L. Hamiltonas iškovojo antrąjį čempiono titulą! (107)

L. Hamiltonas iškovojo antrąjį čempiono titulą!
logo 2014 Lapkričio 23 d. 16:42, Daimler
Paskutinėse šių metų lenktynėse Abu Dabyje 11-ąją sezono pergalę ir antrąjį čempiono titulą karjeroje iškovojo Lewisas Hamiltonas.
„Mercedes“ komandos pilotas iškart po starto aplenkė „Pole“ poziciją turėjusį Nico Rosbergą ir užtikrintai važiavo link finišo.
Tuo metu vienintelis turėjęs galimybę pakovoti dėl čempiono vardo N. Rosbergas darė klaidas, o galiausiai visas kortas sumaišė „Mercedes“ bolido gedimas. Vokiečiui sugedo ERS sistema.
L. Hamiltonas tapo vos dešimtuoju pilotu „Formulės-1“ istorijoje, iškovojusiu čempiono vardą su skirtinga komanda. Pirmą kartą F-1 pirmenybėse britas triumfavo 2008 m. su „McLaren“ ekipa. Tąkart tai buvo tik antrasis sportininko sezonas „Formulėje-1“.
Antras finišo liniją Yas Marino trasoje kirto Felipe Massa, varžybų pabaigoje pavijęs L. Hamiltoną.
Trečioji vieta atiteko kitam „Williams“ ekipos lenktynininkui Valtteri Bottui.
[gallery id=1084 rand=rand]
Puikią ketvirtąją vietą užėmė Danielis Ricciardo iš „Red Bull“, lenktynes pradėjęs iš techninės aptarnavimo zonos.
Penktas liko Jensonas Buttonas su „McLaren“ bolidu, o šeštą ir septintą vietas okupavo abu „Force India“ ekipos atstovai: atitinkamai Nico Hulkenbergas ir Sergio Perezas.
Toliau finišą vienas po kito kirto pasaulio čempionai: aštuntas atvažiavo Sebastianas Vettelis, taip pat startavęs iš boksų („Red Bull“), devintas – Fernando Alonso, dešimtas – Kimi Raikkonenas (abu „Ferrari“).
N. Rosbergui pavyko finišuoti vos 14-oje vietoje.
Lenktynių dėl gedimų nebaigė Daniilas Kvyatas „Toro Rosso“, Kamui Kobayashi („Caterham“) ir Pastoras Maldonado, kurio užsidegė „Lotus“ bolidas.
Šį sezoną debiutavusi dvigubų taškų taisyklė paskutiniame sezono etape intrigos neatnešė. Ji būtų padėjusi N. Rosbergui, jei vokietis būtų laimėjęs, o L. Hamiltonas atvažiavęs ne aukštesnėje kaip trečioji pozicija.
Britas tapo čempionu surinkęs net 384 taškus. Antroje vietoje liko N. Rosbergas su 317 taškų. Trečioji vieta atiteko D. Ricciardo su 238 taškais. Tai kol kas geriausi tiek N. Rosbergo, tiek D. Ricciardo rezultatai karjeroje.
Konstruktorių Taurės įskaitoje jau anksčiau nugalėtojos vardą buvo užsitikrinusi „Mercedes“ ekipa su rekordiniu taškų kiekiu – 701. Antroje pozicijoje liko „Red Bull“ (405 taškai), trečioje – „Williams“ (320 taškų).
Kitą sezoną greičiausiųjų komandų sudėtyje pasikeitimų nebus: L. Hamiltonas ir N. Rosbergas toliau atstovaus „Mercedes“ ir galės dar sykį pakovoti dėl čempiono titulo. Jiems bandys įkasti šiemet itin greiti buvę „Williams“ sportininkai: V. Bottas ir F. Massa.
Tiesa, „Red Bull“ ekipą palieka S. Vettelis, kitąmet vairuosiantis raudonąjį „Ferrari“ bolidą. Tuo metu visad greičiu pasižymintis F. Alonso atstovaus „McLaren“.
Ateinantį sezoną pirmasis etapas kovo 15 d. vyks Australijoje.
[rezultatai id=19 dalis=race]

Komentarai (107)
Misiulis
| 11/24 11:29 Atsakyti
Albinai, nedaeina, kad jei ne Rosbergo gedimas, LH būt spaudęs kaip spaudęs ir Massa tiek ir tebūtų matęs tuos mersus.
Senis Albinas
| 11/24 06:58 Atsakyti
Tu gal lenktynės nematei? Dar nežinia ar tik ne dėl techninio gedimo rosbergas šudinai startavo. Jei rosbergas nebūtų praradęs galios, išliktų pirmas taip hami sulaikydamas, ko pasekoje, ties pabaiga massa tikrai būtų hamiui ant šiknos su 1+ sek persvara per ratą. Tai čia hamiui žiauriai dar nuskilo. Visai kaip 2008.
McLarens
| 11/24 05:54 Atsakyti
ka jus cia sapaliojat del cempionato pabaigos , kuria ale nuleme techninis gedimas . taip ar taip hamis blogiausiu atveju antras butu buves ir vis tiek laimejes cempa
Senis Albinas
| 11/24 04:09 Atsakyti
Gaila, kad cempionato baigti nuleme techninis gedimas.
Aiwux
| 11/24 02:47 Atsakyti
Misiulis> pasakei taip, lyg Vettelis būtų su visiškai sudilusiom, o Ricciardo ką tik iš boksų :) Kiek pamenu abu stojo po 1 kartą boksuose, o prieš pirmą sustojimą Vettelis buvo prieky. Padangų pataupymas ir tinkamas taktikos pasirinkimas irgi svarbi lenktynių dalis :) o šiaip sutinku ką toliau apie Vettelį išsakei.
yla
| 11/24 01:50 Atsakyti
...nieko tas Hamis ne vertesnis... O Nico šaunuolis kad nepaklausė komandos ir varė iki galo.
Misiulis
| 11/24 01:42 Atsakyti
Aiwux> Oj - paėmė video, vienas su naujom padangom, kitas su senom. Nu jūs čia galite burti kiek norit apie SV darymą. Kad nusileido tai faktas, bet ne dėl to, kad jis lėtas ar juolab nemoka lenkti. Turėjo akivaizdžių problemų (dėl kurių pats kaltas) todėl turėjo visad eiti į kompromisus derinant bolidą, kad duoda pasėkmių - blogesnis stabdymas, didesnis padangų nusidėvėjimas. Kadangi Ricciardo ne koks 20-metis naujokėlis, tai rezultatai labai tendencingi. Jekesai, SV sunkiai sekėsi pripažinti nusileidimą? Juokauji. Sakyčiau SV šiemet buvo tobulas pralaimėtojas. Jokių nervų, jokių kaltinimų komandai, jokių kaltinimų Ricciardui, visad toks pats linksmas darbingas ir motyvuotas - šis sunkus sezonas tik privertė jo fanus mylėti jį dar labiau dėl to koks puikus jis kaip asmenybė. Taip, nėra jis pats pačiausias, bet iš top 3-5 jo niekaip neišmesi.
Aiwux
| 11/23 22:42 Atsakyti
xerx> Manau šitas video iliustruoja šio sezono Ricciardo ir Vettelio tarpusavio dvikovą :)
http://www.youtube.com/watch?v=KCVzpXkPWFY
Jekesas
| 11/23 22:14 Atsakyti
xerx >>> labas rytas, maždaug jo..Vetelis maždaug visą sezoną atrodė beviltiškai prieš Riciardo, žinoma turėjo krūvą pasiteisinimų, bet tose šalia taškų tose lentelėse vietos pasiaiškinimams tikrai nėra, tiesiog gavai į skudurus ir pripažink, o tą pripažinimą sunkiai sekėsi daryt Veteliui. Dabar išėjo iš Red Buliū (tikrai geros organizacijos) į beviltiškai merdinčią Ferrari apakintas mitų ir legendų apie Ferrari jėgą ir tikisi kažko neįtikėtino, o man atrodo, kad bus dar blogiau nei kad buvo dabar Red Bulyje. Patekimas į dešimtuką bus geras rezultatas, su Ferrari. Jokių superinių specialistų į Ferrari neatėjo, Newey neatėjo, tad niekas per daug ir nepasikeis. Man šis Vetelio perėjimas primena desperaciją, man atrodo kad supras jog palikti Red bul buvo klaida, nes Red bul vistiek sukurs kažką geresnio nei Ferarri, ten specialistai tikrai geresni nei pas Ferrarius.
Saulius21
| 11/23 22:04 Atsakyti
Aišku gaila dėl tarpusavio kovos. Nors matematiškai oi dar kaip trūksta iki lygybės, bet labiausiai gaila ir tikrai norisi, kad daugiau komandų įsiveltų į lenktynes. Palinkėkim mintimis sveikatos Renault ir Hondos inžinieriams, taip pat Williams, RB, Ferrari ir McLaren. Ir labai tikiuosi kaip ilgametis L.Hamiltono sirgalius, kad būtent tokioje kovoje išaiškės stipriausieji. Šių metų intriga buvo dirbtinė ir labai skysta. Aišku ne Vettelio ir Šumacherio talentų siautėjimo laikai, bet vis tiek skystoka. Dvigubi taškai nesąmonė. O verkiantiems dėl N.Rosbergo tiesiog susiskaičiuokit kiek Mercedes'ai "apdovanojo" gedimais vieną ir kitą. Pridėkit įtartinus sprendimus, ir tiesiog susidėliokit skaičiukus. Šiandien tik žingsnis link lygybės ir tai toli grąžu.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas