Kvalifikacijos formatas

2016 Balandžio 06 d. 23:11

Taigi, F-1 mylėtojai, tokia svarbia tema, turbūt, kiekvienas turime savo nuomonę. Tuo labiau, kad šiuo metu kaip niekad kvalifikacijos tema aptarinėjama ir tobulinama. Taigi, kokia jūsų nuomonė - kokį kvalifikacijos formatą norėtumėte matyti?

Kaip žinia, dabar situacija tokia - prie 2015 m. buvusios tvarkos grįžti niekas iš F-1 vadovų nenori (taigi, to ir nebus), dabartinė-naujoji iškritimo formato taip pat labai kritikuojama. Atsirado naujas pasiūlymas - sumuoti kiekvieno lenktynininko du greičiausius ratus. Tokiu būdu bus užtikrinamas didesnis kvalifikacijos užimtumas.

Turbūt būsiu nepopuliarus, tačiau man asmeniškai visai patinka dabartinė iškritimo sistema - tiesiog reikia pakeisti trečiąją jos dalį, tarkim, palikus laisvus važiavimus 10 minučių. Daug komentatorių teigia, kad iškritimo sistemos atveju labai nukenčia lenktynininkas padaręs nors menkiausią klaidą - tačiau aš manau, kad F-1 yra aukščiausia lyga ir darydamas klaidas ir turi nukentėti.

Ką manot? Kokį formatą jūs rinktumėtės? :)

2016 Balandžio 07 d. 09:51

Q1 - 20 minuciu, visi vaziuoja, po 10 min iskrenta 3(su galimybe pabaigti greitą rata), pabaigoje iskrenta dar 3. Lieka 16.

Q2 - tas pats kaip q1. Lieka 10

Q3 - 10 min, visi vaziuoja, 1-4 patenka i Q4, 5-10 vietos lieka startinėmis.

Q4 - Vieno rato kvalifikacija( 4 likę greiciausi taip kovoja dėl pole).

2016 Balandžio 07 d. 10:25

Q1 - 18 minučių. Iš esmės viskas taip pat, kaip dabar su nauja kvalifikacija, kas 90 sekundžių iškrenta, kol lieka 15. Pabaigt greitų ratų negalima, net ir kai baigiasi sesijos laikas.

Q2 - 15 minučių. Formatas kaip praėjusiais metais, galima užbaigt greituosius ratus, kai baigiasi sesijos laikas. Lieka 8 greičiausi.

Q3 - Vienas greitas ratas. Pradeda praėjusios etapo nugalėtojas (jeigu patenka į Q3), o toliau atvirkštine tvarka pagal pagal Q2 rezultatus, t.y., kas buvo pirmas, tas važiuoja paskutinis.

2016 Balandžio 07 d. 10:59

As sutikciau su Italo nuomone, tik Q3 vistiek palikciau 8min, kas butu daugiau spaudimo visiem, o laiko uztektu 2 greitiem ratam.

Iki Q4 tikrai niekas netemps ir kaip Aiwux sako, Q3 nekaip butu jei pradetu nuo greiciausio (pvz, jei trasa dziuna po lietaus ir t.t.).

2016 Balandžio 07 d. 12:06

iki Q4 gali tempt gi vistiek kvala trunka apie 1h,nors ir tektų trumpint gal Q1,Q2. Manau Q4 max 8 min truktų(čia su Spa trasos laiku).

2016 Balandžio 07 d. 13:28

Kvalifikacija sutrumpinti iki 30 min ir visi vaziuoja kiek nori ir kaip nori.

Sutrumpinimas leis netureti pries desimtmeti ir daugiau buvusiu pauziu, kai nuo kvalos pradzios vaziuoja backmarkeriai ir tik veliau pasijungia greitieji.

Daugiau jokiu ribojimu.

Fastest guy wins.

2016 Balandžio 07 d. 19:21

http://www.skysports.com/f1/news/12433/10233646/f1-to-revert-to-2015-qualifying-format Aleliuja, grįžtam į seną formatą.

2016 Balandžio 07 d. 23:37

Sako, kad dar turės patvirtinti Taryba. O šiaip esu nusivylęs - senos tvarkos kvalifikacijoje yra pilna tarpų, kai nieko nevyksta... Tai kam tada duot tiek daug laiko?

2016 Balandžio 08 d. 08:53

Pasvajojus tai aš norėčiau kad sukurtu kvalai atskira F-1 bolidą nepriklausomo gamintojo, kuris galėtų neturėt tiek daug techninių apribojimų ir būt super greitas, su kuriuo visi pilotai prasuktu po vieną greitą ratą ir taip nustatytų nugalėtoją. Nereiktų jokių parck ferme, pataupytų techniką komandos ir šiaip galų gale žinotume kas iš pilotų tikrai greičiausias. Bet to niekada nebus :(

2016 Balandžio 08 d. 13:53

Kaip matau, visi turime labai gerų idėjų, tikrai gaila, kad dažniausiai į sirgalių nuomonę retai atsižvelgiama vykdant tokias svarbias permainas...

2016 Balandžio 08 d. 21:38

tai išvisai lai kas savaitgalį keičia formatą (tarkim visus seniau naudojamus praeitų), vis įdomiau būtų :D

2016 Balandžio 15 d. 16:46

Dvi kvalifikacijos, kurios tikrai man atrodė įdomios buvo : 1.Vieno greito rato(kažkaip intriga buvo sekti, kaip vis gerinami laikai, beto pilotai gaudavo papildomo spaudimo ir išlysdavo kas geriausiai susitavrko su nervais ir išties jaučia bolido galimybių ribas). Aišku nukentėdavo pirmieji, bet žiūrovų akiai buvo tikrai smagi kvalifikacija.

2.Kvalifikacija su jau prisipiltu kuro kiekiu lenktynėms. Būdavo visada smagu paspėlioti, kas kada stos ir po kvalifikacijos niekad negalėjai būti tikras, kas turi greičiausią bolidą(tiesa tuo metu būdavo mažesni skirtumai). Nežinomybė po kvalifikacijos visad lenktynes padarydavo įdomesnes, ypač tokiose trasose kaip Monake, tada buvo labai svarbu gerai strategiškai viską apgalvot. Tiesa, dabar tokiam formatui nėra šansų sugrįžti.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas