Strategijos grupė ir F-1 Komisija sutiko nuo kitų metų padidinti degalų limitą nuo 105 kg iki 110 kg tam, kad sportininkai mažiau praleistų laiko taupydami degalus.
Pasibaigus antradienį vykusiam posėdžiui, FIA patvirtino, kad gegužės mėnesį turi būti patvirtintos naujos, nuo 2021 m. įsigaliosiančios, variklių taisyklės. Apie tai praėjusią savaitę buvo užsiminęs „Ferrari“ vadovas Maurizio Arrivabene.
Padidėjus bolidų svoriui, padidėjo ir degalų sąnaudos. Norint išvengti taupymo lenktynių, posėdyje dalyvavusios pusės sutarė nuo kitų metų jį padidinti.
Posėdžio metu taip pat buvo sutarta, jog nuo kitų metų bus atskirtas minimalus bolido ir piloto svoris. Pastarasis bus 80 kg. O dėl saugumo priežasčių čempionate bus naudojamos biometrinės pirštinės.
Kaip jau buvo skelbta anksčiau, posėdžio metu buvo aptarta lenkimų stokos problema. FIA atstovai pareiškė, kad dėl galimų aerodinaminių pokyčių turi būti apsispręsta iki šio mėnesio galo, kai bus galima paskutinį kartą keisti 2019 m. taisykles.
Visus pokyčius, dėl kurių buvo sutarta posėdžio metu, dar turi patvirtinti Pasaulio automobilių sporto taryba.
Posėdžio metu FIA komandoms pateikė atnaujintas 2021 m. variklių taisykles. Jose teigiama, kad motorai toliau išliks V6 1,6 l turbo hibridai, bet bus atsisakyta MGU-H. Ekipos nieko naujo nesužinojo, nes tokie siūlymai buvo pateikti dar praėjusiais metais.
Įvairių šaltinių teigimu, FIA ir F-1 savininkė „Liberty Media“ nesutaria dėl tam tikrų klausimų, susijusių su ateities variklių taisyklėmis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |