Seniausi komentarai
Ezo
| Birželio 27 d. 15:22
SliMMaz
| Birželio 27 d. 14:21

O kodel del MB variklio taip nenutiko FI? Sportinis principas FI? Ta prasme Strolo playgroundas turi galvoje? Ten sportini principa matai? Nu aisku, tiek to :))

As suprantu tavo nuoskaudas, bet neirodysi kad Williams verti isgyvent... Geros dienos :)
SliMMaz
| Birželio 27 d. 14:21
Ezo
| Birželio 26 d. 14:47

Tiek TR tiek FI galioja kazkokie sportiniai principai, kas Wiliamsuose jau senai pamirsta. Apie wiliams netinkamuma sportui as net nediskutuosiu. Apie ju zybtelejima 2014/2016 metais gali nepasakot man, tai nutiko tik del MB variklio. Realiai pati komanda tragedija ir tais metais buvo, massa ir bottas, pora tinkanti cirke tarpus tarp pasirodymu uzpildyt.

O kodel del MB variklio taip nenutiko FI? Sportinis principas FI? Ta prasme Strolo playgroundas turi galvoje? Ten sportini principa matai? Nu aisku, tiek to :))
Ezo
| Birželio 26 d. 14:47
SliMMaz
| Birželio 26 d. 14:34

Nemanau, tiksliau isitikines, kad F-1 niekada nebus taip kaip parasei, kad vienai komandai tiks viena trasa, kita kitai, vienai vienos padangos kitai kitos. Dabar juk taip neveikia :) Buvo keli sezonai kai dvi max 2.5 komandos apilyges, bet pagrinde viena visada auksciau kitu. Tas pats butu ir su 5x5 komandomis :) Beto nebutu taip patraukli kaip gali atrodyt is salies, na as tikrai nenoriu matyt 5 Ferrariu ir 5 Mersu. Yra daug budu padaryt formule idomesne ir be sito. Sakai Williams istorija? Na ne taip seniai buvo top3 ir jei ne klaidu virtine ferrario styliumi butu ir 2nd du metus is eiles tureje. Vat kodel Toro roso ar FI niekam nekliuna? Kas cia per mada ant Williamsu vaziuot? :)

Tiek TR tiek FI galioja kazkokie sportiniai principai, kas Wiliamsuose jau senai pamirsta. Apie wiliams netinkamuma sportui as net nediskutuosiu. Apie ju zybtelejima 2014/2016 metais gali nepasakot man, tai nutiko tik del MB variklio. Realiai pati komanda tragedija ir tais metais buvo, massa ir bottas, pora tinkanti cirke tarpus tarp pasirodymu uzpildyt.
SliMMaz
| Birželio 26 d. 14:34
Ezo
| Birželio 26 d. 10:53

Nu velgi mes prieinam prie to kad palyginimas su NBA absurdiskai netinkamas, NBA mazas komandas labai tenkina variantas suzibet porai sezonu. Mazosioms komandoms dazniausiai tinka komandu donoriu vaidmuo. F1 tas neveikia, cia yra techninis sportas todel visokios kalbos apie dirbtini technikos stabdyma, arba perkelima visa intiga ant padangu butu nelabai teisinga. Nesakau, kad taip turetu buti, bet isivaizduok idealiam pasaulyje 4/5 gamyklines komandas kurios turi po 4/5 bolidus. Ju lygis daugiau maziau panasus, vienam variklio trasos, kitam posukiu trasos treciam siaip padangos ilgiau laiko ir panasiai. Taigi butu ir taktiku ivairove ir nugaletojai skirtingi. Zinoma Jeigu tai ivestume siandiena toliau isliktu Nr 1 ir like numeriukai. Bet ilgainiui tas issigyvendintu naturaliai, nes komandoms laimet taure butu labai svarbu, pilotai turedami panasia technika pasikapotu kaip rekiant. Tuo paciu sumazinus teiseju kisimasi i kova trasoje is to laimetume visi. Grįžtant prie wiliams, jie istorija kurios jau niekas nepakeis, pasikabink ant sienos ju plakata su taure ir megaukis. O siandienine F1 tai dziungles kur isgyvena stipriausi.

Nemanau, tiksliau isitikines, kad F-1 niekada nebus taip kaip parasei, kad vienai komandai tiks viena trasa, kita kitai, vienai vienos padangos kitai kitos. Dabar juk taip neveikia :) Buvo keli sezonai kai dvi max 2.5 komandos apilyges, bet pagrinde viena visada auksciau kitu. Tas pats butu ir su 5x5 komandomis :) Beto nebutu taip patraukli kaip gali atrodyt is salies, na as tikrai nenoriu matyt 5 Ferrariu ir 5 Mersu. Yra daug budu padaryt formule idomesne ir be sito. Sakai Williams istorija? Na ne taip seniai buvo top3 ir jei ne klaidu virtine ferrario styliumi butu ir 2nd du metus is eiles tureje. Vat kodel Toro roso ar FI niekam nekliuna? Kas cia per mada ant Williamsu vaziuot? :)
Ezo
| Birželio 26 d. 10:53
Nu velgi mes prieinam prie to kad palyginimas su NBA absurdiskai netinkamas, NBA mazas komandas labai tenkina variantas suzibet porai sezonu. Mazosioms komandoms dazniausiai tinka komandu donoriu vaidmuo. F1 tas neveikia, cia yra techninis sportas todel visokios kalbos apie dirbtini technikos stabdyma, arba perkelima visa intiga ant padangu butu nelabai teisinga. Nesakau, kad taip turetu buti, bet isivaizduok idealiam pasaulyje 4/5 gamyklines komandas kurios turi po 4/5 bolidus. Ju lygis daugiau maziau panasus, vienam variklio trasos, kitam posukiu trasos treciam siaip padangos ilgiau laiko ir panasiai. Taigi butu ir taktiku ivairove ir nugaletojai skirtingi. Zinoma Jeigu tai ivestume siandiena toliau isliktu Nr 1 ir like numeriukai. Bet ilgainiui tas issigyvendintu naturaliai, nes komandoms laimet taure butu labai svarbu, pilotai turedami panasia technika pasikapotu kaip rekiant. Tuo paciu sumazinus teiseju kisimasi i kova trasoje is to laimetume visi. Grįžtant prie wiliams, jie istorija kurios jau niekas nepakeis, pasikabink ant sienos ju plakata su taure ir megaukis. O siandienine F1 tai dziungles kur isgyvena stipriausi.
Black_Death
| Birželio 25 d. 23:33
ddt
| Birželio 25 d. 19:28

Oi, privačiame sektoriuje yra tokių schemų schemyčių, kad ir Panama Papers yra tik uogytės. Privati industrija skendus paskendus visoje toje atkatų sistemoje, ten ir vokeliai yra norma, o va saldainių dėžutė valstybės tarnautojui - baudžiakas ;)

Yra dabar laikai, kaip sakai sekretores gauna baudas, bausti kazka reikia ir visa beda yra kad sanderiai sudaromi dar pries “derybas”, ir nera kur ieskoti teisybes.
ddt
| Birželio 25 d. 19:28
A85
| Birželio 25 d. 09:32

Prie ko čia biudžetinis sektorius ir privatus? Maržos didelės, nes F1 reikia čia ir dabar. Tiekėjai deda maržas, nes greitis, kokybė ir rizika, kad nesusimokės. Čia ta formulė, kai greitai, kokybiškai ir pigiai nebūna. Čia reikia labai greitai, labai kokybiškai, ir, atitinkamai, labai labai brangiai. Kas dėl išpūstų išlaidų, tai pučia tie, kurie gali pūst, nes turėt minimalų nuostolį geriau, nei turėt pelną, nes tokiu būdu nereikia pelno mokesčio mokėt. Tik Williams, kaip viešai listinguojama įmonė, siekia turėt (minimalų) pelną. O tas „pūtimas“ greičiau susijęs su visokiom nelabai skaidriom finansinėm operacijom, nei su realiais pinigais, reikalingais komandų funkcionavimui. Bet vėlgi, taip rizikuot gali tik privatininkai, gamyklininkai tas išlaidas paskirsto per kitus padalinius ar kaip reklamos išlaidas. Tai, kad koks žemesnio lygio vadovas gauna atkatukus iš tiekėjo, visai galimas dalykas, tik tiek, kad jei tai gamintojo komanda, tai jam tada gręsią life-time ban'as ne tik pas tą gamintoją, bet ir visoj industrijoj apskritai.

Sąmokslo teorijos gražu, bet ne čia problema. Problema, kad taisyklės privedė prie patikimumo, o patikimumas kainuoja brangiai, ką ir pats parašei kitam poste.

Oi, privačiame sektoriuje yra tokių schemų schemyčių, kad ir Panama Papers yra tik uogytės. Privati industrija skendus paskendus visoje toje atkatų sistemoje, ten ir vokeliai yra norma, o va saldainių dėžutė valstybės tarnautojui - baudžiakas ;)
SliMMaz
| Birželio 25 d. 15:44
ammm... Kiek skkirtingu nba cempionu? Na tarkim nuo 2015 finaluose buvo tik TRYS skirtingos komandos... ir kur tas skirtumas? Dominavimas yra ir ten ir ten! Jus nelabai suprantat esme ka noriu pasakyt, kazkam ir Knicks uzkliuvo, nors nesuprato, kas ir kaip.Tiek NBA tiek F-1 yra dominavimas, tiek ten tiek ten visada bus atsizvelgiama i biudetus (nba atveju i infrastruktura, zaideju "uzklasinei veiklai") NBA Trailblazers susikurt franchize lygiai tokie pat sansai kaip Williams laimet cempionata. Tai ismetam mazus miestus kaip F1 ismetam mazas komandas?
Spurs labai populiaru prikaisiot, bet visi jos laimejimai ant Popo ir Trio buvo, po Trio isejimo i pencija net i Playoffus nebepatenka, iseis Popas ir San Antojus mazai kam idomus bus ir visi ta zino :)
mariusis
| Birželio 25 d. 14:39
SliMMaz
| Birželio 25 d. 13:31

Eik tu rimtai turi naujoku saukimus? :) Baik prasau :) Saukimai nieko deti, pagrindis dalykas yra "Tusas". Kaip ten su Pelicans, Trailblazers (palaikoma komanda), Bucks, Hawks? Raptors (na su Rapsais kiek kita situacija, mokesciai kiti, kita salis ir visi kiti dalykai su darbo vizomis, bet vistiek) I sitas komandas nieks nenori eit (net naujokai, tas pats Zionas) nes miestai nepatrauklus zvaigzdems, maza infrastruktura, sioms komandoms nera sansu susikurt kokia franchize, Kai Arenas suzinojo, kad Richard'a Jeffersona iskeite i Bucks jis press confoj zvenge sakydamas, kad uzjaucia ji Richard Jefferson going to Milwaukee .... HAHAHA! Oh man, now that is funny. When I heard that, I started laughing. Oh man, did I start laughing. You know why? Because every player hates Milwaukee. Nobody wants to live in Milwaukee. I'm sorry, Milwaukee, to come down hard on you, but no one in the NBA wants to play in Milwaukee. From him going from New Jersey, actually from New York (because he lives in New York), from New York to Milwaukee is like going ... let's just say it's not going to sit well with you. That was a funny one when I heard that one. Tai va Biciuli saukimai nieko nereiskia, turek tu nors top5 saukimus is eiles... Knicks visad bus auksciau Blazers, Hawks, ir kitu, nes tai Knicks. Tas pats su Formule1, Williams ir kiti gali paimt kokia pergale (kaip Raptors si sezona) beet Ferrari visad bus auksciau, net jei 20m nieko neaimes. Tai vabiciuli, F-1 su NBA turi daugiau bendro nei tau atrodo

Gal tu nebekliedėk taip su ta NBA. Esminis skirtumas nuo NBA ir f1, kad NBA niekas nebelaimi po 5 ar 6 kart iš eilės. Per pastaruosius 10 metų, kiek pasikeitė čempionų, ten kažkas apie 6-7, o kiek f1? F1 visi mato tik ferrari, kaip seniau kažkas matė bulls su jordanu ar kokius lakers su bryant. Baigės ferrari laikai kaip ir tų nba komandų ir ten rotacija vyksta čempionų miela žiūrėti. O čia visiems svarbu ferrari kad laimėtų.
SliMMaz
| Birželio 25 d. 13:31
Ezo
| Birželio 25 d. 13:07

Ne bičiuli. Praleimėt nėra nieko blogo, skirtumas kaip tą darai, ar išvis kovoji dėl pergalės?

Dabar kas liečia NBA ten yra tokie naujoku šaukimai, kuo praščiau pasirodai praėjusi sezona turi galimybe gaut geresnius naujokus kitais metais, todėl čia šita palygiimas visai netinka.

Eik tu rimtai turi naujoku saukimus? :) Baik prasau :) Saukimai nieko deti, pagrindis dalykas yra "Tusas". Kaip ten su Pelicans, Trailblazers (palaikoma komanda), Bucks, Hawks? Raptors (na su Rapsais kiek kita situacija, mokesciai kiti, kita salis ir visi kiti dalykai su darbo vizomis, bet vistiek) I sitas komandas nieks nenori eit (net naujokai, tas pats Zionas) nes miestai nepatrauklus zvaigzdems, maza infrastruktura, sioms komandoms nera sansu susikurt kokia franchize, Kai Arenas suzinojo, kad Richard'a Jeffersona iskeite i Bucks jis press confoj zvenge sakydamas, kad uzjaucia ji Richard Jefferson going to Milwaukee .... HAHAHA! Oh man, now that is funny. When I heard that, I started laughing. Oh man, did I start laughing. You know why? Because every player hates Milwaukee. Nobody wants to live in Milwaukee. I'm sorry, Milwaukee, to come down hard on you, but no one in the NBA wants to play in Milwaukee. From him going from New Jersey, actually from New York (because he lives in New York), from New York to Milwaukee is like going ... let's just say it's not going to sit well with you. That was a funny one when I heard that one. Tai va Biciuli saukimai nieko nereiskia, turek tu nors top5 saukimus is eiles... Knicks visad bus auksciau Blazers, Hawks, ir kitu, nes tai Knicks. Tas pats su Formule1, Williams ir kiti gali paimt kokia pergale (kaip Raptors si sezona) beet Ferrari visad bus auksciau, net jei 20m nieko neaimes. Tai vabiciuli, F-1 su NBA turi daugiau bendro nei tau atrodo
Black_Death
| Birželio 25 d. 13:15
leksas
| Birželio 25 d. 11:19

Padarykite atgalinę starto rikiuotę ir bus įdomu

Ar kairej ar desinej rankoj vis vien yra tas pats š. Prasides strategijos kuria vieta geriau uzimt kvaloj, kad surint max tasku kieki.
Ezo
| Birželio 25 d. 13:07
SliMMaz
| Birželio 25 d. 12:46

As neturiu galvoje "pelnu nesimus, infrastruktura ir pan." -Jei negali laimet turi pasitraukt, juk tokia buvo zemiau esanti mintis. So?

Ne bičiuli. Praleimėt nėra nieko blogo, skirtumas kaip tą darai, ar išvis kovoji dėl pergalės?

Dabar kas liečia NBA ten yra tokie naujoku šaukimai, kuo praščiau pasirodai praėjusi sezona turi galimybe gaut geresnius naujokus kitais metais, todėl čia šita palygiimas visai netinka.
SliMMaz
| Birželio 25 d. 12:46
Ezo
| Birželio 25 d. 06:14

Rimtai tu cia? Pasidomek siek tiek NBA tada neatrodysi taip juokingai su tokiu komentaru :)

As neturiu galvoje "pelnu nesimus, infrastruktura ir pan." -Jei negali laimet turi pasitraukt, juk tokia buvo zemiau esanti mintis. So?
leksas
| Birželio 25 d. 11:19
Padarykite atgalinę starto rikiuotę ir bus įdomu
A85
| Birželio 25 d. 09:32
ddt
| Birželio 25 d. 08:55

Aš laikausi nuomonės, kad kaštai paprasčiausiai yra išpūsti iki tokio lygio, už ką normaliose valstybėse valstybiniame sektoriuje yra sodinama. Dėl to, kad visiems tai yra paprasčiausiai naudinga. Maržos didžiulės, vieni kitus šeria neproporcingomis sumomis, o ar komanda pelninga ar nuostolinga - čia atskiras klausimas, kiek jos rėmėjai gali sau leisti turėti nuostolingą subjektą. Verslas žino daugybę pavyzdžių, kaip sau susikurti melžiamą juridinį vienetą, ir gerai pragyventi dirbant ne jame, o jį palaikančiose įmonėse. Nenustebčiau jei kažkurią dieną paaiškėtų, kad komandų vadovai atlyginimus gauna ne (tik) tiesiai iš savo komandų, o (dar) ir iš jas palaikančių kontorų.

Prie ko čia biudžetinis sektorius ir privatus? Maržos didelės, nes F1 reikia čia ir dabar. Tiekėjai deda maržas, nes greitis, kokybė ir rizika, kad nesusimokės. Čia ta formulė, kai greitai, kokybiškai ir pigiai nebūna. Čia reikia labai greitai, labai kokybiškai, ir, atitinkamai, labai labai brangiai. Kas dėl išpūstų išlaidų, tai pučia tie, kurie gali pūst, nes turėt minimalų nuostolį geriau, nei turėt pelną, nes tokiu būdu nereikia pelno mokesčio mokėt. Tik Williams, kaip viešai listinguojama įmonė, siekia turėt (minimalų) pelną. O tas „pūtimas“ greičiau susijęs su visokiom nelabai skaidriom finansinėm operacijom, nei su realiais pinigais, reikalingais komandų funkcionavimui. Bet vėlgi, taip rizikuot gali tik privatininkai, gamyklininkai tas išlaidas paskirsto per kitus padalinius ar kaip reklamos išlaidas. Tai, kad koks žemesnio lygio vadovas gauna atkatukus iš tiekėjo, visai galimas dalykas, tik tiek, kad jei tai gamintojo komanda, tai jam tada gręsią life-time ban'as ne tik pas tą gamintoją, bet ir visoj industrijoj apskritai.

Sąmokslo teorijos gražu, bet ne čia problema. Problema, kad taisyklės privedė prie patikimumo, o patikimumas kainuoja brangiai, ką ir pats parašei kitam poste.
Black_Death
| Birželio 25 d. 09:32
P.S. komandu pajegumai svyruoja. Ypac privatininku kaip Williams. Yra pirma vieta yra paskutine, ir jos turi buti uzimtos. Keisk komandas kiek nori niekas nepasikeis, kol nepasikeis “tvarka”.
Black_Death
| Birželio 25 d. 09:08
Egidijus Lisauskas
| Birželio 25 d. 00:02

Lukusiam sezonui greičiausiai įkelt intrigos toks variantas: Kiekviename etape tik vienintelis padangų mišinys, kuris išrenkamas burtų keliu po pasibaigusio etapo. Burtus traukia kiekvienos komamdos atstovas, kurį mišinį daugiausiai ištraukia, jį ir naudoja kitame etape. O va tada tai turėtų būti įdomu :)

Man jau igrises komandu verkimas del kazkiu niekiu.
Grazint i f1 lenktynes nereik kazko super. Reikia tik panaikinti siltnamio salygas ir sintetika. Lygus ismoku paskirstymas ir boliduose radio kabeli nukirpt. Pasimatys tada visi sugebejimai ir stiliai Senna, Vilneuve (Gilles) ar Prost, Button.
dulis_b
| Birželio 25 d. 09:02
Reiktų reverse grid daryt ar pan. Protingai padarius, lenktynės būtų daug įdomesnės.
ddt
| Birželio 25 d. 08:58
maxpower
| Birželio 25 d. 00:10

Aš tai norėčiau pamatyt visiškai jokio padangu ribojimo, jokio ribojimo renkantis, jokių priverstinių sustojimų nori stoji nori nestoji. Nežinau ar kažką pakeistų bet būtų įdomu pamatyt

Čia vienas iš variantų. Nes kažkaip variklių skaičiaus ribojimas neatvedė iki dramatiško kaštų mažėjimo, net sakyčiau ko gero priešingai - tris super patikimus agregatus pagaminti gali būti daug brangiau nei 22 vienkartinius. Bet koks azartas būdavo žiūrėti F1, kai chebra varydavo kiek atlaiko jų nervai ir skaičiuodami resursus vienoms lenktynėms, ir kaip dabar visi "lift and coast" rėžimu pravažiuoja turbūt didesnę dalį lenktynių...
ddt
| Birželio 25 d. 08:55
A85
| Birželio 25 d. 00:44

Šiaip vienintelis efektyvus ir paprastas būdas sulygint pajėgumus – sėkmės balastas.

Bet tai su F1 nieko bendro neturi, kurios esmė technologinis pranašumas. Tai čia vėl būtų strateginis išskaičiavimas kur kada kokią vietą geriau užimt, net ir važiuojant su greitesniu automobiliu.

O daugiau – nieko aš nematau. Net ir kaštų mažinimas nėra išeitis. Kaštai išaugo natūraliai, prieš 20 metų sezonui užtekdavo tiek, kiek dabar porai lenktynių (tikrai tingiu knistis, bet lyg komandai (Minardi) užtekdavo apie 20M, na pavertus į dabartinius pinigus – 40M). O dabar – kosmosas. Ir to niekaip neatsuksi atgal. Be to, viskas yra labai patikima, aero labai sudėtinga, pilotai yra profesionalai, tad ribos labai mažos. Mercedes dominuoja, bet dominuoja dešimtosiomis dalimis. Bet to užtenka. O tas dešimtąsias atkąst, nu, realiai, neįmanoma. Net ir bolidai pradėjo visose trasose neblogai veikt.

Gal dar padangos. Gal jas pakeitus kažkas keisis, bet vėlgi, kas turi daugiau lėšų, greičiau perpras padangas ir greičiau sukurs gerą bolidą. Ir vėl viskas iš pradžių. Tiesiog, panašu, kad sportas pasiekė savo tobulumo viršūnę ir formulę reikia perrašyt drąstiškai, kad kažkas pasikeistų. Bet kur pradėt – nežinau.

Aš laikausi nuomonės, kad kaštai paprasčiausiai yra išpūsti iki tokio lygio, už ką normaliose valstybėse valstybiniame sektoriuje yra sodinama. Dėl to, kad visiems tai yra paprasčiausiai naudinga. Maržos didžiulės, vieni kitus šeria neproporcingomis sumomis, o ar komanda pelninga ar nuostolinga - čia atskiras klausimas, kiek jos rėmėjai gali sau leisti turėti nuostolingą subjektą. Verslas žino daugybę pavyzdžių, kaip sau susikurti melžiamą juridinį vienetą, ir gerai pragyventi dirbant ne jame, o jį palaikančiose įmonėse. Nenustebčiau jei kažkurią dieną paaiškėtų, kad komandų vadovai atlyginimus gauna ne (tik) tiesiai iš savo komandų, o (dar) ir iš jas palaikančių kontorų.

F-1.lt pulsas