Kuras

Jūs esate čia:
2005 Kovo 22 d. 23:58

Kaip zinia, siais laikais f-1 bolidu kuras zymiai maziau skiriasi nuo mums galimo isigyti benzino kolonelese, taciau paskutinius 3 metus butent Ferrari komandos bolidai per lenktynes nusidazo rudai (oro paemimo angos ypac). Siemet is vis buvau pritrenktas, po finiso bolidai buvo vos ne juodi. Panasu, kad ju naudojamas kuras gerokai skiriasi nuo kitu komandu...

2005 Kovo 23 d. 00:01

Manai nuo kuro? As manyciau, kad cia nuo padangu ir kito purvo ant trasos...

2005 Kovo 23 d. 00:07

Prie ko cia tos oro paemimo angos?Ar tai tuose angose kuras dega?:)O kad kuras kazkiek skiriasi tai visiems aisku,net kiekvienam etapui atskirai naudojami kiti priedai ir ju proporcijos.Tas pats liecia tiek Shell,tiek Elf ar Mobil..

2005 Kovo 23 d. 00:27

Mobil 1> prie ko cia oro paemimo angos ir ismetamosisos dujos?

O nusidazo juodai del stabdziu dulkiu ir kito purvo (dulkiu ir padangu likuciu), o ant Ferrari matosi del ryskiai raudonos spalvos ir dar daznai bolidai buna purvini jai ilga laika vaziuojam kam nors is paskos

2005 Kovo 23 d. 11:34

Vytia, shumaz2003 >>> nei prie ko, tik sakau, kad jos labiausiai apsinesa ;)

shumaz2003 >>> O ant Williams baltutelio nesimato? Atidziai perziurejus nuotraukas kitu komandu bolidu matosi, kad tik Ferrari buna purvini. O pernai is kur purvas, kai Ferrari pirmi vazinedavo?

2005 Kovo 23 d. 11:55

ratu lenkdavo ir apsinesdavo nuo neplautu minardziu =]]]]]]]]]

2005 Kovo 23 d. 13:06

Mobil> tai ne tik apsinesa nuo kitu bolidu, bet ir nuo savo pacio bolido, priekiniai ratai pakelia ir dulkiu kruva ir gumos atplaisu ir dar is priekiniu ratu stabdziu dulkiu (anglies (turbut zinai kad anglis juodos spalvos:) ) daleliu) patenka ant bolido, ypac matosi tokiose trasose kaip Kanada ir Monza, net boksuose kai nuimdavo ratus pasipildavo dulkiu kaip is gausybes rago...

2005 Kovo 23 d. 13:10

Nu kad ir kaip ten būtų, bet matyt dažus dar syky reikės y kosmosą vežti - nes nei greičio dasidėjo, nei mašina švaresnė tapo (_O_) :ar15:

2005 Kovo 23 d. 15:19

shumaz2003 >>> teisybe, bet man tas ir keista, kad kitu komandu bolidai taip neapsinesa ;) (raudona spalva aisku isryskina ta purva ant bolido, bet balta taip pat turetu isryskinti). Taip pat, ankstesniuose sezonuose net Ferrari bolidas neapsinesdavo purvu taip smarkiai.

2005 Kovo 23 d. 17:00

Isvada: reikia per sustojimus bosose nuplauti visa bolida, kad matytusi remejai :D

2005 Kovo 23 d. 17:08

marlboro pranese kad del sios priezasties nutraukia sutarti... :lol:

2005 Kovo 23 d. 18:16

Vytia>> kuro sudeties nekeicia visa sezona, nes pries sezona duoda meginius FIA'ai, o jei FIA belekada sezono metu patikrina ir randa neatitikimus tai duoda per plyke komandai... O bolidai juodi nuo padangu ir teisingai sake, stabdziu dulkiu... nes MS Malaizijoje kai rode ji stabdant, tai pilesi juodos dulkes is stabdziu... Tai tinka tik Ferrari, nes tik ant ju matosi kaip Bridgestone purvais drabstosi... Pernai lygiai tas pats buvo :jump:

2005 Kovo 23 d. 18:40

DeMeo>Tu tikrai klysti.Negali keistis kuro _baze_,kuri siuo atveju yra sintetine,ir kuri kisti negali,bet priedai prie jos keiciasi pastoviai.Ir tie priedai priklauso nuo mases faktoriu-kaip oro dregnumas,retumas,temperatura,trasos charakteristiku,ar ten daug tiesiuju,ar reikia momentinio sukimo,ir t.t ir t.t.Turiu dideli straipsni pries akis rimtame rusiskame F1 zurnale,ten visus tuos aspektus apraso..Galeciau aisku isversti,bet labai tingiu;)

2005 Kovo 23 d. 19:45

Pritariu, kad islaikyti komanda, kuri dabar ruko be darbo, nes padangu keist negalima - ISAKAU: padangu keitejams apsiginkluoti skudureliais ir per kuro papildyma nusveisti visa bolida!

2005 Kovo 23 d. 21:36

Vytia >>> gal yra galimybe atskanuoti?

2005 Kovo 24 d. 09:50

Mobil 1>Kazin ar adminam patiktu trys lapai rusisko teksto ju saite.Kelialapis dviem savaitem i kadilaku ranca garantuotas:)Nesimiegos kad,isversiu,patrumpinsiu ir imesiu.

2005 Kovo 24 d. 13:17

Ir keliausi i ranca.. :D:D

2005 Kovo 24 d. 16:47

Vytia>> bus BAISIAI :D Acius :jump: ... kazin koks oktaninis skaicius lieka po tu priedu? Atsimenu, kad kazkada labai seniai rase, kai F1'e naudojo kura, kurio oktaninis skaicius gerokai virsydavo 100, todel po kiekvieno varyklio naudojimo, ji reikedavo plaut, nes per nedideli laiko tarpa kuro likuciai suezdavo varyklio dalis... nianiamniam :D Haha "Kadilaku ranca" :D :jump:

2005 Kovo 24 d. 17:36

Darbelio budavo, nors ir daba nemazia :)

2005 Kovo 24 d. 19:00

DeMeo> kazkada dar F1 savaite rase kad oktaninis skaicius artimas 99-100, labai panasaus kuro buvo galima nusipirkti Shell degalinese )kol nebankrutavo) shell v-power 99+ racing

2005 Kovo 24 d. 22:46

DeMeo>Sorry,nezinau apie ka as galvojau kuro temoje rasydamas "sintetine baze"(aisku kad apie tepalus:)),bet is esmes nelabai suklydau.Isverciau esme apie kura,be pradzios ir galo,apie tepalus tingejau.Vertimas greitas,del rasybos klaidu prasyciau nesmerkti;)
..ar jus zinote,kad beveik visoms cempionato lenktynems Shell gamina ipatinga benzina?Mokslininkai is Toronto glaudziai bendradarbiauja su Ferrari motoristais,naudodami tas pacias degimo procesu kompiuterinio simuliavimo programas,kaip ir Maranele.Vienoms trasoms gaminamas benzinas duodantis maksmalia galia,kitoms-atvirksciai,ekonomiskuma,be kurio nebutu imanomi velyvi pit stopai.Griezti FIA reglamento reikalavimai neleidzia F1 naudojamam kurui labia skirtis nuo tu,kurie parduodami prekinio zenklo benzino kolonelese.Aisku,jo oktaninis skaicius daug aukstesnis, gerokai virs 100,-ir jame yra daugybe specifiniu priedu,bet vis delto tai benzinas,o ne metanolas ar dar koks nors sintetinis produktas su neitiketinom degimo savybem.Didziausias F1 Shell benzino skirtumas nuo masines produkcijos-pvz paprasto 98to-tai degimo greitis(labai svarbu varikliui kuris sukasi 18000rpm\min)..ir,kaip nekeista,jo svara,t.y minimalus ismetamuju daleliu kiekis.Ir esme visai ne ekologiniuose reikalavimuose,o tam paciam ekonomiskume.Juk degalu bakas yra ribotos talpos,ir niekam nesinori lenktyniu metu veziotis nereikalinga svori,kuris be jokios naudos leks per ismetimo vamzdi.F1 bolidai nuo kitu lenktyniniu automobiliu skiriasi itin dideliu ekonomiskumu!Vidutines kuro sanaudos pas juos 40-50l 100kilometru..ir tai 800ag motorams,kurie pastoviai dirba labai didelem apsukom.


P.S cia 2002m straipsnio dalis,bet kadangi kuro reglamentavimo taisykles radikaliai nesikeite,sioki toki bendra vaizda galima susidaryti.

2005 Kovo 25 d. 08:36

90l/100km kuro sanaudos pas F1 jeigu ka...

2005 Kovo 25 d. 09:27

Bet ferario kuro sąnaudos tai krūtos. Blin, va kame ta paslaptis... Ir ten kai chebra skundėsi pituose, kad nuo ferari baisiai vanialina, tai pasirodo ne nuo padangų, kaip spėta (nors bandymų rezultatų vis dar nėra :)) bet matyt nuo kuro...
Ydomi Vytios informacija

2005 Kovo 25 d. 09:57

visas tas purvas nuo padangu. Uztenka pazvelgt i padangas po varzybu. Kur ta visa guma kur buvo pries starta?

2005 Kovo 25 d. 11:50

Xtremez>Nezinau,ka parase,ta isverciau.Nors kai kurie teiginiai paciam diskutuotini pasirode...

2005 Kovo 25 d. 12:03

shumaz2003>> Shellas nebankrutavo tiesiog pasitrauke is mazmenos, o jei kas nori V-powerio benzino uztenka pavaziuoti iki Lenku ir uzsipilti, taip pat gera naujiena yra kad ten maciau ir V-Power Diesel!!!

2005 Kovo 25 d. 12:55

Idomi medziaga. Man taip pat atrodo, kad kuro F1 kaip ir daugiau turi imti. Na bet shell gal ir sukure kazka ypatingo.

2005 Kovo 25 d. 13:36

ferrarix >>> ant astfalto dedasi guma, jei dar nezinojai. Truputis ir ant bolido uzsideda, bet tai turejo vykti visada ir visoms ekipoms. O cia tik Ferrari ir tik paskutiniais metais (2003-2005)

2005 Kovo 25 d. 14:42

Vytia>> aciu :jump: Yep realiai tai su priedais beleka gali padaryt, nes tie priedai tai paprasciausi katalizatoriai, kurie is esmes pakeicia kuro savybes... Na jo oktaninis skaicius skaicius turetu but gerokai virs simto ir kaip speju kai kazkada F bande Shell V-Power Racing 99+ benza, ten su katalizatoriais padidintas oktaninis skaicius iki gerokai virs 100. Tik kazin kaip skaiciuojam degimo trukme? Kokio kiekio degimo trukme? Butu indomu daugiau suzinot bet niekur neradau tos info

2005 Kovo 25 d. 15:24

DeMeo>Nelabai kazka ir rasi;)F1 technines paslaptys saugomos geriau nei zydu auksas Sveicarijos bankuose.;)Telieka dziaugtis tais trupiniais kuriuos kartais kazkur suzinome ir paskaitome.

2005 Kovo 25 d. 15:53

DeMeo> Ant kitu bolidu nesimate todel, kad ju per telika beveik nerodo, tai ir neatkreipei demesio:)

2005 Kovo 26 d. 00:17

Algis >>> nenusisnekek tik.

2005 Gegužės 18 d. 21:48

SenisBS> :goodjob:

2005 Gegužės 18 d. 21:53

zjb, galima illegal padaryt:D

2005 Gegužės 18 d. 22:12

Labai jau lengvas tas zaidimukas:)

2006 Kovo 14 d. 20:52

Bahreine kuro sunaudojimas sako apie 2.7kg per rata. Butu idomu suzinoti kiekvienos trasos...

2011 Kovo 24 d. 23:08

prikelsiu sena tema... Ar kas zino - biokuras, t.y. etanolis nera maisomas i siuolaikini benzina F-1? Nes nascar tai naudoja 15% etanolio benzine.

2011 Kovo 24 d. 23:19

Bioetanolis, sutrumpintai vadinamas E85, yra etilo alkoholio pagrindu gaminamas kuras, kuriame yra 85 proc. etanolio ir 15 proc. benzino. Šuo metu pardavinėjamos 98E15 bei 98E25 kuro rūšys turi atitinkamai 15 bei 25 proc. etanolio. Dauguma vairuotojų nežino, jog įprastame benzine yra kiek mažiau nei 10 proc. etanolio, o naujos kuro rūšys nedaug skiriasi nuo tradicinio benzino. Informacijos stoka neretai gimdo baimes naudoti alternatyvias kuro rūšis, tad E85 Lietuvoje dar yra gana nepopuliarus.

2011 Kovo 25 d. 00:03

bioetanolis yra spiritas, denaturuotas, gaminamas is grudu, kitu pasariniu kulturu ir is dar velnias zino ko ;) E85 - tai jau pagamintas degalas, kaip ir rasei - su 15% benzo. tiksliau sumaisytas o ne pagamintas.

Dabar paprastam benzine - iki 5% budavo, pagal EU netrukus turetu iki 10% leisdziama buti. Apie ta etanoli prisiskaiciau facebooke, yra ten puslapis apie ta 98E15.

Bet labiau mane F-1 sudomino - akcentuoja ekologija, taciau ar benzinas maisomas su etanoliu? nors 5%? Nes nuo siu metu Nascare naudojamas SUNOCO E15. t.y. benzas su 15% etanolio.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas