Kaip ir reikėjo tikėtis, konfidencialus susitarimas tarp FIA ir „Ferrari“, paskelbtas paskutinę bandymų dieną, sukėlė didelį kitų „Formulės-1“ komandų nepasitenkinimą. Padarytas FIA pareiškimas jiems atrodo nepatenkinamas, o jo formuluotės – labai miglotos.
Niekas iš komandų vadovų nesutiko duoti oficialių komentarų, bet kai kurie sutiko pasidalinti savo mintimis anonimiškumo sąlygomis. Juos labiausiai baimina tai, jog FIA paskelbė apie tyrimo pabaigą, tačiau nepranešė svarbiausio: ar pernai metų „Ferrari“ jėgos agregatas atitiko techninį reglamentą ar ne?
Ar gali likusieji pasaulio čempionato dalyviai pasitikėti federacija, jei ji nesugeba duoti konkretaus atsakymo į klausimą dėl „Ferrari“ jėgainės legalumo?
„Ferrari“ atsisakė bet ką komentuoti dėl FIA pareiškimo, o operatyviai dėl to paklausti federacijos vadovybės nepavyko.
Tokioje situacijoje Skuderijos varžovai galvoja dėl kai kurių naujų žingsnių, kad gautų atsakymus į juos dominančius klausimus ir greičiausiai, kad ši istorija dar turės tęsinį, nors oficialiai tyrimas dėl „Ferrari“ variklių yra užbaigtas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |