Kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis (9)

Kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis
logo Rugsėjo 22 d. 23:59, Red Bull Content Pool / Getty Images

Nuo kitų metų F-1 sirgalius, komandas ir pilotus gali pasitikti truputi pakitęs kvalifikacijos formatas.

Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ skelbia, kad „Liberty Media“ svarsto galimybę nuo kitų metų kvalifikacinius važiavimus padalinti į keturias dalis.

Dabar kvalifikacija yra padalinta į tris dalis. Po pirmos ir antrosios važiavimų dalies iš tolimesnės kovos pasitraukia po penkis pilotus, o paskutinėje, trečiojoje, varžosi dešimt greičiausių.

Prieš porą metų trumpam buvo pakeistas kvalifikacijos formatas, bet po fiasko sezono pradžioje buvo grįžta prie dabartinio formato.

„AMuS“ skelbia, kad kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis. Paskutinėje važiavimų dalyje dalyvautų ne dešimt, o aštuoni sportininkai. Kol kas nėra aišku kokia būtų važiavimų trukmė.

Apie kvalifikacijos formato korekcijas imta labiau diskutuoti po Singapūro GP. Po praėjusį šeštadienį vykusių važiavimų dalis sportininkų liko nepatenkinti.

Pagal galiojančias taisykles greičiausiųjų dešimtukas lenktynes turi pradėti su tomis padangomis, su kuriomis buvo užfiksuotas geriausias rato įveikimo laikas antroje važiavimų dalyje. Tuo tarpu už pirmojo dešimtuko likę sportininkai gali rinktis su kokios sudėties padangomis startuoti lenktynėse.

Anot „Haas“ piloto Romaino Grosjeano, Singapūre labiau pasisekė tiems, kurie liko už pirmojo dešimtuko ribos. Tuo tarpu 7-10 pozicijas iškovoję sportininkai buvo tie, kuriems pirmoje lenktynių pusėje nepasisekė labiausiai.

Komentarai (9)


Klepsidra
| Rugsėjo 24 d. 21:41
O jei padalintu i 5 dalis Grosjeanas neverktu? kaushai visiski - lygybes niekada nebus - kazkas tures geresnes padangas, kazkas stoves geresneje puseje, kazkieno setupas bus geresnis, kazkam vejas bus maziau sutrukdes. viena tik negali keistis - Grosjeanas ir jo verksmai
Rokas1
| Rugsėjo 23 d. 20:04
Pasakysiu tik tiek: nesugedo - netaisyk. Ir F1 vadovai to jau turėjo pasimokyt
Fernandoisfasterthanyou
| Rugsėjo 23 d. 16:23
ddt
| Rugsėjo 23 d. 13:45

Kam keisti formatą, jei gali leisti startuoti su to paties mišinio, tik naujomis padangomis (vietoje dabartinio reikalavimo važiuot TOMIS PAČIOMIS)? Ir beje, kaip nemačiusiam kvalifikacijos ir neskaičiusio apie tai naujienose čia, nelabai supratau kur problema buvo Singapūre. Buvo galima kokį sakinį apie tai ir įmest...

Čia ne apie kvalifikaciją, o apie rezultatus lenktynėse. Grožanas paverkė, kad startuoti +11 ir rinktis padangas buvo geriau, negu startuoti su minkščiausiom padevėtom padangom 7-10 vietose. Aš asmeniškai nematau tame nieko blogo, o grožanas blogį mato visur..
EičJey
| Rugsėjo 23 d. 14:20
ddt
| Rugsėjo 23 d. 13:45

Kam keisti formatą, jei gali leisti startuoti su to paties mišinio, tik naujomis padangomis (vietoje dabartinio reikalavimo važiuot TOMIS PAČIOMIS)? Ir beje, kaip nemačiusiam kvalifikacijos ir neskaičiusio apie tai naujienose čia, nelabai supratau kur problema buvo Singapūre. Buvo galima kokį sakinį apie tai ir įmest...

Jokios problemos. Grosjeanas tiesiog paverkė apie neteisybę, kurią patiri iškovojęs aukštesnę vietą. Čia standartiškai viskas. :)
SliMMaz
| Rugsėjo 23 d. 13:55
Nezinau, man labiausiai patiko one-lap kvala. Kaip suvaziavai, taip :)
ddt
| Rugsėjo 23 d. 13:45
Kam keisti formatą, jei gali leisti startuoti su to paties mišinio, tik naujomis padangomis (vietoje dabartinio reikalavimo važiuot TOMIS PAČIOMIS)? Ir beje, kaip nemačiusiam kvalifikacijos ir neskaičiusio apie tai naujienose čia, nelabai supratau kur problema buvo Singapūre. Buvo galima kokį sakinį apie tai ir įmest...
paprastas*
| Rugsėjo 23 d. 10:34
Galima pabandyti ir šį variantą: greičių vidurkis su pilnais ir tuščiais bakais.
Swaggy
| Rugsėjo 23 d. 08:23
Daugiau mašinų reikia, kad ką nors keisti.. Yra kaip yra ir geriausia palikti taip kaip yra.
fnatic
| Rugsėjo 23 d. 00:58
Dabartinė kvalifikacija berods yra Roso Brawno išmislas, kad TOP10 startuotų su padrožtom padangom kvalifikacijoje, principas tame ir yra - nori aukštesnės vietos - turėsi šiek tiek labiau padėvėtas padangas - nori gerų padangų - nesistenk kvalifikuotis į trečią Q sesija.

Žinoma čia visi priprato, kad kas patenka į Q3 tai taip ir pabėga nuo antrojo dešimtuko ir be nuostolių ir viskas gerai būna, o va singupure nesusivažiavo keletai ir jau visą kvalos formatą pakeist reikia?

Krč tas pats bus ir su 4 dalių kvalifikacija jeigu TOP8 turės naudot jau šiek tiek padėvėtas padangas.

Ir krč geriausios kvalos budavo tai vienas ar 2 HOT-lapai kaip senai kažkada ir susimuodavo bendrą tų laikų vidurkį ir jei vienam klaida būdavo, o kitam pirmas laikas tai bendram rezultate galėdavo pilotas likti 3 ar 5 ir buvo įdomu tame. Tik bėda ta kad šiem laikams netinka tokia - nes nebus šou kurio čia visi taip nori. Nes šiais laikais kvala jau įdomesnė už pačias lenktynes...
×