Seniausi komentarai
Zilvaras
| Birželio 16 d. 15:28
Portalas atsinaujino, bet rašytojai, nemokantys rašyti lietuviškai, liko tie patys...
YZF
| Birželio 14 d. 17:38
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 14:33

Tu turbūt nesupratai, aš sutinku 100 proc kad tai skirtingi atvejai, aš neginčiju baudos Feteliui ir nesusieju aš jų, tik kaip rašiau mano nuomone Monake reikėjo baust Hamį už tai kad kirto kampą. O pasekmės toliau jau aiškios, kaip sakot Danielis turėjo pranašumą trajektorija važiuodamas, ok, bet Hamis jį užstabdė. Tai kaip suprantu ar kirsdamas įgyji pranašumą ar kaip tik prarandi laiko tai ne esmė, esmė kad to kirtimo atveju sutrukdai paskui važuiojančiam... Kažkas tokio:-). Ir aš ne Ferrari fanas, o Kimi ir Leclerco.

Hamiltonas Monake grizdamas i trasa visiskai nesutrukde Rikardui. Atsigerk salto vandens ir atsipeikek. Ir paziurek video dar kelis kartus kol pamatysi jog "grizimas i trasa" ir toliau sekantis "vaziavimas trajektorija link sienos" yra du visiskai skirtingi epizodai.
Telemetrijus
| Birželio 13 d. 18:41
Atvejai yra identiški moraline prasme. Suklydęs posūkyje lyderis savo toliau sekusiais veiksmais sutrukdė persekiotojui įgyti pranašumą. Tiek vienu, tiek kitu atveju lyderis liko naudą gavęs pilotas t.y. išlaikė P1.
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 14:33
Camicasee
| Birželio 13 d. 14:00

Esmė, kad tai du skirtingi epizodai, o Ferrari fanai jo griebiasi kaip šiaudo nematydami, o tikriau nenorėdami matyti, kad patys epizodai skirtingi, net ir sąlygos trasos skirtingos nors tai ne esmė. Bauda, Veteliui teisinga, kad ir kaip negražiai tai įtakojo rezultatus, o daugelis specialistų vertinimus pateikė paskubom pagal tai ką matė tv ekrane, t.y. nematydami to ką turėjo teisėjai, vėliau savo pasisakymą sunku atsiimti. Vetelis jau stabilizavęs situaciją Specialiai/ instinktyviai nepaliko Hamiltonui vietos, privertė stabdyti ir tai buvo priežastis baudai. pasakysiu tiesiai šviesiai, Vetelis šioje situacijoje veidmainiavo, nes tikiu, kad suprato ką daro, o visa ta drama kuri uzkurta sekant emocijų paslepia eilinę jo klaidą kas yra didžiausia Ferrari problema paskutinius du sezonus.

Tu turbūt nesupratai, aš sutinku 100 proc kad tai skirtingi atvejai, aš neginčiju baudos Feteliui ir nesusieju aš jų, tik kaip rašiau mano nuomone Monake reikėjo baust Hamį už tai kad kirto kampą. O pasekmės toliau jau aiškios, kaip sakot Danielis turėjo pranašumą trajektorija važiuodamas, ok, bet Hamis jį užstabdė. Tai kaip suprantu ar kirsdamas įgyji pranašumą ar kaip tik prarandi laiko tai ne esmė, esmė kad to kirtimo atveju sutrukdai paskui važuiojančiam... Kažkas tokio:-). Ir aš ne Ferrari fanas, o Kimi ir Leclerco.
Camicasee
| Birželio 13 d. 14:00
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 10:03

Įdomus požiūris, tai tipo taisyklėse yra variantai, kai kerti posūkį ir įgyji pranašumą ir kai kerti ir neįgyji? Aš suprantu kai nukerti kampą kai paskui tave ar priekyje niekas nevažiuoja, bet kai vyksta kova tai ką aš žinau...

Esmė, kad tai du skirtingi epizodai, o Ferrari fanai jo griebiasi kaip šiaudo nematydami, o tikriau nenorėdami matyti, kad patys epizodai skirtingi, net ir sąlygos trasos skirtingos nors tai ne esmė. Bauda, Veteliui teisinga, kad ir kaip negražiai tai įtakojo rezultatus, o daugelis specialistų vertinimus pateikė paskubom pagal tai ką matė tv ekrane, t.y. nematydami to ką turėjo teisėjai, vėliau savo pasisakymą sunku atsiimti. Vetelis jau stabilizavęs situaciją Specialiai/ instinktyviai nepaliko Hamiltonui vietos, privertė stabdyti ir tai buvo priežastis baudai. pasakysiu tiesiai šviesiai, Vetelis šioje situacijoje veidmainiavo, nes tikiu, kad suprato ką daro, o visa ta drama kuri uzkurta sekant emocijų paslepia eilinę jo klaidą kas yra didžiausia Ferrari problema paskutinius du sezonus.
vytautasgota
| Birželio 13 d. 11:28
Camicasee
| Birželio 13 d. 08:59

Jei ir įgavo pranašumą tai nebent Danielis, jei būtų tvarkingai posūkį įveikęs Danelis vis dar būtų gale toje vietoje kur dabar jau bandė lenkti.

Visiskai sutinku. Nes jei Hamis butu igaves pranasuma sios diskusijos nebutu. Jis butu nutoles nuo RBR.
YZF
| Birželio 13 d. 11:10
Du visiskai skirtingi incidentai. Monake Hamiltonas jau buvo grizes (saugiai) i trasa, ir tik po to uzdarinejo duris kad jo RBR neaplenktu. O Kanadoje Vettelis gavo bauda uz tai kad grizinejo i trasa nesaugiai.
RBR
| Birželio 13 d. 10:56
Kad ten Monake jei pravaziuoji tiesiai ir atsiduri lenktynineje trajektorijoje😀 Kanadoje visai kitoks posukis buvo. O ir lindimo nelabai matesi is Ham puses. Tiesiog atsireme i bolido gala ir turejo stabdyti. Bet pats faktas, kad vienus baudzia o kitus ne, labiausiai ir erzina sirgalius. Nes vidurio rikiuoteje pilna visokiu incidentu buna. Bet i ju stumdymasi niekas net demesio nekreipia. O zvaigzdziu liesti negalima
Life
| Birželio 13 d. 10:22
Hamio bausti už tai, kad spaudė prie sienos nereikėjo, čia nebuvo nei nesaugus grįžimas nei kažkokia neleistina gynyba (bolidai nebuvo susilyginę), todėl ir negalima lyginti su Vettelio veiksmais, kai buvo akivaizdžiai nesaugus grįžimas, bet už trasos kirtimą ir įgytą pranašumą, ypač, kai vyko tokia artima kova, manau tikrai turėjo gauti baudą. Teisėjai galėjo dabar bent pripažinti, kad suklydo ir nuraminti aistras.
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 10:03
Camicasee
| Birželio 13 d. 08:59

Jei ir įgavo pranašumą tai nebent Danielis, jei būtų tvarkingai posūkį įveikęs Danelis vis dar būtų gale toje vietoje kur dabar jau bandė lenkti.

Įdomus požiūris, tai tipo taisyklėse yra variantai, kai kerti posūkį ir įgyji pranašumą ir kai kerti ir neįgyji? Aš suprantu kai nukerti kampą kai paskui tave ar priekyje niekas nevažiuoja, bet kai vyksta kova tai ką aš žinau...
saugisdd
| Birželio 13 d. 09:06
Cituojama Vettelio nuomonė:

Japonijoje vykusiose lenktynėse S. Vettelis puikiai matė situaciją, nes tuo metu važiavo minėtiems pilotams iš paskos. Po varžybų paklaustas apie incidentą, vokietis teigė, kad daugiau laisvos vietos varžovui turėjo palikti už trasos ribų išvažiavęs ir vėliau į trasą grįžęs M. Verstappenas.

:)

p. s. Jei atvirai, man vienodai šviečia Vettel vs. Hammilton ir Mercedes vs. Ferrari kovos. Nesergu nei už vienus nei už kitus.
Camicasee
| Birželio 13 d. 08:59
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 08:47

Mano nuomone, Hamis Monake gal ir paliko vietos lindimui, už tai baust gal ir nereikėjo, bet kad nukirtęs kampą įgijo pranašumą prieš Riciardo tai kažkodėl apie tai niekas nekalba, o už tai mano manymu bausti reikėjo. Visi kalba tik apie tai kad jis saugiai sugrįžo į trasą ir neblokavao, o kaip su įgytu pranašumu?

Jei ir įgavo pranašumą tai nebent Danielis, jei būtų tvarkingai posūkį įveikęs Danelis vis dar būtų gale toje vietoje kur dabar jau bandė lenkti.
SatanKlaus
| Birželio 13 d. 08:47
Mano nuomone, Hamis Monake gal ir paliko vietos lindimui, už tai baust gal ir nereikėjo, bet kad nukirtęs kampą įgijo pranašumą prieš Riciardo tai kažkodėl apie tai niekas nekalba, o už tai mano manymu bausti reikėjo. Visi kalba tik apie tai kad jis saugiai sugrįžo į trasą ir neblokavao, o kaip su įgytu pranašumu?
Telemetrijus
| Birželio 13 d. 08:25
Šią situaciją geriausiai apibūdina anekdotas "kas nedirba, tas nedaro klaidų ir tą paaukština".
Varžovas Monako GP buvo nenubaustas, nes negynė savo pozicijos. Bravo!
masinukas
| Birželio 13 d. 07:53
čia nereikia lyginti teisėjų darbo skirtinguose etapuose, nes kiek vieną kart vis kitoks pas juos sprendimas
tribeca
| Birželio 13 d. 07:52
Quod licet Iovi, non licet bovi.
Gedislt
| Birželio 13 d. 07:41
na nežinau,gal man vienam taip atrodo,bet kai hamis išsidirbinėja,jam baudos neina
vytautasgota
| Birželio 13 d. 07:34
Jeigu idemiai pasiziurejus i video LH ir DR tai matosi kad Hamis nespaude prie sienos, o vaziavo lenktynine trajektorija, o Danielis bande ikisti nosi. Pasiuziurekit Hamis vaziavo ir nuvaziavo tiesiai. Jei jis po Danielio stabdymo dar vaira butu pasukes link sienos, tada manau tikrai teisejai butu dave 5 s. bauda.
Rimvydas Rozenas_2
| Birželio 13 d. 06:27
Važiuot f1 moteryte tai galet belenkaip varyt ir nebaust-nes bijot buti apkaltinti seksizmu ir lyčiu diskriminacija :D :D
SliMMaz
| Birželio 12 d. 22:18
L. Hamiltonas varžovui paliko nedaug laisvos vietos. Tačiau pridūrė, kad sportininkas vis dėlto paliko tiek laisvos vietos, jog tarp jo bolido ir saugos barjero, dar galėjo pratilpti vienas automobilis.
Jei buvo priverstas stabdyt, kad isvengt susidurimo reiskia, vietos dar vienam bolidui ten nebuvo. Vetelis tuomet irgi paliko vietos vienam bolidui :)

F-1.lt pulsas