Kiek sveria F-1 bolidas pilnas bakas kuro ?
Kiek sveria F-1 bolidas pilnas bakas kuro ?
tai kiek sveria bolidas ar pilnas bakas? aishkiau parashyti neishejo turbut :D
Ilmor>> Jis norejo paklausti kiek sveria bolidas su pilnu baku kuro.
Svoris turėtu buti apie 600kg su vairuotoju.
BlaDaS >> tai tegul taip ir klausia o ne paukshciu kalba ;)
bolidas turi svert ne maziau 600kg be skysciu ir piloto
Ilmor>> nu bet nereik nuo pirmo sakinio stumt iskart:nono:
Stumoklis>> 600 kg su vairuotoju. O su pilnu baku kuro, tai turetu but apie kokius 700 kg gal. Niekas neisduoda bako dydzio.
The weight of the car must not be less than 600kg including the driver. Ballast can be used to bring the car up to the minimum weight but this cannot be added during a race.
http://www.f1interactive.com/regulations.shtml
Jo 600 su draiveriu. Beje pats bolidas iš tikro sveria mažiau ir svoris auginamas tik balasto pagalba. Balastas dedamas priklausomai nuo bolido derinimo. Tai leidžia pasiekti stabilumą priklausomai nuo trasos.
http://f1.racing-live.com/f1/en/teams/renault.shtml Kazhkodel Visos Komandos Deklaravusios Kad Bolidai Sveria 605
Be to ir benzas ne vienodai gali svert (priklausomai nuo tiekejo). Ne per seniausiai 2004 sklande gandai, kad Shell Ferrari padare kazkokius superinus degalus, kurie sveria maziau, bet naudingumas yra toks pat
tam tikra mase lentyniu metu prarandama - ir vairuotojas kazkiek mases netenka, ir nuo padangu gali nusilupt tai ir palieka tam tikra rezerva....
Tikra tiesa. Ir baudziama uz tai, kad bolidas per lengvas, o ne per sunkus. Paskutinis beje buvo Kubicos diskvalifikavimas.
Zymiausia istorija ko gero BAR zaidimas su shratais kuro bake.
Montoya>>> Čia komandos bando sau šiokią tokią atsargą padaryti. O po kvalifikacijos ar lenktynių finišo bolidas neturi būti lengvesnis, nei 600 kg.
Atrodo... :D
Cia tiesa, kad pilotas po lenktyniu netenka apie 3 kg savo svorio? Nebloga mankstele per pusantros valandos.Bobu svajone ,kad padirbejus pora valandu ispeties svoris akyse kristu :D
Kiesha lrc>netenkama ne riebalu o skysciu
tai kiek po velniu sveria variklis ,gal jis is aliumo nesuprantu? pvz jei vidutiniskai tas lakunas kokpite sedintis 70 kg.dar atmetam padangas tai bolids 500 besver.o kur dar visi stabdziai,nu karbons,bet irgi sver ir visa kita tai varikliui 50 kg beliek?
tai kaip cia iseina Sato bolidas lengviausias? :D
pasitaisau sunkiausias :(
valodia>>man atrodo kazkada gal pries tris metus teko kazkur skaityti, kad apie 100 kg, jei neklystu. Bet gal ir klystu. Nors siaip atrodo tenai pat rase, kad kiekviena komanda viesai nelabai nori apie tai skelbti (kaip ir apie kitus techninius dalykus)
Volodia -> Variklis Jei Neklystu Sveria 90-100kg, O Viena Padanga ~1.5kg
Montoja> ar tu tikras,kad padanga tiek sveria? as tiksliai nezinau,bet jei matei kai kubica leke,tai ji jei gerai pamenu del bolido svorio diskvalifikavo,kuri nuleme konkreciai nusidevejusios padangos...
Edharenas> gal zinai kaip jie sugeba ant tokio variklio svorio isvest,kokiu metalu lydiniais reikia zaist,kad tokia jega ir patikimuma sukonstruot?
visas bolidas 600kg. PS tuscias
Nu del variklio svorio tai sutinku, bet kad padanga sveria tik 1,5kg tai man nelabai isivaizduojama. Manau ji tikrai sunkesne;)
valodia> tai jie ten naudoja visokius vos ne kosminius metalus. kazkur esu girdejes, kad deda tokius bajerius kuriuos seip tik nasa naudoja savo bandymuose ir aparaturoj.
volodia>>nu kad zinok nezinau, ka jie ten naudoja, bet manau, kad net ir nesusidure su kokrecia F1 komanda aba lanktyniu reglamenu (jei jame parasyta, kad turi buti naudojamas koks nors metalas) sunkiai tai galetu ivardinti, nes tai turetu buti ypatingai slaptas dalykas...siaip tai visai galimas dalykas, kad ka nors is NASOS atradimu naudoja, bo tenai nelabai ilgai padirbes motoras jau ismetimo vamzdzius ikaitina iki raudonumo, tai temperaturos nerealiai aukstos, o zinant kad daiktas turi tokia savybe plestis labai nuo karscio, tai to sumazinimui turetu buti naudojama kas nors, kas sumazintu visa sita pletimosi zala ir butu tam atsparus...
Volodia>>nu o siaip vienas is tokio galios paaiskunimo yra toks, kad galia konkreciai priklauso nuo sukiu, tai tu jei priverstum bile koki matoriuka suktis iki 19000, tai jis ir butu galingas ziauriai...reziume: reikia medziagu, kurios igalintu tiek suktis matoriuka, tada ir gausi galia:)
montoya>>o 1,5kg turi omeni vien tik padanga ar visa rata su disku?
formulitai jus formulistai.Geda.
Ratas su padanga:
priekinis ~11.8kg
galinis ~13.0kg
Variklis: Honda V10 ~98kg
Pavaru deze:~40kg
Monokokas:~50kg
P.S. Cia pateikiau 2004 metu vidurio duomenis apie BAR Honda 004 bolida,tad kitu komandos bolidu daliu svoris gali nezymiai skirtis.
Jei reikia ir kainas galiu parasyt.
Bet visa tai galite rasti 2004 05 07 F-1 naujienos zurnale.
Jorax>> Nu va cia tai suprantu, bet kai paskao kad padanga 1.5kg tai biski juokas paima;)
manau apie 550Kg sveria kazkur girdejau
baiktu bairius f-1 bolidas sveriau 600kg-650kg
f1 bolidas uri sverti nemaziau kaip 600kg su draiveriu(bet idomu skaiciau kad leidziama net puse kg paklaida)o kitas idomus faktas kad jis skirtingia sveria kiekvienam kontinete pvz jei ispanijoj sveria 600,5 tai brazilijoj tik 599kg(cia del zemes traukos desnio):)
540 kg. su vairuotoju ~600-610. Taskas.
kaskokia tema kvaila 540 kg 600 nemaziau po lenktyniu tiesiog taisykles pasiskaitykit
bendras svoris po finiso nemaziau kaip 600 kg ;D
Pats bolidas sveria galbut dar maziau nei 500kg, taciau yra dedamas papildomas balastas, kad svorio centras butu nuleistas kuo zemiau. Todel ir stengiamasi detales daryti kuo lengvesnes, kad ta svori butu gali isnaudoti taip, kad jis atliktu naudinga vaidmeni bolido valdymui ir sukibimui.
Na bet jus rimtai nesveiki visiskai...juk issemta tema,yra pasakyta kad bolidas su pilotu NEGALI sverti maziau nei 600kg,o jus cia vistiek kazka buriat.As apsales,juk yra reglamentas pasiskaitykit, o ne bereikalingus rasinejimus darykit.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |