nepanee>>matai, tie pristatymai gali buti paremti ir komercija, kadangi, ne paslaptis, kad Imreza su ivairiom savo variacijom labai populiarus modelis ir kiekvienais metais reikia vis parodyti bent kokia lempu linija pakeista, kad atsiriekti siokia dali pyrago nuo greicio megeju, kurie negali ipirkti Ferrari, Porsche. Lambo ir t.t. o renkasi aba is galingesniu Audi, BMW ar Mercedes modeliu, o dar ir turbut niekada napasibaigsianti kokurencija su Mitsubishi EVO, o, be to, Impreza turbut yra ir pats populiaiausias ralio automobilis pasaulyje. Taciau as nemanau, kad tas kasmetinis pristatynejimas gali daryti kokia nors itaka bolido patikimumui, kadangi baze ir praktiskai pats automobilis lieka tas pats (nu neskaitant visiskai atnaujintu modeliu, kaip 2005 Impreza) ir kiekvienais metais praktiskai tas pats bolidas evoliucionuoja, o nepristatomos kazkokios revoliucijos (nu aisku, pasitaiko nauju sprendimu, taciau nemanau, kad ta pati Citroen dare kazka ypatingai kitaip). O griztant prie temos, tai manau, kad yra dvi priezastys:
1. Padaryta prasciau negu konkurentu technika
2. Lenktyninku formos kritimas (bent jau Peteris tai tiek klaidu anksciau tikrai nedarydavo)