Gal kas is protingesniu galetu paporinti???
1.Ar po kiekvienu varzybu gaminamas naujas bolidas ar pakeiciamas tik variklis?
2.Variklliai yra dvitakciai ar keturtakciai?
Is anksto dekoju AMEN
Gal kas is protingesniu galetu paporinti???
1.Ar po kiekvienu varzybu gaminamas naujas bolidas ar pakeiciamas tik variklis?
2.Variklliai yra dvitakciai ar keturtakciai?
Is anksto dekoju AMEN
Kiek as bent zinau tai po kiekvienu varzybu naujas bolidas o del taktu tai nezinau bet abejoju ar dvitaktis gali buti...
darijux > leidziami tik 4-takciai ....
Tik keturtakciai, o variklis, kaip ir kitos detales, kurios "atgyveno" savo laika, susidevejo arba buvo pazeistos, yra pakeiciamos :) Aisq, keiciamos ir padango, stabdziu kaladeles ir pan.
Man kiek teko girdet, tai po kiekvienu varzybu visas bolidas yra perrenkamas tiesiog ir pakeiciamos visos itarima keliancios detales plius patobulinimai, o keist kazkuo nauju nieks neskuba.
Is viso per metus pagaminama mazdaug apie 12-14 bolidu, aisku, neshtampuojant pgl "trafareta" ... o tobulinant kiekviena sudetini jos mazga ...
Hmmmm, o kodel neleidziami dvitakciai?Moto gonkese kiek zinau lekia su dvitakciais???Is ju galima isspausti daugiau ir apsuku jie maziau bijo?
Amen>> kas liecia MotoGP klase tai praktiskai visos komandos naudoja keturtakcius variklius.
Apie F-1 bolida:
Man rodos kad po kiekvienu lenktyniu bolidas yra perrenkamas pakeiciant visas detales. Jei gerai zinau tai nekeiciamas tik monokokas.
Perenkamoms praktiskai visos detales ir jos patikrinamos, skaiciau zurnale :)
O tai korpusas paliekamas tas pats????
Nu tai jei nesudauzytas, neaplamdytas, jei nekeiciama aerodinamika, kam keist korpusa :)
jap. Moto GP jau kuris laikas, kai dvitakciai nenaudojami, 4takciai i mada atejo :) matyt is 4takciu vis tik daugiau isspaudzia :D
Siaip dvitaktis ,gal ir butu idomu,apsukas jis gali pasiekti didesnes,tik kaip ji reiketu ausinti-nelabai isivaizduoju???
ir be to dvitakcio didesne galia is litro. Moto gp yra dar ribojimai - jei dvitaktis, tai maziau cilindru ir mazesnis darbinis turis ir pan. F-1 dvitakciu ivedims daug kainuotu, todel juos ir draudzia
Na tai matau sauniai jus cia issiaiskinote, kad man net nereikia nieko ir sakyti
Kiek man teko skaityti, tarp lenktyniu dazniausiai pakeiciama beveik viskas isskyrus vaziuokle, jeigu ji tvarkinga arba jeigu nera kokios nors kitos priezasties ja keisti (patobulinimai ar pan). Monokokas tai ta vientisa dalis kur sedi pilotas irgi gali buti nekeiciamas, nes nusidevejimo ji dazniausiai nepatiria ir ji tobulinama gana retai.
Pagrinde bolidu skaicius yra skaiciuojamas vaziuoklemis, nes visa kita gaminama masiskai.
TaBu nori pasakyti, kad sezona su 1 ar 2 monokokais isbuna? tai monokokas - ilgiausiai naudojama detale, po piloto
As bent kiek zinau tai bolido korpusas pagamintas is Kelvaro ( labai tvirtas ir lengvas snglies pluostas ) , todel turbut jo taip daznai nereikia keisti...
2002metu zurnale radau tokius duomenis:
Stabdziu suportai - 10 komplektu per sezona
Stabdziu diskai - 100 komplektu
Stabdziu trinkeles - 100 komplektu
Pedalai - 12 komplektu
Degalu bakai - 8
Kontrolines lentos po bolido dugnu - 60
Korpusu - 14
Pavaru deziu - 16
Dantraciu komplektu - 1000
Galiniu sparnu - 15
Priekiniu sparnu - 15
Ratlankiu komplektu - 15
Padangu kompletu - 900
Vairu - 12
varikliu - 170 (dabar maziau :D)
ismetimo sistemu - 40
vairuotojo sedyniu - 10
pavaros svirciu komplektu - 15
monokoku - 7
telemetrijos sistema sezono metu nuolat atnaujinama
remeju lipduku komplektu - 34
Nu taip normaliai Ypac neblogai su Dantraciais ir varikliais :)
Jamboree> ci info vienam bolidui ar komandai(dviem bolidam)?
Cia abiem bolidam
nu tai tarkim paemus galinius spoilerius, Ju pagamina 15.
Kiekvienam bolidui tarkim po 8.
tai tada taip iseina kad apie 2-3 lenktynes su ta paciu spoileriu...
darijux> nepamirsk treniruociu paskaiciuot.
bzz... tai isvis daug turi laikyti...
Nors neveltui sako kad Kelvaras ( medziaga is kurios kiek zinau pagamintas Bolidas ) yra daug lengvesnis, ber ir daug tvirtesnis uz metala ploustas.... :)
man taqi labiausiai patiko 60 lentu po bolido dugnu. Remia medzio pramone
Juk visiems reikia duoti uzsidirbti... :)
Na cia senoki duomenys,nes dabar aisku,del taisykliu pakeitimu ir sie duomenys turejo keistis,na bet vistiek jie apytiksliai ir kazkokia bendra nuomone galima susidaryti.
Aciu uz info;) idomu....
fatalissimo>Jei neklystu Moto GP dvitakcius variklius "Ducatti" naudoja.Tik dabar kubaturos neatsimenu,atrodo 250.Nesu moto specialistas,bet pernai tikrai girdejau.
Vytia> man atrodo 500. O keturtakciai gali buti didesni, lygtai iki 990, tai todel juos visi ir naudoja
Amen, nu ir kvaila tema sukurei.
Seip vaziuoja tik 4-takciais,o keicia ne bolida o tik varikli.
Gal kas zino,kokie yra naudojami tepalai,ar kazkokie ypatingi ar tokie pat ,kaip pas mus parduotuvese....Idomiausia,kad esu girdejes,kad naudojami mineraliniai,kazkaip abejoju,manyciau turetu buti sintetika....???
Taip atrodo, kad tu busi teisus nes Shell'as naudoja mineraline alyva Ferrari viriklyje. Taip pat tai yra specialiai paritaikyta alyva f-1 motorui, ir pardei nenupirksi. Jis kaip ir variklis turi savo numerius ir dazniausiai patobulinus pasikeicia kazkiek ten ir skaiciai. Yra skirtingi tepalai tiek varikliui tiek greiciu dezei. Tai va. Visa info gali susirasti Shell puslapyje.
Idomus dalykai,kazkaip buvau isitikines,kad naudojama pilnai sintetine alyva.Pavyzdziui ant Shell sintetines alyvos bakelio net parasyta,kad rekomenduoja Ferrari...Seniau kiek atsimenu ant Mobil 5w50 ,net puikavosi McLaren bolidas ir buvo teigiama,kad butent ta alyva naudoja McLaren'ai...Jei naudojama mineraline,tai koks jos turi buti klampumas,maziausiai koks 10w60...
man atrodo kiekvienom varzybom naujas bolidas ir jis dar patobulinamas
Tobulina net ir per varzhybas
Monake Ferrari naudos Shell V-Power F1ULG58 benzina ir Shell Helix F1SL785 tepalus varikliui ir Shell Spirax F1L5361 greiciu dezei. Nors kad naudoja mineraline alyva galiu ir klysti, bet man rodos, kad kazkur tai maciau.
Nieko jus nesuprantas. Kadangi jauciuosi pakankamai protinga :mutant: - paajskiniu.
Keturtaktis variklis nuo dvitakcio skiriasi benzino naudojimu. Keturtakciame dasideda svarbus suspaudimo ciklas. Tada benzinas geriau suspaudziamas - gaunama didesne jega.
Cia diskusijose buvo tema apie rotoriny varikly. ten yra nuoroda y vaz lada fanu puslapy. Ten nuostabiai pavaizduotas veriklio darbas su visais taktais. Paziurekit.
Del daliu...
Po varzybu variklis is karto siunciamas y gamykla. sakykim Merso. ten dirba specai skirti varikliui.
Vaziuokle isrenkama. Imamos dalys ir tikrinamos stende. Tarkim vairo trauke. Jis tikrinama spinduliais, ar nera pazeista. radus pazeidima keiciama. Taciau ji dar turi ir limita. Tarkim 10.000 km. Jei trauke pazeista anksciau, tarkim po 5000 km - ji keiciama. Jei ji nepazeidziama tarnauja 10.000 km, o tada ismetama, nors yra ir gera.
Del sedyniu nezinau. Bet galvoju jei Michaeliui taj ja reikia keisti daznai, kad toki genijai nesijaustu nepatogiai. jo labai lygi oda ir bloga sedyne ja gali nuspaust. Tokius genijus zmonija turi saugot.
Del kebulo detaliu taj zinau, kad jei jos Ferario, taj jas butina dazyti tik su dazais pabuvusiais kosmose, kitaip bolidas labai letas gali buti ir brangiausias Michaelio vardas ant galinio sparno gali per mazai sviesti.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |