nepatinka - neskaityk, b) prisijunk prie portalo komandos, rašyk straipsnius, siųsk medžiagą, c) sukurk alternatyvų geresnį kanalą, d) kritikuok, tačiau jausk pagarbą ir dėkingumą už tą darbą, kuris daromas.
maxpower
IP: f03da13 | 12/01 12:10 Atsakyti
KODĖL sertifikuotas barjeras licencijuotoje trasoje galėjo perpjauti automobilį pusiau ir iššaukti momentinę ugnį?


Barjeras perpjove bolida. Jus rimtai? O ugnis tai nuo kuro jokio klausimo cia nera
žmogas
IP: abae443 | 12/01 11:58 Atsakyti
Kažkada f-1.lt buvo tikrai kokybiškas portalas, dabar straipsniai delfio lygio, po 5 sakiniai, be jokių įdomesnių įžvalgų ir tipo eik į patreonus. Delfis tiek pat apie formulę parašo kiek specializuotas portalas.
iXsas
IP: 31a77f7 | 12/01 11:56 Atsakyti
Yra vaizdų, kaip lūžta bolidas pusiau? Kažin kodėl neatlaikė smūgio?

TOP naujienos