Visos „Formulės-1“ komandos suderino Techninio reglamento pataisas, pagal kurias bus stengiamasi sumažinti automobilių svyravimą tiesiosiose važiuojant maksimaliu greičiu. Prieš kelias dienas Techninio konsultacinio komiteto posėdyje pasiektas susitarimas dėl to, kad minimalus dydis nuo bolido dugno iki kelio dangos paviršiaus (klirensas) yra didinamas 15 milimetrų.
Iš pradžių FIA norėjo, kad klirensas būtų padidintas 25 mm – tokios reikšmės prašė „Mercedes“, tačiau dauguma komandų, tarp kurių buvo ir „Red Bull“, pasisakė prieš, todėl buvo surastas kompromisinis sprendimas, kuris galiausiai ir buvo patvirtintas.
„15 mm nėra tiek geri, bet jei mes į viską pažiūrėsime taip, kaip buvo nuspręsta, tai nėra jau taip blogai lyginant su 25 mm, kurie buvo siūlomi pradiniame variante, - kalbėjo „Red Bull“ vadovas Chriastianas Horneris. - Tai kompromisas, kurio mums teks laikytis kitais metais.
Nieko nebelieka, kaip tik priimti tokį sprendimą. Ankstesniais metais mes gana sėkmingai tvarkėmės su panašiais klausimais, todėl tai laikome ne ypatingai dideliu iššūkiu“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |