Komandų vadovai geriausiu pilotu išrinko L. Hamiltoną (22)

Komandų vadovai geriausiu pilotu išrinko L. Hamiltoną
logo Gruodžio 05 d. 20:42, Daimler

Britų leidinio „Autosport“ kasmet organizuojamuose rinkimuose F-1 komandų vadovai geriausiu metų pilotu išrinko „Mercedes“ atstovą Lewisą Hamiltoną.

Kaip ir kiekvienais metais, šį kartą vėl buvo paprašyta ekipų vadovų įvardinti 10 geriausių, jų nuomone, F-1 pilotų. Balsavimas yra slaptas, o taškai skiriami taip pat, kaip ir F-1: 1 vieta - 25 taškai, 10 vieta - 1 taškas.

Turbūt nieko nenustebino tai, jog geriausiu metų pilotu vėl buvo išrinktas L. Hamiltonas. Geriausiu lenktynininku jį įvertino aštuoni vadovai iš devynių.

Antroje ir trečioje vietose, kaip ir pernai, liko „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas ir „Ferrari“ pilotas Sebastianas Vettelis.

Palyginus su praėjusių metų rezultatais, dviem pozicijomis aukštyn šiemet pakilo nė karto 2018 m. sezone ant apdovanojimų pakylos neužlipęs „McLaren“ sportininkas Fernando Alonso.

Rinkimuose dalyvavę komandų vadovai: Toto Wolffas, Christianas Horneris, Cyrilas Abiteboulas, Guntheris Steineris, Zakas Brownas, Otmaras Szafnaueris, Fredas Vasseuras, Franzas Tostas ir Claire Williams.

Vt. Lenktynininkas Taškai 2017 m.
1 Lewisas Hamiltonas 218 -
2 Maxas Verstappenas 139 -
3 Sebastianas Vettelis 105 -
4 Fernando Alonso 103 6
5 Danielis Ricciardo 85 4
6 Charlesas Leclercas 71 -
7 Kimi Raikkonenas 57 -
8 Valtteri Bottas 38 10
9 Estebanas Oconas 27 5
10 Nico Hulkenbergas 23 9

Komentarai (22)


Tech
| Gruodžio 07 d. 11:37
A85
| Gruodžio 07 d. 10:00

Nemanau, kad bus panaši situacija :D Bet Leclerc man ir taip patinka. Bus įdomu pažiūrėt kaip jam seksis Ferrari mėsmalėj. O, va, Gasly man visai neimponuoja, nors karjeros kelias labai panašus. Ant popieriaus atrodo bus įdomios poros, bet ar realiai bus taip pat įdomu pamtysim tik sezono metu.

Gasly po RBR keliu sezonu bus greiciausiai padevetas ir ismestas, kaip eile kitu Vergne, Algersuari, Buemi ir tt. bet sita politika yra is esmes teisinga, - islieka tik stipriausi, o ne turtingiausi. Fetelis, Ricciardo, Verstapenas rado savo vieta F1. del Leclerc, tai nemanau, kad jam ten baisiai sunku bus, ypac jei jsi rodys ta greiti ,koki rode siemet. be to, jis turi dalini palaikyma Ferrari viduje. ir, jeigu bicas tures charakteri, tai persilaus , juolab jo kaip naujoko neslegia jokia psichlogine nasta
A85
| Gruodžio 07 d. 10:00
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:48

tuomet Leclerc kitais metais Ferraryje tau turetu patikt ;))

Nemanau, kad bus panaši situacija :D Bet Leclerc man ir taip patinka. Bus įdomu pažiūrėt kaip jam seksis Ferrari mėsmalėj. O, va, Gasly man visai neimponuoja, nors karjeros kelias labai panašus. Ant popieriaus atrodo bus įdomios poros, bet ar realiai bus taip pat įdomu pamtysim tik sezono metu.
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:48
A85
| Gruodžio 06 d. 22:31

OK, sutinku. Nu, man gaila VB, matyt, man underdogai labiau F1 patinka :D

tuomet Leclerc kitais metais Ferraryje tau turetu patikt ;))
A85
| Gruodžio 06 d. 22:31
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:33

reitinge 8. tad tikrai nenuvertintas, yra ten kur ir priklauso. o balsuojama yra anyway ne uz gera sirdi ar ne apie "geruma-dusnuma" o apie piloto , kaip stipriausio sezone ivertinima, kas manyciau esminiai kriterijai yra rezultatai cempionate ivertinant kokia technika vairavai, H2H su komandos draugu , veiksmus trasoj ir kt. :) beja, Bottas yra labai pansasus i Massa. tiek greiciu, tiek paklusnumu :)

OK, sutinku. Nu, man gaila VB, matyt, man underdogai labiau F1 patinka :D
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 15:57
KIIL
| Gruodžio 06 d. 14:48

o kas auksciau uz ji galetu buti?

Taspats FA.
KIIL
| Gruodžio 06 d. 14:48
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 14:14

Vienas prasciausiu sezonu karjeroj ir vistiek esi top3. Nu jobtvajumat

o kas auksciau uz ji galetu buti?
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 14:14
Vienas prasciausiu sezonu karjeroj ir vistiek esi top3. Nu jobtvajumat
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:33
A85
| Gruodžio 06 d. 12:20

Mano mintis ta, kad VB atliko tą darbą, kurio iš jo prašė komanda. Tai dėl to, jis kaip darbuotojas, viską labai gerai atliko. Jei vertint gryną greitį ir rezultatus, tai taip, neprilygo jis LH, bet, manau, kad tam buvo priežaščių. Tai, kad NR buvo šiaip turtingas vaikis ir jam nelabai rūpėjo kažkieno nuomonė, truputį skiriasi nuo VB, kuris i esmės, yra eilinis suomis, kurį parėmė Vihuri, tad nelabai jis gali taip stipriai ardytis. Anyway, manau, kad VB vieta reitinge visai pelnyta, atsižvelgiant į visas aplinkybes, ne tik greitį. Renkamas, gi, geriausias, o ne greičiausias pilotas, kas susideda iš daugiau dedamųjų.

reitinge 8. tad tikrai nenuvertintas, yra ten kur ir priklauso. o balsuojama yra anyway ne uz gera sirdi ar ne apie "geruma-dusnuma" o apie piloto , kaip stipriausio sezone ivertinima, kas manyciau esminiai kriterijai yra rezultatai cempionate ivertinant kokia technika vairavai, H2H su komandos draugu , veiksmus trasoj ir kt. :) beja, Bottas yra labai pansasus i Massa. tiek greiciu, tiek paklusnumu :)
Verkianti_mergiote
| Gruodžio 06 d. 12:39
EičJey
| Gruodžio 06 d. 08:46

Tai Zakas galėjo skirti 103 taškus? :D

O kas galejo atsilikusiai mergiotei 105 duoti? Shumacheris?
A85
| Gruodžio 06 d. 12:20
Tech
| Gruodžio 06 d. 09:44

tai balsavimas ir yra uz 2018 metus, o ne apskritai pilotu vertinimas. tai uz padavejo vaidmeni, kuriam beja Bottas pats nepriestarauja, tai sakyciau netgi per daug aukstai ivertintas, su tokiu bolidu budamas 4-oj vietojiskaitoj. nuo Hamiltono gaves Q 16:5. ir 160 tasku atsilikes, ir tik 3 jose lenktynese atsivilkes auksciau. komandinis zaidejas auksciau ir negali but, nes neturi tokie cempionisko mentaliteto, tiesa neturi jos net to greicio realaus, ka parodo tos ir pacios kvalifikacijos. Rosbergas irgi nebuvo Nr1 komandoj, bet jis turejo stubura, ko rezultatas- cempiono tirulas, toj pacioj komandoj ir su tuo paciu Hamiltonu poroj.

Mano mintis ta, kad VB atliko tą darbą, kurio iš jo prašė komanda. Tai dėl to, jis kaip darbuotojas, viską labai gerai atliko. Jei vertint gryną greitį ir rezultatus, tai taip, neprilygo jis LH, bet, manau, kad tam buvo priežaščių. Tai, kad NR buvo šiaip turtingas vaikis ir jam nelabai rūpėjo kažkieno nuomonė, truputį skiriasi nuo VB, kuris i esmės, yra eilinis suomis, kurį parėmė Vihuri, tad nelabai jis gali taip stipriai ardytis. Anyway, manau, kad VB vieta reitinge visai pelnyta, atsižvelgiant į visas aplinkybes, ne tik greitį. Renkamas, gi, geriausias, o ne greičiausias pilotas, kas susideda iš daugiau dedamųjų.
×

F-1.lt pulsas