Mobil 1 - Indianapolio tieses yra labai ilgos, smarkiai virs kilometro, tinkamai suderintas bolidas (siek tiek pakeltais sparnais) isima posukius flat-out. Taip posukyje greicio praradimas didelis, apie 10 mph, bet posukio viduryje yra trumpute tiesioji, kurioje bolidas speja apie 5 mph susigrazinti. Taip ir iseina, kad gerai suderintas Indycar bolidas oficialiai yra apvaziaves viena Indianapolio rata vidutiniu 237.48 mph (2002 duomenimis) arba 382.16 km/h greiciu.
Kad ir kaip bebutu keista, Michigan International greicio rekordas tais paciais 2002 metais pasiektas Indycar buvo 225 mph arba 362.1 km/h. Apskritai, greiciausiuju trasu sarase Michigan toli grazu ne pirmas, ne antras ir ne trecias - kai kurie 1.5 mylios ovalai, pavyzdziui, Texas Motor, yra greitesni. Manau, prie to ypac prisideda tai, kad Michigan yra is tikruju vienas didelis auksto pasvirimo posukis ir iscentrines jegos labai smarkiai spaudzia bolida i asfalta keldama padidinta riedejimo trinti beveik viso rato metu. O tiesioji Michigan ne tokia ir ilga...
Is tiesu, NASCAR ir Indycar lenktyniavimo ovaluose specifika skiriasi. Kadangi NASCAR yra dideli ir sunkus, aukstas pasvirimas garantuoja didesni greiti posukiuose del geresnio sukibimo, o Indycare trinti gali isgauti aerodinamiskai, ir jos perteklius del auksto pasvirimo tik stabdo bolida. Jei posukis plokscias, NASCAR turi stabdyti ir vaziuoti santykinai letai, Indycaras vis tiek gali flat-outinti. Tiesa sakant, mano ziniomis tik keliose trasose Indycarai neflat-outina, berods, paciose trumpiausiose, kurios yra iki mylios ilgio. Indianapolio greicio rekordas NASCAR yra 186.29 mph (299.80 km/h), Michigane NASCAR rekordas siekia 191.15 mph (307.62 km/h). Taip sakant, akivaizdziai priesingas auksto pasvirimo posukio efektas ;)