Kitąmet bus padidintas degalų limitas, o 2021 m. atsisakyta MGU-H (16)

Kitąmet bus padidintas degalų limitas, o 2021 m. atsisakyta MGU-H
logo 2018 Balandžio 18 d. 00:10, McLaren

Strategijos grupė ir F-1 Komisija sutiko nuo kitų metų padidinti degalų limitą nuo 105 kg iki 110 kg tam, kad sportininkai mažiau praleistų laiko taupydami degalus.

Pasibaigus antradienį vykusiam posėdžiui, FIA patvirtino, kad gegužės mėnesį turi būti patvirtintos naujos, nuo 2021 m. įsigaliosiančios, variklių taisyklės. Apie tai praėjusią savaitę buvo užsiminęs „Ferrari“ vadovas Maurizio Arrivabene.

Padidėjus bolidų svoriui, padidėjo ir degalų sąnaudos. Norint išvengti taupymo lenktynių, posėdyje dalyvavusios pusės sutarė nuo kitų metų jį padidinti.

Posėdžio metu taip pat buvo sutarta, jog nuo kitų metų bus atskirtas minimalus bolido ir piloto svoris. Pastarasis bus 80 kg. O dėl saugumo priežasčių čempionate bus naudojamos biometrinės pirštinės.

Kaip jau buvo skelbta anksčiau, posėdžio metu buvo aptarta lenkimų stokos problema. FIA atstovai pareiškė, kad dėl galimų aerodinaminių pokyčių turi būti apsispręsta iki šio mėnesio galo, kai bus galima paskutinį kartą keisti 2019 m. taisykles.

Visus pokyčius, dėl kurių buvo sutarta posėdžio metu,  dar turi patvirtinti Pasaulio automobilių sporto taryba.

Posėdžio metu FIA komandoms pateikė atnaujintas 2021 m. variklių taisykles. Jose teigiama, kad motorai toliau išliks V6 1,6 l turbo hibridai, bet bus atsisakyta MGU-H. Ekipos nieko naujo nesužinojo, nes tokie siūlymai buvo pateikti dar praėjusiais metais.

Įvairių šaltinių teigimu, FIA ir F-1 savininkė „Liberty Media“ nesutaria dėl tam tikrų klausimų, susijusių su ateities variklių taisyklėmis.


Komentarai (16)
kart
| 04/19 17:20 Atsakyti
Vytispagonia
04/19 13:47

na bet tai nieko nekeičia, na turiu galvoj galingesnis mguk ar ne. Juk ir dabar mguk yra galingesnis nei prieš tai buvęs kers, bet esmė ne tame. Juk pats žinai reglamentą, mguk yra 120 kw, ir taip pas visus....iš ES per ratą gali pasiimti 4 MJ energijos, bet mgukas per ratą ES gali duot tik 2 MJ. Skirtumą turi padengt mguh, plius jis dar įsuka kai reikia turbo (kad nebūtų lago), o vat kas lieka (jei lieka ir jis pakankamai galingas) gali būti perduodama tiesiogiai vėl tam pačiam mguko varikliukui, kuris padeda iceui....vat iš čia mersai ir nusigriebdavo grietinėlę (atsimeni ferrari ir renault 2014, honda 2015 ir 2016? jiems neužtekdavo elektros )

Del turbo lago - prie to pacio rase, kad atsisakius MGU-H bus leidziama naudoti antra turbina. Netgi sitame portale buvo straipsnis kazkada. Na, nebent viskas buvo gandu lygyje.

Del MGU-K maitinimo, tai faktas, kad be papildomu sprendimu nuostolis bus jauciamas.
Vytispagonia
| 04/19 14:11 Atsakyti
Beje tie 4 MJ reiškia, kad tas mguk galės padėt ICEui maždaug 30 sekundžių 120 kw pajėgumu (bet jeineturi mguh, tai laikas sumažėja iki maždaug 16 sekundžių)
Vytispagonia
| 04/19 13:47 Atsakyti
kart
04/18 16:18

Buvo kalbeta anksciau, kad atsisakius MGU-H leis naudoti galingesnius MGU-K. Na, nebent apsigalvojo.

na bet tai nieko nekeičia, na turiu galvoj galingesnis mguk ar ne. Juk ir dabar mguk yra galingesnis nei prieš tai buvęs kers, bet esmė ne tame. Juk pats žinai reglamentą, mguk yra 120 kw, ir taip pas visus....iš ES per ratą gali pasiimti 4 MJ energijos, bet mgukas per ratą ES gali duot tik 2 MJ. Skirtumą turi padengt mguh, plius jis dar įsuka kai reikia turbo (kad nebūtų lago), o vat kas lieka (jei lieka ir jis pakankamai galingas) gali būti perduodama tiesiogiai vėl tam pačiam mguko varikliukui, kuris padeda iceui....vat iš čia mersai ir nusigriebdavo grietinėlę (atsimeni ferrari ir renault 2014, honda 2015 ir 2016? jiems neužtekdavo elektros )
kart
| 04/18 16:18 Atsakyti
Vytispagonia
04/18 12:49

MGU-k viskas griežtai reglamentuojama, ten vien tik su juo nelabai gali įgyti pranašumo prieš kitus

Buvo kalbeta anksciau, kad atsisakius MGU-H leis naudoti galingesnius MGU-K. Na, nebent apsigalvojo.
robotukas24
| 04/18 12:51 Atsakyti
Biometrines pirstines Nepades, kai reikes traukt leisgyvi pilota is kokpito, o tam trukdys ju lankas virs galvos. Bus sugaista daugiau laiko. Mgu-h vienas is elementu, del kurio sudetingumo bei kastu, sunku pritraukt naujus varikliu gaimntojus I F1. Uztai ir atsisako. Jo nauda, gal ir juntama, bet kastai nesveiki. Mersam, Feram Reniam ir Hondai tie kastai galvos skausmo nekelia, bet tokiem kaip Cosworth
Vytispagonia
| 04/18 12:49 Atsakyti
kart
04/18 12:16

Tai dar MGU-K lieka vis tiek.

MGU-k viskas griežtai reglamentuojama, ten vien tik su juo nelabai gali įgyti pranašumo prieš kitus
kart
| 04/18 12:16 Atsakyti
Life
04/18 08:19

Be MGU-H Mercedes nelaimės nei vieno titulo, kaip ir prieš tai nelaimėjo, kol jo nebuvo. :)

Tai dar MGU-K lieka vis tiek.
A2C
| 04/18 11:15 Atsakyti
1_Protingas
04/18 11:09

o ką turėtų reikšti "biometrinės pirštinės"?

Rodo širdies ritma ir kraujo spaudima
1_Protingas
| 04/18 11:09 Atsakyti
o ką turėtų reikšti "biometrinės pirštinės"?
A85 logo rėmėjas
| 04/18 09:51 Atsakyti
Atrodo visai racionalūs pakeitimai. Ypač didelis like dėl 80kg limito, nes man gaila žiūrėt į perkarusius aukštesnius lenktyninkus, kai turi vos ne žolėm visą sezoną maitintis. O dėl variklio, aš labai viliuosi, kad Liberty pritrauks naujus gamintojus ir sudarys susitarimus dėl naujų gamintojų dalyvavimo netrukus po tokio reglamento paskelbimo.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas