Kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis

Kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis
logo 2018 Rugsėjo 22 d. 23:59, Pixabay

Nuo kitų metų F-1 sirgalius, komandas ir pilotus gali pasitikti truputi pakitęs kvalifikacijos formatas.

Vokiečių leidinys „Auto Motor und Sport“ skelbia, kad „Liberty Media“ svarsto galimybę nuo kitų metų kvalifikacinius važiavimus padalinti į keturias dalis.

Dabar kvalifikacija yra padalinta į tris dalis. Po pirmos ir antrosios važiavimų dalies iš tolimesnės kovos pasitraukia po penkis pilotus, o paskutinėje, trečiojoje, varžosi dešimt greičiausių.

Prieš porą metų trumpam buvo pakeistas kvalifikacijos formatas, bet po fiasko sezono pradžioje buvo grįžta prie dabartinio formato.

„AMuS“ skelbia, kad kitąmet kvalifikacija gali būti padalinta į keturias dalis. Paskutinėje važiavimų dalyje dalyvautų ne dešimt, o aštuoni sportininkai. Kol kas nėra aišku kokia būtų važiavimų trukmė.

Apie kvalifikacijos formato korekcijas imta labiau diskutuoti po Singapūro GP. Po praėjusį šeštadienį vykusių važiavimų dalis sportininkų liko nepatenkinti.

Pagal galiojančias taisykles greičiausiųjų dešimtukas lenktynes turi pradėti su tomis padangomis, su kuriomis buvo užfiksuotas geriausias rato įveikimo laikas antroje važiavimų dalyje. Tuo tarpu už pirmojo dešimtuko likę sportininkai gali rinktis su kokios sudėties padangomis startuoti lenktynėse.

Anot „Haas“ piloto Romaino Grosjeano, Singapūre labiau pasisekė tiems, kurie liko už pirmojo dešimtuko ribos. Tuo tarpu 7-10 pozicijas iškovoję sportininkai buvo tie, kuriems pirmoje lenktynių pusėje nepasisekė labiausiai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983