Seniausi komentarai
Tech
| Gruodžio 07 d. 11:37
A85
| Gruodžio 07 d. 10:00

Nemanau, kad bus panaši situacija :D Bet Leclerc man ir taip patinka. Bus įdomu pažiūrėt kaip jam seksis Ferrari mėsmalėj. O, va, Gasly man visai neimponuoja, nors karjeros kelias labai panašus. Ant popieriaus atrodo bus įdomios poros, bet ar realiai bus taip pat įdomu pamtysim tik sezono metu.

Gasly po RBR keliu sezonu bus greiciausiai padevetas ir ismestas, kaip eile kitu Vergne, Algersuari, Buemi ir tt. bet sita politika yra is esmes teisinga, - islieka tik stipriausi, o ne turtingiausi. Fetelis, Ricciardo, Verstapenas rado savo vieta F1. del Leclerc, tai nemanau, kad jam ten baisiai sunku bus, ypac jei jsi rodys ta greiti ,koki rode siemet. be to, jis turi dalini palaikyma Ferrari viduje. ir, jeigu bicas tures charakteri, tai persilaus , juolab jo kaip naujoko neslegia jokia psichlogine nasta
A85
| Gruodžio 07 d. 10:00
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:48

tuomet Leclerc kitais metais Ferraryje tau turetu patikt ;))

Nemanau, kad bus panaši situacija :D Bet Leclerc man ir taip patinka. Bus įdomu pažiūrėt kaip jam seksis Ferrari mėsmalėj. O, va, Gasly man visai neimponuoja, nors karjeros kelias labai panašus. Ant popieriaus atrodo bus įdomios poros, bet ar realiai bus taip pat įdomu pamtysim tik sezono metu.
Tech
| Gruodžio 07 d. 09:48
A85
| Gruodžio 06 d. 22:31

OK, sutinku. Nu, man gaila VB, matyt, man underdogai labiau F1 patinka :D

tuomet Leclerc kitais metais Ferraryje tau turetu patikt ;))
A85
| Gruodžio 06 d. 22:31
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:33

reitinge 8. tad tikrai nenuvertintas, yra ten kur ir priklauso. o balsuojama yra anyway ne uz gera sirdi ar ne apie "geruma-dusnuma" o apie piloto , kaip stipriausio sezone ivertinima, kas manyciau esminiai kriterijai yra rezultatai cempionate ivertinant kokia technika vairavai, H2H su komandos draugu , veiksmus trasoj ir kt. :) beja, Bottas yra labai pansasus i Massa. tiek greiciu, tiek paklusnumu :)

OK, sutinku. Nu, man gaila VB, matyt, man underdogai labiau F1 patinka :D
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 15:57
KIIL
| Gruodžio 06 d. 14:48

o kas auksciau uz ji galetu buti?

Taspats FA.
KIIL
| Gruodžio 06 d. 14:48
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 14:14

Vienas prasciausiu sezonu karjeroj ir vistiek esi top3. Nu jobtvajumat

o kas auksciau uz ji galetu buti?
Fekkalli
| Gruodžio 06 d. 14:14
Vienas prasciausiu sezonu karjeroj ir vistiek esi top3. Nu jobtvajumat
Tech
| Gruodžio 06 d. 13:33
A85
| Gruodžio 06 d. 12:20

Mano mintis ta, kad VB atliko tą darbą, kurio iš jo prašė komanda. Tai dėl to, jis kaip darbuotojas, viską labai gerai atliko. Jei vertint gryną greitį ir rezultatus, tai taip, neprilygo jis LH, bet, manau, kad tam buvo priežaščių. Tai, kad NR buvo šiaip turtingas vaikis ir jam nelabai rūpėjo kažkieno nuomonė, truputį skiriasi nuo VB, kuris i esmės, yra eilinis suomis, kurį parėmė Vihuri, tad nelabai jis gali taip stipriai ardytis. Anyway, manau, kad VB vieta reitinge visai pelnyta, atsižvelgiant į visas aplinkybes, ne tik greitį. Renkamas, gi, geriausias, o ne greičiausias pilotas, kas susideda iš daugiau dedamųjų.

reitinge 8. tad tikrai nenuvertintas, yra ten kur ir priklauso. o balsuojama yra anyway ne uz gera sirdi ar ne apie "geruma-dusnuma" o apie piloto , kaip stipriausio sezone ivertinima, kas manyciau esminiai kriterijai yra rezultatai cempionate ivertinant kokia technika vairavai, H2H su komandos draugu , veiksmus trasoj ir kt. :) beja, Bottas yra labai pansasus i Massa. tiek greiciu, tiek paklusnumu :)
Verkianti_mergiote
| Gruodžio 06 d. 12:39
EičJey
| Gruodžio 06 d. 08:46

Tai Zakas galėjo skirti 103 taškus? :D

O kas galejo atsilikusiai mergiotei 105 duoti? Shumacheris?
A85
| Gruodžio 06 d. 12:20
Tech
| Gruodžio 06 d. 09:44

tai balsavimas ir yra uz 2018 metus, o ne apskritai pilotu vertinimas. tai uz padavejo vaidmeni, kuriam beja Bottas pats nepriestarauja, tai sakyciau netgi per daug aukstai ivertintas, su tokiu bolidu budamas 4-oj vietojiskaitoj. nuo Hamiltono gaves Q 16:5. ir 160 tasku atsilikes, ir tik 3 jose lenktynese atsivilkes auksciau. komandinis zaidejas auksciau ir negali but, nes neturi tokie cempionisko mentaliteto, tiesa neturi jos net to greicio realaus, ka parodo tos ir pacios kvalifikacijos. Rosbergas irgi nebuvo Nr1 komandoj, bet jis turejo stubura, ko rezultatas- cempiono tirulas, toj pacioj komandoj ir su tuo paciu Hamiltonu poroj.

Mano mintis ta, kad VB atliko tą darbą, kurio iš jo prašė komanda. Tai dėl to, jis kaip darbuotojas, viską labai gerai atliko. Jei vertint gryną greitį ir rezultatus, tai taip, neprilygo jis LH, bet, manau, kad tam buvo priežaščių. Tai, kad NR buvo šiaip turtingas vaikis ir jam nelabai rūpėjo kažkieno nuomonė, truputį skiriasi nuo VB, kuris i esmės, yra eilinis suomis, kurį parėmė Vihuri, tad nelabai jis gali taip stipriai ardytis. Anyway, manau, kad VB vieta reitinge visai pelnyta, atsižvelgiant į visas aplinkybes, ne tik greitį. Renkamas, gi, geriausias, o ne greičiausias pilotas, kas susideda iš daugiau dedamųjų.
eustachijus
| Gruodžio 06 d. 11:52
RBR vieną paaukot lengviau nei du. Su trim egoistais žymiai sunkiau komandom būtų tvarkytis.Vien todėl komandos ir nesutinka su tuo.Išlaidų padidėjimas ir sumažėjimas vieno bolido atvėju juokingas,nes vieną ar du klonus padaryt lengviau nei sukurt vieną mašiną.
RBR
| Gruodžio 06 d. 11:43
eustachijus
| Gruodžio 06 d. 11:02

Botas tiesiog lėtas yra. Keista net kaip kvaloj 5x patvarkė liūysą. Dar keisčiau,kad tokį jį komandoj laiko. Na komandą suprast dar galima čempionas tik vienas gali būt,bet keista,kai fanai,žiūrovai pateisina tokius dalykus ir eilę metų mėgaujasi tokia butaforine kova. Labai viliuosi,kad kada nors pamatysim po 3 bolidus komandoje,tada bus reali kova ir komandom sunkiau manipuliuot bus.

Jei komandos turetu po tris boldus, tai dar daugiau manipuliaciju ir aukojimu butu. Tas trecias visada praktiskai butu aukojamas. Ralyje manasiai yra. Tai ten vienas, o daznai ir abu eina ant aukojimo, kad lyderi istempti. Tikekimes, kad formuleje1 to neatsitiks niekada. As buciau net uz priesinga varianta. Kad mazai komandai leistu su vienu bolidu startuoti. Butu islaidos mazesnes gal atsirastu daugiau komandu. O ir visa komanda tada galetu vienam pilotui dirbti.
eustachijus
| Gruodžio 06 d. 11:02
Botas tiesiog lėtas yra. Keista net kaip kvaloj 5x patvarkė liūysą. Dar keisčiau,kad tokį jį komandoj laiko. Na komandą suprast dar galima čempionas tik vienas gali būt,bet keista,kai fanai,žiūrovai pateisina tokius dalykus ir eilę metų mėgaujasi tokia butaforine kova. Labai viliuosi,kad kada nors pamatysim po 3 bolidus komandoje,tada bus reali kova ir komandom sunkiau manipuliuot bus.
Tech
| Gruodžio 06 d. 09:44
A85
| Gruodžio 05 d. 23:39

Aš matau, kad šiemet VB žiauriai nesisekė, o dar kai komanda jį kaip stabdį kitiems pradėjo naudot ir visą dėmesį sutelkė į LH, tai ko norėt iš jo? Mercedes gavo tai, ko iš jo prašė – be didelių ožių praleido LH, laikė kitus, gadinosi savo lenktynes. Sulošė kaip visiškas team player. Tik kai tu žinai, kad nekovoji dėl pergalių, labai kala per smegenis, ypač kai tu, skirtingai nei Irvine, važiuoji ne vien dėl pinigų. Nėra VB toks prastas, tiesiog šiemet turėjo košmarišką sezoną, o LH pajautęs, kad nėra spaudimo iš komandos vidaus, atsipalaidavo. Nesakau, kad VB yra kažkuo geresnis už LH, bet šiemet jam realiai galėjo prilygt tik MV, kč ir atspindi balsavimo rezultatai.

tai balsavimas ir yra uz 2018 metus, o ne apskritai pilotu vertinimas. tai uz padavejo vaidmeni, kuriam beja Bottas pats nepriestarauja, tai sakyciau netgi per daug aukstai ivertintas, su tokiu bolidu budamas 4-oj vietojiskaitoj. nuo Hamiltono gaves Q 16:5. ir 160 tasku atsilikes, ir tik 3 jose lenktynese atsivilkes auksciau. komandinis zaidejas auksciau ir negali but, nes neturi tokie cempionisko mentaliteto, tiesa neturi jos net to greicio realaus, ka parodo tos ir pacios kvalifikacijos. Rosbergas irgi nebuvo Nr1 komandoj, bet jis turejo stubura, ko rezultatas- cempiono tirulas, toj pacioj komandoj ir su tuo paciu Hamiltonu poroj.
EičJey
| Gruodžio 06 d. 08:46
Tai Zakas galėjo skirti 103 taškus? :D
A85
| Gruodžio 05 d. 23:39
Stalke
| Gruodžio 05 d. 20:52

Ka Bottas 8 vietoj veikia nezinau, galiorkoj jam vieta su tokiu pasirodymu turint geriausia bolida

Aš matau, kad šiemet VB žiauriai nesisekė, o dar kai komanda jį kaip stabdį kitiems pradėjo naudot ir visą dėmesį sutelkė į LH, tai ko norėt iš jo? Mercedes gavo tai, ko iš jo prašė – be didelių ožių praleido LH, laikė kitus, gadinosi savo lenktynes. Sulošė kaip visiškas team player. Tik kai tu žinai, kad nekovoji dėl pergalių, labai kala per smegenis, ypač kai tu, skirtingai nei Irvine, važiuoji ne vien dėl pinigų. Nėra VB toks prastas, tiesiog šiemet turėjo košmarišką sezoną, o LH pajautęs, kad nėra spaudimo iš komandos vidaus, atsipalaidavo. Nesakau, kad VB yra kažkuo geresnis už LH, bet šiemet jam realiai galėjo prilygt tik MV, kč ir atspindi balsavimo rezultatai.
sambobmhs
| Gruodžio 05 d. 23:02
Stalke
| Gruodžio 05 d. 20:52

Ka Bottas 8 vietoj veikia nezinau, galiorkoj jam vieta su tokiu pasirodymu turint geriausia bolida

Galiorkoj gal nelabai, bet middlefielde tai tikrai
D.H.
| Gruodžio 05 d. 22:57
MindaugasRick
| Gruodžio 05 d. 22:51

bevertis reitingas. Dėl hamio sutinku, bet Ricciardo turi minimum šalia verstapeno būt, ta gedimų virtinė ne iš oro. Botta irgi visi nurašo, bet pamiršta, kad ant jo mersai testuoja visus sudus, tai didelio greicio negali tiketis. Raikonenas zenkliai per aukstai. Vejai.

Nu jo vieni glusiai F1 komandoms vadovauja :D
MindaugasRick
| Gruodžio 05 d. 22:51
bevertis reitingas. Dėl hamio sutinku, bet Ricciardo turi minimum šalia verstapeno būt, ta gedimų virtinė ne iš oro. Botta irgi visi nurašo, bet pamiršta, kad ant jo mersai testuoja visus sudus, tai didelio greicio negali tiketis. Raikonenas zenkliai per aukstai. Vejai.
Tech
| Gruodžio 05 d. 21:26
Karaliux
| Gruodžio 05 d. 21:21

3...2...1 Klepsidra ir YZF galit pradėt teisint Alonso

o ka cia tau teisint? :D su 6-u bolidu pagal greiti reitinge 4-as.

F-1.lt pulsas