Kodėl „Ferrari“ prarado greičio pranašumą? (76)

Kodėl „Ferrari“ prarado greičio pranašumą?
logo 2018 Spalio 08 d. 12:09, Ferrari

Trejose paskutinėse lenktynėse „Ferrari“ prarado greičio pranašumą, kurį dar neseniai turėdavo tiesiosiose. Ar tai reiškia, kad „Mercedes“ jėgainės dabar nenusileidžia pagal galią itališkoms jėgainėms? Ir kokį vaidmenį tame suvaidino papildomi jutikliai, kurie atsirado „Ferrari“ varikliuose FIA reikalavimu? Apie tai svarsto Michaelis Schmidtas „Auto Motor und Sport“ puslapiuose.

Austrijos GP etape,  kuris vyko „Red Bull Ring“ autodrome, varžovai pirmą kartą užfiksavo,  kad „Ferrari“ mašinos yra labai greitos kai kuriuose lenktynių ratuose ir tam tikrose trasos atkarpose. Ypatingai įspūdingo greičio raudonosios mašinos pasiekė tiesiosios antroje iš trijų dalyje ir tai iškėlė klausimą: ar šioje įsibėgėjimo stadijoje greitis pasiekiamas tik dėl vidaus degimo variklio galios, nors oro pasipriešinimas čia fiksuodavo pikines ribas. Beje, paskutinėje tiesiosios atkarpoje „Ferrari“ ir „Mercedes“ greičiai vėl susilygindavo.

„Ferrari“ šį reiškinį aiškino labai efektyvia mašinos aerodinamika ir protingu požiūriu į galios kontrolę, bet varžovai neskubėjo tuo tikėti ir kėlė savas versijas. Tokia įsibėgėjimo dinamika gali būti aiškinama įvairiai: nuo slaptos papildomos baterijos iki papildomo kuro mišinio, kuriame yra alyvos, įpurškimo. Kai kurie įtaria, kad „Ferrari“ varikliuose sumontuota kuro purkštukų aušinimo sistema, kiti mano, kad alyva iš baterijos aušinimo sistemos kažkokiu būdu patenka į variklį ir dalyvauja degimo procese. Skirtingai nei variklio alyva, baterijos aušinimo alyvos sąnaudos nėra niekaip kontroliuojamos.

FIA, kaip visada, atmeta bet kokias panašias versijas, tikindama, kad „Ferrari“ jėgainės atitinka visus techninius reikalavimus. Tačiau „Mercedes“, „Renault“ ir „Honda“ motoristai ir toliau bando įspėti „Ferrari“ paslaptį, bet kol kas jiems to nepavyksta. Pasaulio čempionų komandai tai yra ypač svarbu, kadangi tokiose trasose kaip „Red Bull Ring“, Silverstounas, Hockenheimas, Hungaroringas ir Monza „Mercedes“ mašinos tiesiosiose pralaimėjo „Ferrari“ nuo 0,3 iki 0,5 sek.

Bet pradedant lenktynėmis Singapūre „Ferrari“ pranašumas tiesiosiose staiga pradingo – tai buvo aiškiai užfiksuota varžovų remiantis GPS duomenimis. Ir pasirodė, kad „Mercedes“ niekuo nenusileidžia „Ferrari“. Tai patvirtina ir startas Rusijoje, kai Sebastianas Vettelis kažkuriuo momentu tarsi aplenkė Lewisą Hamiltoną, bet vėliau vėl atsiliko.


Komentarai (76)
kipshas999
| 10/12 08:33 Atsakyti
Kodėl „Ferrari“ prarado greičio pranašumą? Otai gal mersai igavo greicio,o ne ferrari jo prarado,buvo straisnis apie mersu naujos konstrukcijos ratu diskus kurie leidzia zymiai geriau greiciau isidyti padangas ir kontroliuoti ju devejimasi,o siu laiku formulej padangos milziniska reiksme turi...kuri komanda sezono metu atranda kazka kas leidzia atitrukt ta ir laimi,o kad mersai siuo metu ryskiai greitesni tai daugiau nei akivaizdu
eustachijus
| 10/11 16:05 Atsakyti
Nemačiau situacijos,bet jei kalbat apie drs,tai reiskia buvo ilga tiesioji. Ten svarbu kaip įveiki paskutini posūkį.
Donatas Darg10211292181211963
| 10/09 23:32 Atsakyti
Fekkali
10/09 14:56

Ka esi girdejes apie DRS?

Nejuokink su savo DRS. Va komentaras kad pats Vetelis suklydo gal ir pateisni toki greicio skirtuma
Klepsidra
| 10/09 15:14 Atsakyti
Fekkali
10/09 14:56

Ka esi girdejes apie DRS?

+ Vettelis sake, kad kazkur pats suklydo
Fekkali
| 10/09 14:56 Atsakyti
dargedon
10/09 14:45

paziurek 20 s anksciau kaip Hamis arteja prie Vetelio. is jo kameros ziurint atrodo prisvieja ratu atsilekanti.

Ka esi girdejes apie DRS?
dargedon
| 10/09 14:45 Atsakyti
Fekkali
10/09 14:13

1.I koki dar varikli?
2.Tau daeina kad aplenke stabdymo zonoj?

paziurek 20 s anksciau kaip Hamis arteja prie Vetelio. is jo kameros ziurint atrodo prisvieja ratu atsilekanti.
nervuotas
| 10/09 14:41 Atsakyti
1_Protingas
10/09 13:02

Be buvimo Mersų fanu dar galima būti ir Fiatų antifanu. Po ilgų metų žiūrėjimo į raudonos mašinos taisyklę, gražiausią radžį iš visų pilotų savo taisykles trasoje turintį Nr vienintelį šumakerį, konkurentų nelegalumą - nebūtina buvo sirgti už nebuvusius Mersus, kad negalėtum dabar džiaugtis Fiatų nuolatiniais ir nesibaigiančiais ablomais. Turėjo su Alonzu vienintelę galimybę titulą imti, bet ir tą pra[censored]iko pasimovę ant Bulių erzinimų. Dabar irgi baisiai juokinga žiūrėt kai Merkedesai išneša padangas iš garažų ir makaronai panikoje stabdo saviškius ir padangas montuoja.

Kaip buvai šūdmalys taip ir likai net ir po daugelio metų, nekenti ferrari, bet aišku nepraleidi progos prisimint, kaip gerai pasirodė tavo alonso su jais, net viena sezoną!:D Kažkaip pamiršti ir kaip prieš ferrari visokios taisykles buvo naudojamos kai reno važiavo tavo mačkvykeris .Kaupk jėgas, o tai Schumacheris jaunesnysis ateis dar į formulę tai turėsi darbelio vėl čia
kart
| 10/09 14:35 Atsakyti
Klepsidra
10/09 12:16

Italiskas straipsnis patalpintas dviem dienom anksciau, nei angliskas straipnis apie Mercedes upgrade'us ir nera ne zodzio apie 4WS.

Gali but, i sita per daug nesigilinau.
Fekkali
| 10/09 14:13 Atsakyti
dargedon
10/09 12:41

Senai reiktu toki davikli imontuoti i mersu varkli. Nes kas ivyko Socyje tikrai sukele daug itarimu. Nes koks buvo Hamio pageitejimas pries aplenkant Vetteli. Prisvijo ir pro sona vos nepraleke kaip pro koki Mclarena. Is kur tame rate toks didelis greicio skirtumas atsirado. Po aplenkimo tokio greicio nebebuvo.

1.I koki dar varikli?
2.Tau daeina kad aplenke stabdymo zonoj?
1_Protingas
| 10/09 13:02 Atsakyti
dargedon
10/09 12:43

o tu nuo kada atsiradai Mersu fanas? Pries 5 metus?

Be buvimo Mersų fanu dar galima būti ir Fiatų antifanu. Po ilgų metų žiūrėjimo į raudonos mašinos taisyklę, gražiausią radžį iš visų pilotų savo taisykles trasoje turintį Nr vienintelį šumakerį, konkurentų nelegalumą - nebūtina buvo sirgti už nebuvusius Mersus, kad negalėtum dabar džiaugtis Fiatų nuolatiniais ir nesibaigiančiais ablomais. Turėjo su Alonzu vienintelę galimybę titulą imti, bet ir tą pra[censored]iko pasimovę ant Bulių erzinimų. Dabar irgi baisiai juokinga žiūrėt kai Merkedesai išneša padangas iš garažų ir makaronai panikoje stabdo saviškius ir padangas montuoja.
×

TOP naujienos