F1_fanas
IP: 99e896e | 03/07 00:59 Atsakyti
IDDQD
03/05 23:49

Kodel negali ivesti taisykles: formule turi buti 2metru plocio ir 4m ilgio su keturiais ratais, o toliau inzinieriu fantazija

Nes skirtumai taptų sekundiniai... Pažiūrėkit į istorija, kuo mažiau ribojimu buvo, tuo didesni ir tarpai būdavo. Tiek bolidų tiek pilotų atžvilgiu..Anksčiau buvo kad kiti bolidai po 10-11 sekundžių ratą lečiau apvažiuodavo...Visai neseniai dar, 1 ir 10 vietą kvalifikacijose skirdavo kartais 5 sekundės 1985 lyderiai spausdavo virš 1000a.g per kvalifikacija, kai tuo tarpu Tyrell su Cosworth apie 530 ag.. Dabar kai vadovėlis taisyklių toks storas, sunku išvystyti tokius pranašumus..
Įsivaizduojat kiek nudusinta aerodinamika yra nuo kokių 1990 metų,.. ir kiek lygiai taip pat nudusinti tie V6 varikliai yra su visais tai Kuro ribojimais ir elektros ribojimais ...
Prisiminkim ką Porsche su savo 919 padarė. Realiai midifikavo mašina tik, ne nuo nulio naują tą Evo padarė gi, ir kaip nežmoniškai pradėjo važiuoti...Tai o jai sukurtu nuo nulio, tai būtų per povojinga važiuoti, nekalbant apie lenktynes ...
IDDQD
IP: 04d629a | 03/05 23:49 Atsakyti
Kodel negali ivesti taisykles: formule turi buti 2metru plocio ir 4m ilgio su keturiais ratais, o toliau inzinieriu fantazija
Jacques
IP: ccac8bc | 03/04 22:08 Atsakyti
Tuoj pasidarys uz keletos metu Furmule E :(
deivec
IP: 1353dd0 | 03/04 17:52 Atsakyti
speju bus is perdirbamu medziagu.
F1 Fanas
IP: 99e896e | 03/04 14:11 Atsakyti
Galėtų papiešti koks santykis bus ...800+200, 700+300, 600+400 - Arba kaip Toyota TS050 500+500 ag - įdomu būtų sužinoti...Kiek suprantu bendra galia apie 1000 bus vistiek kažkur... Dabar Elektrinė dalis gana maža .. 840+160 kažkur

TOP naujienos