Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Seiptai
IP: 888a016 | 08/13 09:49 Atsakyti
Cmon
08/10 18:30

Mersai viska įvertino gerai, tačiau vargšeliams Race Director viska sujaukė...skamba kaip Ferrari pasiteisinimai ši sezoną. Net po Latifi crash'o iš karto buvo aišku, kad ilgai SC netruks o keisčiausia ir buvo tas jog lenktynes atnaujinti norėjo su unlaped cars. Massi situaciją taisė, bet padarė pusiau nėščią...būtų visa paletoną išrikiavęs eiles tvarką ir gal (nors labai to abejoju) visų šių MB atmaskių nebūtų. Ir apskritai apsiginti su greitesniu bolidu vos 1 ratą, be DRS, neturėjo būti rocket sience (Perez parodė kaip su sudėvėtomis padangomis reikia lenktyniauti). Ar likęs paleteonas būtų pamaišęs ? Nejuokinkit...prisiminkite kaip Leclerc nėrė į šoną kad Max'ui nesugadinti lenktynių. Anyway, čia nesibaigianti istorija bus :D o Hamis seks Hillo pėdomis ir net baigęs karjera manau apie save primins, kaip jam sunku buvo, kaip jo niekas F1 nenorėjo, kaip Nico Mersas propagavo, kaip iš jo mechanikus atėmė, kaip jam nugaryte nuo porpoising skaudėjo... Nieko prieš jį kaip lenktyninką neturiu..F1 "dėl gražių akių" tiek metų nebusi, tačiau jo verkšlenimai nuo pat pradžių lenda per gerklę... Peace V. P.S. Manau antroje sezono pusėje pamatysime anų metų dvikovas tarp LH ir MV

Kaip tau skamba - who cares. Tai buvo farsas ir tiek, tavo pastraipu prirasymas apie savo isivaizdavimus ir kad tau lenda per gerkle nieko nekeicia. Peace
TuSakaiTuZinai
IP: 888a016 | 08/13 09:46 Atsakyti
Arnius
08/10 22:35

Daugiau turbūt ir nebuvo galima nusišneketi,atsimerk ir baik dročinti,gal suprasi,kad hamis nulis kaip čempionas

Kada ta supratai? Vakar, per 14 gimtadieni? Cia is argumentacijos lygio sprendziu :D visi nors kiek smegenu vingiu turintys supranta kad tik siemet crashstapenas tures pirma titula, net nelabai smagu buvo ziuret is sono ta keletos paskutiniu lenktyniu desperacija is pono fia cempiono ir visos red bull komandos kur dabar etery jau sugeba ir kazka salia savo ego pastebet, su ale “nusipelne pagarbos”
Arnius
IP: 322ced5 | 08/10 22:35 Atsakyti
ciunamis
08/10 17:25

Pienburnis netyčia laimėjo. Tuščios diskusijos. Sintetinis yra sintetinis. O Hamis yra Hamis. Visi širdyje žino, kad Hamiltonas turėjo būt 8 kart čempionas.

Daugiau turbūt ir nebuvo galima nusišneketi,atsimerk ir baik dročinti,gal suprasi,kad hamis nulis kaip čempionas
Cmon
IP: 76448cc | 08/10 18:30 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
08/10 16:24

Visiškai teisingai, komandos pačios atsakingos už taktiką SC fazėje, kuri tikrai gali nutikti bet kada. Mercedes teisingai suskaičiavo, kad finišas bus paskui SC ir taip būtų nutikę. Tačiau likus ratui Masi nusprendė įnešti intrigos ir patrumpino SC fazę. Ar tai buvo žmogiška klaida, ar tyčinis veikimas, visi matėme kaip tai nulėmė čempionato baigtį.

Mersai viska įvertino gerai, tačiau vargšeliams Race Director viska sujaukė...skamba kaip Ferrari pasiteisinimai ši sezoną. Net po Latifi crash'o iš karto buvo aišku, kad ilgai SC netruks o keisčiausia ir buvo tas jog lenktynes atnaujinti norėjo su unlaped cars. Massi situaciją taisė, bet padarė pusiau nėščią...būtų visa paletoną išrikiavęs eiles tvarką ir gal (nors labai to abejoju) visų šių MB atmaskių nebūtų. Ir apskritai apsiginti su greitesniu bolidu vos 1 ratą, be DRS, neturėjo būti rocket sience (Perez parodė kaip su sudėvėtomis padangomis reikia lenktyniauti). Ar likęs paleteonas būtų pamaišęs ? Nejuokinkit...prisiminkite kaip Leclerc nėrė į šoną kad Max'ui nesugadinti lenktynių. Anyway, čia nesibaigianti istorija bus :D o Hamis seks Hillo pėdomis ir net baigęs karjera manau apie save primins, kaip jam sunku buvo, kaip jo niekas F1 nenorėjo, kaip Nico Mersas propagavo, kaip iš jo mechanikus atėmė, kaip jam nugaryte nuo porpoising skaudėjo... Nieko prieš jį kaip lenktyninką neturiu..F1 "dėl gražių akių" tiek metų nebusi, tačiau jo verkšlenimai nuo pat pradžių lenda per gerklę... Peace V. P.S. Manau antroje sezono pusėje pamatysime anų metų dvikovas tarp LH ir MV
ciunamis
IP: d544298 | 08/10 17:25 Atsakyti
Pienburnis netyčia laimėjo. Tuščios diskusijos. Sintetinis yra sintetinis. O Hamis yra Hamis. Visi širdyje žino, kad Hamiltonas turėjo būt 8 kart čempionas.
Ne pilstukas
IP: aa7f730 | 08/10 17:05 Atsakyti
žiūrovas
08/10 16:49

tikrai ponas, sulyginai, š Romanovą kažkokį, su bahuru, turėjusiu prastesnį bolidą ir nukalusį nenugalimą tamstos poną serą.

Tai kad ne, brangusis, ir Romanovas, ir MV lygiai tokie patys čempionai - oficialūs, juk teisėjai patvirtino! Patys čia iki apsikakojimo teigiate, kad viskas legalu ir teisinga.
žiūrovas
IP: b898221 | 08/10 16:49 Atsakyti
Ne pilstukas
08/10 15:55

2007 - ieji metai, LNK šokių projekto nugalėtojas - bankininkas Vladimiras Romanovas, 2021 - ieji - "Formulės - 1" čempionas Maksas Verstapenas. Nepilstant - kai kurie titulai smirda labiau negu karvės šūdas vidurvasarį. Ir tik visiški kvailiai gali vartytis: "Oi, kokiomis čia žibutėmis padvelkė".

tikrai ponas, sulyginai, š Romanovą kažkokį, su bahuru, turėjusiu prastesnį bolidą ir nukalusį nenugalimą tamstos poną serą.
No comment
IP: d0a6da0 | 08/10 16:36 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
08/10 16:29

Atributikos deginimas labai naudingas. Net jei būtų nenaudingas, jo nesukontroliuosi. O komandą, kurioje esi akcininkas ir titulinis rėmėjas - kaip matėme, be problemų. Advokatų darbas bylas laimėti, kažkokius ne tokius advokatus esi sutikęs.

As dar nesinaudojau advokatu paslaugom, nes nereikejo..., bet amerikoniskuose filmuose esu mates, kad "sugriauti" byla kartais ir yra laimejimas... nesupratau, kokia nauda Mersui is jos atributikos deginimo. Kas ismano reklamos analize, taip nekalba, gal ne tokius reklamos profus esi sutikes.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/10 16:29 Atsakyti
No comment
08/10 16:19

Zinoma ir tai turejo itakos Mercedes sprendimui. Bet daznai advokatai iesko bent kokio neatitikimo pagal galiojanti istatyma, siuo atveju reglamenta ir sugriauna byla. Kas ten zino pilna vaizda. Siemet, kai kas degina Merso atributika po varzybu, tai Mersui irgi nenaudinga...

Atributikos deginimas labai naudingas. Net jei būtų nenaudingas, jo nesukontroliuosi. O komandą, kurioje esi akcininkas ir titulinis rėmėjas - kaip matėme, be problemų. Advokatų darbas bylas laimėti, kažkokius ne tokius advokatus esi sutikęs.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/10 16:24 Atsakyti
Komentatorius
08/10 13:58

skirtumo tarp 1 ir 10 s nėra, kai išvažiuoja SC, o SC išvažiuoti gali bet kada, ką ir turi įsivertinti komandos/strategai ir pilotai. Ne Masis Verstapenui uždėjo ratus, ne Masis aplenkė Hamiltoną, tai nugalėjo dėl savo vairavimo, o ne kažkieno kito. Reikėjo stebuklo ir gavo stebuklą, kuriuo pasinaudojo. Kaip ir LH praeitose lenktynėse - pasinaudojo tuo ką gavo (nors MV tuo dar geriau pasinaudojo).

Visiškai teisingai, komandos pačios atsakingos už taktiką SC fazėje, kuri tikrai gali nutikti bet kada. Mercedes teisingai suskaičiavo, kad finišas bus paskui SC ir taip būtų nutikę. Tačiau likus ratui Masi nusprendė įnešti intrigos ir patrumpino SC fazę. Ar tai buvo žmogiška klaida, ar tyčinis veikimas, visi matėme kaip tai nulėmė čempionato baigtį.
No comment
IP: d0a6da0 | 08/10 16:19 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
08/10 16:03

Kažin ar tai galėjo sugriauti Mercedes protestą, nes F1 lenktynių vadovas (beje, pats Massi) jau buvo suformavęs visiškai kitokią šio straipsnio taikymo praktiką, negu Abu Dhabyje. Mercedes protestą sugriovė komerciniai titulinio rėmėjo interesai, o ne juridinės problemos IMHO.

Zinoma ir tai turejo itakos Mercedes sprendimui. Bet daznai advokatai iesko bent kokio neatitikimo pagal galiojanti istatyma, siuo atveju reglamenta ir sugriauna byla. Kas ten zino pilna vaizda. Siemet, kai kas degina Merso atributika po varzybu, tai Mersui irgi nenaudinga...
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 08/10 16:03 Atsakyti
No comment
08/10 15:26

Taip, Tu teisus. 2022.03.16 yra visas straipsnis apie tai internete. Tos trys raides ir buvo pagrindas - akmuo, kuris juridiskai griove Merso protesta. Butent 55.13, bet leisk kitiem dar karta isgyvent tas akimirkas... Kai pralaimi visada yra sunkiau. Gailestingumas gailestingiem.

Kažin ar tai galėjo sugriauti Mercedes protestą, nes F1 lenktynių vadovas (beje, pats Massi) jau buvo suformavęs visiškai kitokią šio straipsnio taikymo praktiką, negu Abu Dhabyje. Mercedes protestą sugriovė komerciniai titulinio rėmėjo interesai, o ne juridinės problemos IMHO.
Ne pilstukas
IP: aa7f730 | 08/10 15:55 Atsakyti
Komentatorius
08/10 15:30

Nesu politikas ir nedirbu FIA, todėl atsakyti už ką prarado negaliu, nes nežinau. Žinau, kad tyrime rekomenduoja pertvarkyti "direktoriaus vietą" ir nebeturėti vieno (ar tai geras sprendimas, šio sezono ir teisėjų sprendimai verčia abejoti). Ar atleistas iš FIA irgi nežinau, mačiau straipsni čia, kad palieka, o savo noru ar atleistas, nesigilinau. Dabar klausimas tau: Ar galioja 2021 abu dhabio rezultatai ir kas yra 2021 F1 čempionas? Tik nepilstyk...

2007 - ieji metai, LNK šokių projekto nugalėtojas - bankininkas Vladimiras Romanovas, 2021 - ieji - "Formulės - 1" čempionas Maksas Verstapenas. Nepilstant - kai kurie titulai smirda labiau negu karvės šūdas vidurvasarį. Ir tik visiški kvailiai gali vartytis: "Oi, kokiomis čia žibutėmis padvelkė".
63amg
IP: d94427f | 08/10 15:48 Atsakyti
Komentatorius
08/10 15:30

Nesu politikas ir nedirbu FIA, todėl atsakyti už ką prarado negaliu, nes nežinau. Žinau, kad tyrime rekomenduoja pertvarkyti "direktoriaus vietą" ir nebeturėti vieno (ar tai geras sprendimas, šio sezono ir teisėjų sprendimai verčia abejoti). Ar atleistas iš FIA irgi nežinau, mačiau straipsni čia, kad palieka, o savo noru ar atleistas, nesigilinau. Dabar klausimas tau: Ar galioja 2021 abu dhabio rezultatai ir kas yra 2021 F1 čempionas? Tik nepilstyk...

2021 F1 čempionas yra Verstapenas. Matai aš tau galiu pateikti keletą pvz, Diego Maradona su ranka įmušo įvartį ir tai Argentinai atnešė titulą, visi tai žino, visi tai mato, bet juk niekas rezultato jau neanuliuos. Thiery Anry taip pat su ranka aikštelėje pasidarbavo, įvarčio taip pat niekas neanuliavo. Tai buvo teisėjų klaidos, neapsižiūrėjimas. Kaip ir 2021 Abu Dhabis. Ir niekas nesitiki, kad rezultatas bus pakeistas. O dėl Massio, tai čia patiko tavo išsivartymas...
Komentatorius
IP: 5cb1679 | 08/10 15:30 Atsakyti
63amg
08/10 15:21

Tu rimtai, Žmogau. Gal esi politikas, nes labai moki pilstyti iš tuščio į kiaurą. Gerai, paskutinis klausimas ir atstosiu. Jei viskas taip OK, už ką tada Massi prarado direktoriaus vieta, o po to ir apskritai buvo atleistas iš FIA??? Tik nepilstyk......

Nesu politikas ir nedirbu FIA, todėl atsakyti už ką prarado negaliu, nes nežinau. Žinau, kad tyrime rekomenduoja pertvarkyti "direktoriaus vietą" ir nebeturėti vieno (ar tai geras sprendimas, šio sezono ir teisėjų sprendimai verčia abejoti). Ar atleistas iš FIA irgi nežinau, mačiau straipsni čia, kad palieka, o savo noru ar atleistas, nesigilinau. Dabar klausimas tau: Ar galioja 2021 abu dhabio rezultatai ir kas yra 2021 F1 čempionas? Tik nepilstyk...
No comment
IP: d0a6da0 | 08/10 15:26 Atsakyti
Komentatorius
08/10 15:06

Kaip tai nėra, jeigu yra? Po tyrimo, naujam sezonui buvo rekomenduojama pakeisti reguliavimą ir jis pakeistas. Kodėl LH fanai taip pabrėžia tyrimo dalį apie "žmogišką klaidą" bet praleidžia tą dalį, kur konstatuojama, kad taisyklės nepažeistos, protestai atmesti, apeliacijos nesulaukta ir rezultatai YRA GALIOJANTYS? Ką čia protinguoliai bandote išvartyti, jei konstatuota, kad rezultatai galioja? Tiesiog juokinga :)

Taip, Tu teisus. 2022.03.16 yra visas straipsnis apie tai internete. Tos trys raides ir buvo pagrindas - akmuo, kuris juridiskai griove Merso protesta. Butent 55.13, bet leisk kitiem dar karta isgyvent tas akimirkas... Kai pralaimi visada yra sunkiau. Gailestingumas gailestingiem.
63amg
IP: d94427f | 08/10 15:21 Atsakyti
Komentatorius
08/10 15:06

Kaip tai nėra, jeigu yra? Po tyrimo, naujam sezonui buvo rekomenduojama pakeisti reguliavimą ir jis pakeistas. Kodėl LH fanai taip pabrėžia tyrimo dalį apie "žmogišką klaidą" bet praleidžia tą dalį, kur konstatuojama, kad taisyklės nepažeistos, protestai atmesti, apeliacijos nesulaukta ir rezultatai YRA GALIOJANTYS? Ką čia protinguoliai bandote išvartyti, jei konstatuota, kad rezultatai galioja? Tiesiog juokinga :)

Tu rimtai, Žmogau. Gal esi politikas, nes labai moki pilstyti iš tuščio į kiaurą. Gerai, paskutinis klausimas ir atstosiu. Jei viskas taip OK, už ką tada Massi prarado direktoriaus vieta, o po to ir apskritai buvo atleistas iš FIA??? Tik nepilstyk......
Komentatorius
IP: 5cb1679 | 08/10 15:06 Atsakyti
63amg
08/10 14:50

C'mon... Griebiesi šiaudo... Čia ,,ANY'' ar ,,ALL'' nebėra jokio skirtumo. Teisė kovoti lygiomis sąlygomis turi būti suteikta visiems vienoda, tu kovoji dėl pirmos ar tu kovoji dėl vienuoliktos vietos. O Abu Dhabi ta teisė iš kai kurių lenktynininkų buvo atimta, nes SC buvo patrauktas per anksti. Ir vien tam, kad kažkam sukurti ,, stebuklą''...

Kaip tai nėra, jeigu yra? Po tyrimo, naujam sezonui buvo rekomenduojama pakeisti reguliavimą ir jis pakeistas. Kodėl LH fanai taip pabrėžia tyrimo dalį apie "žmogišką klaidą" bet praleidžia tą dalį, kur konstatuojama, kad taisyklės nepažeistos, protestai atmesti, apeliacijos nesulaukta ir rezultatai YRA GALIOJANTYS? Ką čia protinguoliai bandote išvartyti, jei konstatuota, kad rezultatai galioja? Tiesiog juokinga :)
63amg
IP: d94427f | 08/10 14:50 Atsakyti
Komentatorius
08/10 14:27

Tuo metu galiojusio reglamento Article 55.13 rašė "ANY" ir tik nuo šiemet atsirado "ALL"

C'mon... Griebiesi šiaudo... Čia ,,ANY'' ar ,,ALL'' nebėra jokio skirtumo. Teisė kovoti lygiomis sąlygomis turi būti suteikta visiems vienoda, tu kovoji dėl pirmos ar tu kovoji dėl vienuoliktos vietos. O Abu Dhabi ta teisė iš kai kurių lenktynininkų buvo atimta, nes SC buvo patrauktas per anksti. Ir vien tam, kad kažkam sukurti ,, stebuklą''...
Akmo1
IP: 81c8831 | 08/10 14:47 Atsakyti
Komentatorius
08/10 14:27

Tuo metu galiojusio reglamento Article 55.13 rašė "ANY" ir tik nuo šiemet atsirado "ALL"

Fia pripažino, kad padarė klaidą, bet komentaruos vis dar pilna protinguolių, kurie bando tai išvartyt. :D Juokinga.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas