Lewisas Hamiltonas dėl problemų apkaltino kokpito padėtį.
Pasikeitus „Formulės-1“ reglamentui, „Mercedes“ komanda 2022 metų sezonui sukonstravo bolidą „be pontonų“. Jis buvo pagamintas taip, kad piloto kokpitas buvo pastumtas į priekį, todėl šoninius pontonus pavyko padaryti labai kompaktiškus.
Tačiau trasose nauja mašina ypatingos sėkmės nepasiekė. Debiutiniais metais bolidas smarkiai šokinėjo tiesiosiose ir tik sezonui baigiantis George'ui Russellui pavyko pasiekti pergalę Brazilijoje. Žiemą „Mercedes“ išsaugojo tą pačią koncepciją – bet beveik iš karto tapo aišku, kad bolidas nebus ypatingai efektyvus, todėl reikią kažką keisti iš esmės.
Lewiso Hamiltono teigimu, dėl kokpito išdėstymo mašina turi gana prastas charakteristikas.
„Jei prisiminsime, anksčiau aš visada mėgdavau perteklinį pasukamumą, - aiškino septyniskart pasaulio čempionas. - Nežinau, ar supranta tai paprasti sirgaliai, bet dabar mes sėdime arčiau priekinių ratų. Mūsų kokpitas pastumtas labiausiai į priekį iš visų komandų.
Vairuojant tokį bolidą, susidaro įspūdis, tarsi tu sėdi virš priekinių ratų. Tai vienas iš nemaloniausių pojūčių.
Tai keičia tavo pojūčius ir tai, kaip vertini situaciją. Nuspėti bolido elgesį tokiu atveju yra kur kas sunkiau nei kai tu sėdi arčiau mašinos centro. Man dėl to kyla rimtų sunkumų“.
Lenktynininkas pridūrė, kad aerodinaminis balansas tik padidina diskomfortą.
Charakteristikos tokios, kad priekis apkrautas stipriau, - sakė seras Lewisas. - O tada, kai išvažiuojant iš posūkio tu nuimi koją nuo stabdžių, jis pradeda krypti atgal. Paprasčiau kalbant, iš pradžių apkaunama nosis, beje, labai stipriai, o po to balansas pereina į galą.
Tai yra priešinga, ko mes norime – ir tai bandome dabar ištaisyti.
Hamiltonas tęsė: „Aš klausau komandos, kuri pasirinko darbo su bolidu kryptį. Jei aš iš anksto būčiau žinojęs apie tokius pojūčius vairuojant W14, tai to niekada nebūtų atsitikę. Reikia manyti, kad vaizdas pasikeis 100 proc.“
Lenktynininkas nepasakojo smulkmenų, tačiau apie kai ką prasitarė: „Yra vienas dalykas, ką mes galime pakeisti pakaboje. Bet tai daroma vieną kartą, penktadienį vakare po treniruočių – vėliau jau nieko koreguoti negalima.
Visa tai yra loterija. Kartais mūsų pasirinkimas suveikia, kartais – ne. George'ui Russellui tai suveikia dažniau, jis puikiai atlieka šį darbą. Man lenktynėse trūksta tokio bolido priekio darbo, kokio aš noriu ir kuris yra pasiekiamas reguliavimu“.
„Mercedes“ pilotai po vieną kartą aplenkė vienas kitą – Lewisas greitesnis buvo Sakhire, o George'as - Džedoje.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |