Seniausi komentarai
pergalingas
| Spalio 19 d. 09:02
1 startuoja tas kas yra greiciausias, o ne atvirksciai. Sintetiniu lentyniu nereikia. Daug kas neigiamai vertino ir vertina drs. Bet drs bent jau ne toks drastiskas reikalas, kaip atvirkstine starto tvarka. Nes drs gali naudoti visi. Jeigu tave aplenke drs pagalba, tu ta drs gali naudoti atsakomajame rate. Taip kad visi turi tokias pacias salygas. Atvirkstine tvarka yra nesamone, nes cempionato lyderis netures jokios galimybes startuoti pirmas. Turi buti taip jog teoriskai visi turetu vienodas galimybes iskovoti pole. Isivaizduokit eurolyga. Cska zaidzia pries outsaideri kuris uzima paskutine vieta. Rungtynes prasideda ne 0-0 o cska -20 outsaideris 0 ... nu nzn as tokiu nesamoniu matyti nenoriu. Gal kazkam ir patiktu bet cia yra parodija o ne sportas
zonker
| Spalio 18 d. 11:42
Yra tikrai idomiu komentaru. Kvalifikacines lenktynes tikrai prasilenkia su reglamento grieztumu ties motoru skaiciumi ir tt. Lenktynes vistiek gal butu idomiau nei kvalifikacija? Tik nereikia tos atvirkstines tvarkos, geriau jau burtu keliu traukiamos pozicijos. Kaip kokiam motokrose man patinka kvalifikacines lenktynes, tikrai geriau nei kokia kvala butu greitam ratui. Kazkas is komentatoriu juokavo apie Jokerio rata, manau juokas juokais, bet tokie dalykai prideda idomumo, ir koks skirtumas ar tai ateje is RX ar dar kur kitur, gera praktika turetu buti kopijuojama.
Black_Death
| Spalio 17 d. 22:40
EičJey
| Spalio 17 d. 14:45

KERS nebėra kaip ir (?), DRS sutinku (pats buvau pagalvojęs), bet daugiau nebežinau nė vieno. Šiaip iš kitos pusės.. Kitas gali pagalvot, kad visas aerodinamikos keitimas tam, kad būtų lengviau sekti vienas kitą irgi "Show" elementas :)

KERS nebėra, norėjau pasakyti, kad jos idėja buvo būtent lenkimų lengvinimui. "Show" turėjau galvoje ne tik technika, aš tam taip pat priskiriu tokias situacijas, kaip Japonijos GP. Teisėjai nusprendė lenktyninis incidentas, po to staiga pyst nebereikia, nei skundų, nei pretenzijų skiria bauda po lenktynių. What the fuck? Manau supratai ką norėjau pasakyti :)
pergalingas
| Spalio 17 d. 22:11
Nu bent tiek gerai ... jau buvo minciu kad sita nesamone patvirtins ... gerai kad ne visi isproteje ...
ddt
| Spalio 17 d. 22:01
"R. Brown'as: planai apie eksperimentus su kvalifikacijos formatu sulaukė pozityvios reakcijos". "(...) daugumos atsiliepimai iki šiol buvo pozityvūs". Rosai, koks jausmas gauti šlapiu skuduru į veidą? "Visiems patinka, nes aš taip manau"?
SliMMaz
| Spalio 17 d. 20:55
EičJey
| Spalio 17 d. 14:45

KERS nebėra kaip ir (?), DRS sutinku (pats buvau pagalvojęs), bet daugiau nebežinau nė vieno. Šiaip iš kitos pusės.. Kitas gali pagalvot, kad visas aerodinamikos keitimas tam, kad būtų lengviau sekti vienas kitą irgi "Show" elementas :)

Kaip jau pastebejo yra tas kers, tik pavadinima pakeite, juk zinai, kad "overtake button" egzistuoja? :) ERS, DRS. Taip n tiek ir daug tu "dirbtinumu", bet atvirkstine rikiuote, nu sorry bet tikrai nekazka
bmw v8
| Spalio 17 d. 19:34
masterpiece
| Spalio 17 d. 12:09

Tai butu tavo galia, tu turbut ir bolidus vienodus padarytum. Bicas dar apie kazkokias nuvalkiotas komforto zonas kalba ten, kur milijonai vaiksto, respektas

Galvoji ten kažkokie kitokie žmonės? Numesk juos visus į Afriką, į nepažystamą aplinką visus atskirai ir nieko stebuklingo jie ten nepadarys 😉
Fekkalli
| Spalio 17 d. 19:11
EičJey
| Spalio 17 d. 14:45

KERS nebėra kaip ir (?), DRS sutinku (pats buvau pagalvojęs), bet daugiau nebežinau nė vieno. Šiaip iš kitos pusės.. Kitas gali pagalvot, kad visas aerodinamikos keitimas tam, kad būtų lengviau sekti vienas kitą irgi "Show" elementas :)

What 2 ju myn nebera? Pavadinimo?
F666
| Spalio 17 d. 18:44
na, dar pas kazka protelio yra palike. nesuprantu, ka jie cia bando isgimdyti? su lenktynem tes viskas ok. per 20+ sezonu nelabai kas ir pakito, bet va nesamones uz trasos ... legaliai f1 (ne tik Lietuvoje, bet ir daug kur kitur) nera galimybes ziureti. tai kur cia tas ziurimumas kils. bilietu kaina i lenktynes ir nesamoninga. va kur reikia tvarka daryti, o ne is f1 lenktyniu indy.
deivec
| Spalio 17 d. 17:48
Klepsidra
| Spalio 17 d. 17:31

neatliko namu darbu Rossas - Lenktyniu tasko komanda pradejo skustis pirmiausia - delto, kad lenktynes - papildoma rizika motorams ir kitiems elementams, plius papildoma avariju rizika ir sitas, matyt, ne iki galo buvo aptarta, ypac finansine dalis.

nu kad Rossas misteris vaiksciojantis taisykliu ribomis, nebutu namu darbu padares....netikiu
Manau cia Liberty neturi itakos...uzkulisiuose
deivec
| Spalio 17 d. 17:47
vemti vercia...jeigu nediskutuoti ilgai....
formule matyt ziuriu is ipratimo...dabar turbut ne nekiltu noras pradeti...dauguma manes klausia, ka tu ten isvis idomaus matai....
Klepsidra
| Spalio 17 d. 17:31
neatliko namu darbu Rossas - Lenktyniu tasko komanda pradejo skustis pirmiausia - delto, kad lenktynes - papildoma rizika motorams ir kitiems elementams, plius papildoma avariju rizika ir sitas, matyt, ne iki galo buvo aptarta, ypac finansine dalis.
jv
| Spalio 17 d. 17:04
Life
| Spalio 17 d. 13:01

Kad jokio dirbtinumo kol kas nėra, viskas labai natūralu, 6 metus iš eilės be konkurencijos laimi daugiausia pinigų ir technologinių resursų turinti komanda, natūraliau jau nebesugalvosi.

tai kad kiek pamenu Ferrari nelaimi... apie ka tu cia?
Ezo
| Spalio 17 d. 16:11
EičJey
| Spalio 17 d. 14:45

KERS nebėra kaip ir (?), DRS sutinku (pats buvau pagalvojęs), bet daugiau nebežinau nė vieno. Šiaip iš kitos pusės.. Kitas gali pagalvot, kad visas aerodinamikos keitimas tam, kad būtų lengviau sekti vienas kitą irgi "Show" elementas :)

Iš esmes taip, griežti techninio reglamento remai yra dirbtinas šou. Leistu kurti, eksperimentuoti gal butu ir idomiau ziūrėt.
EičJey
| Spalio 17 d. 14:45
Black_Death
| Spalio 17 d. 13:53

Kers, drs ir kiti š palengvinantys dalykai. Reikia bazinius dalykus keisti, del ko tai atsiranda, o nepalengvinti gautam rezultatui

KERS nebėra kaip ir (?), DRS sutinku (pats buvau pagalvojęs), bet daugiau nebežinau nė vieno. Šiaip iš kitos pusės.. Kitas gali pagalvot, kad visas aerodinamikos keitimas tam, kad būtų lengviau sekti vienas kitą irgi "Show" elementas :)
Black_Death
| Spalio 17 d. 13:53
EičJey
| Spalio 17 d. 13:26

Įdomu man dabar. Galėtum išvardint dirbtinio "show" elementų, kuriuos dabar turim?

Kers, drs ir kiti š palengvinantys dalykai. Reikia bazinius dalykus keisti, del ko tai atsiranda, o nepalengvinti gautam rezultatui
Ezo
| Spalio 17 d. 13:52
EičJey
| Spalio 17 d. 13:26

Įdomu man dabar. Galėtum išvardint dirbtinio "show" elementų, kuriuos dabar turim?

DRS
EičJey
| Spalio 17 d. 13:26
SliMMaz
| Spalio 17 d. 12:38

Ziurimumas todel ir krenta, kad bando daryt dirbtini show ten kur to daryt nereikia... dar tegul iveda koki jokerio rata ir tikisi, kad ziurimumas gris

Įdomu man dabar. Galėtum išvardint dirbtinio "show" elementų, kuriuos dabar turim?
masterpiece
| Spalio 17 d. 13:21
Life
| Spalio 17 d. 12:19

F-1 žiūrimumas labai sparčiai krenta, tai jei komandos toliau priešinsis naujovėms, jas ištiks Nokios likimas, kuri irgi vartėsi milijonuose ir galvojo, kad nieko keisti nereikia.

As ne pries naujoves, as apie komentatoriu, kuris visur kisama nuvalkiota fraze “komforto zona” kisa net ir ten, kur tai akivaizdziai netinka.
Life
| Spalio 17 d. 13:01
SliMMaz
| Spalio 17 d. 12:38

Ziurimumas todel ir krenta, kad bando daryt dirbtini show ten kur to daryt nereikia... dar tegul iveda koki jokerio rata ir tikisi, kad ziurimumas gris

Kad jokio dirbtinumo kol kas nėra, viskas labai natūralu, 6 metus iš eilės be konkurencijos laimi daugiausia pinigų ir technologinių resursų turinti komanda, natūraliau jau nebesugalvosi.

F-1.lt pulsas