Kaip ismatuojamas kuro kiekis bake lenktyniu metu?
Kaip ismatuojamas kuro kiekis bake lenktyniu metu?
Yra pakvieciamas burys shamanu ir raganiu i boksus ir jie is kavos tirsciu ir menulio fazes labai tiksliai atspeja.
W00T????? Cia pats durniausias klausimas koki esu mates.....
Tai gal yra koks matuoklis.
Pamarskomu pripila bendzo. Is bankes.
Na samanai ir kitokie menulio faziu zinovai sunkiai atspeja kiek kuro bake :)
Kaip ir kiekvienas automobilis taip ir F-1 bolidas turi benzino matuokli, kuris kiekviena sekundes dali siuncia "tikslius" duomenis i boksus (telemetrijos pagalba). Benzino kieki bake mato ir lenktynininkas kompiuterio monitoriuje (vaizduoklyje) ant vairo. Taciau jei paprasto ar sportinio automobilio benzino bakas yra taisiklingos formos (staciakampio gretasienio, kubo ...), tai F-1 kuro bakas (taupant vieta, svori ir turi) sutampa su lenktynininko sedynes forma ir yra labai netaisiklingas. Del to labai "tikslus" kuro kiekio bake duomenys, kartais buna nelabai tikslus (kaip Ferrary Brazilijos GP RB bolide).
Jrs>respect.
Jrs>>>Ačiu už išsamų atsakymą.
P.S.Kad matuoklis tai aišku,bet detaliau sužinoti visada įdomu.
Jei Jrs teisus, reiskia kazkoks matuoklis yra. Bet kaip jis veikia? Mano manymu, jei ten butu plude - tai tas matuoklis rodytu pieno riebuma tiek greitejant, tiek stabdant, tiek posukiuose, o F1 kitaip ir nebuna.
Testarossa>>> zinoma, kad tu teisus. Kuros (o ypac naudojamas F-1 varzybose) yra labai lakus. T.y. labai skystas (pavyzdziui Shell V-power racing 99+ yra ~1.3 karto lakesnis nei Statoil 98 del to padideja variklio galia {viena is priezasciu}). Vadinasi kuras F-1 bolide turetu labai, labai teliuskuoti ir plude rodyti labai labai "pieno riebuma". Taciau jus neivertinate, kad F-1 kuro bake yra sudaromas milziniskas slegis (kad kuras lengviau papultu i ipurskimo sistema ar pan.) ir tai sumazina kuro teliuskavimus posukiuose.O kuro kiekis matuojamas elektroniniais davikliais kurie skaiciuoja kuro bako tankio vidurki ir si skaiciu siuncia i boksus ar monitoriu ant vairo.
Daugiau siuo klausimu gali papasakoti K. Kaikaris, kuriam siunciu gilia uzuojauta del zurnalistu ralio, AF-1, Teisutis ...
Jrs, neimanoma sudaryti tokio duju slegio, kad skystis neteliuskuotu - tektu slegti tol, kol dujos suskystetu :) Antra, bake slegis nesudaromas (kas kita kuro ipurskimo sistema!).
Radau nebloga straipsneli apie kuro bako sandara:
http://tisc.planet-f1.com/Features/Technical/story_7115.shtml
Kaip galima matuoti kuro bako tanki - neisivaizduoju, butu smagu gauti koki linka.
Arba jei bendrauji su Kaikariu, gal galetum paklausti, a?
Siaip galima suzinoti pagal tai:
F-1 bolidas i 1 km sunaudoja ~1 l kuro (komandos zino tiksliau apie savo bolidus), ir galima suzinoti trasos ilgi,ir paprastas dalykas suzinoti kiek kuro reikia vienam ratui ,o taip ir gali skaiciuoti lenktynese!(cia vienas variantas ,bet negeriausias) geriausias yra ideti kuro matuokli ir paziureti! :)
Mechanikas atidaro baką, įkiša pagalį ant kurio sužymėtos padalos ir poto ištraukia ir pažiūri, iki kur sušlapes pagalys.
Marun, :D
Testarossa, idomus straipsnis, taip iseina, kad jei jau ipylei kuro tai jo nebeispilsi, o tik sudeginisi...
Abejoju Ar Kokias Dawikliais Matuoja, Bu Su Elektronika Gali Zhaisti, Pripili Kuro, O Ji Rodo Kiek Ankschew Buwo :-) Tai Ishwada Kad Gal Matuoja Kaj Marun Sake, Tik Bishki Su Tobulesne Texnika :-)
Hmmm, kazkaip si karta Matchetto straipsnelis parasytas sudetingai...
Paprastai kalbant, tai F-1 bolido kuro bakas visiskai ne bakas. Tai maisas, kurio minkstos sieneles susispaudzia priklausomai nuo kuro kiekio. Bako sonuose yra du (gal kas naudoja ir tris...) siurbliukai, kurie siurbia benzina ir palaiko neigiama (!) slegi bake. Atitinkamai efektyvuma padidina ir labirintine bako vidaus architektura...
Kuro kiekis matuojamas ne plude :). Mililitro tikslumu matuojamas pripiltas kuras i baka, "issiurbtas" is bako ir sudegintas kiekis. CPU siu duomenu pakanka (nors gal ju yra ir daugiau).
KK
T-zex: kuras ispilamas be problemu ir, jei reikia, net po laseli... Tam skirta speciali "drenazo" sistemele (t.y. ispilamana ne per ten, per kur pripilama).
Man atrodo kad ten jokio matuoklio nera.Bolidas prikimstas elektronikos,kuri zino,kiek kiekvienu momentu paduodama kuro per purkstukus.Automatiskai,zinant kiek kuro buvo ipilta,kompas skaiciuoja,kiek jo dar liko.Esant tokiai bako formai,kazkokios mechanines matuokles neimanomos is principo.
Jrs> matau atsikales ant benzinu, gal tau pats bolidas ne taip idomu kaip benzas :D seip maladiec kiek zinai idomu paskaityt buvo :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |