L. Hamiltonas paaiškino įrašą su DAS 2.0: tai buvo laisva vairo eiga (26)

L. Hamiltonas paaiškino įrašą su DAS 2.0: tai buvo laisva vairo eiga
logo Lapkričio 19 d. 14:19, Daimler AG

Per San Paulo GP etapą „Mercedes“ lyderis Lewisas Hamiltonas turėjo ryškų greičio pranašumą, kuris leido jam iš paskutinės sprinto lenktynių vietos pakilti į penktąją ir pagrindinėse lenktynėse nugalėti. Padaryti tai jam leido naujas vidaus degimo variklis, kurį jis gavo prieš etapo pradžią, tačiau dalis specialistų įtarė, kad vien nauju varikliu „Mercedes“ neapsiribojo.

Abejonės dar labiau sustiprėjo socialiniuose tinkluose atsiradus įrašui, kuriame neva matyti, kaip Hamiltonas į save traukia vairą. Praėjusiame sezone taip būdavo aktyvuojama vadinamoji DAS sistema, kuri keisdavo ratų padėtį tiesiosiose ir duodavo nemenką maksimalaus greičio pranašumą.

Šiais metais DAS yra uždrausta ir taisyklėse aiškiai parašyta, kad vairas gali judėti vien tik į kairę ir į dešinę, o ne į priekį ir atgal. Dėl to Hamiltonui Katare buvo užduoti klausimai dėl naujosios sistemos, pavadintos „DAS 2.0“.

„Vairas mano bolide nejuda į save arba nuo savęs, tik sukinėjasi į abi puses, - pareiškė „Mercedes“ sportininkas. - Taip , pernai buvo tokia sistema, bet dabar jos nėra.

Šeštadienį Brazilijoje buvo tam tikra vairo laisva eiga, bet nemanau, kad daugiau kaip milimetras. Man tai buvo nemalonu, bet jokio vaidmens tai nevaidino. Nesu įsitikinęs, kad būtent tai jūs matėte vaizdo įraše“.

Anksčiau „Mercedes“ komanda jau paneigė, kad jų bolidų vairas gali judėti kitomis kryptimis nei tik į kairę ar į dešinę.

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 343.5
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau

Komentarai (26)
bbddbb
IP: b843ab3 | 11/20 15:48 Atsakyti
tas be chytinimo ir verkslenimo nesugeba laimet
F-fanas-1
IP: e00b58a | 11/20 12:28 Atsakyti
Jacques
11/20 01:45

Ne siemet yra geriausi teisejai, nes tik jie nulems nugaletoja.

Jo, pakeičiau nuomonę... Teisėjai 100 proc.
mariusis
IP: 7ad5add | 11/20 09:35 Atsakyti
Patys kalbat apie taisyklių interpretavimą ir pilkasias zonas, o teina nauja diena ir apsiašarojat apie das2.0 ar dar ką nors ir MB čyteriai jau. FIA nieko neranda, tai gal ten nieko nėra arba ieškoti nemoka. Kaip ten sako, nepagautas ne vagis?
Neabejoju, kad pas kiekvieną komandą rastų kažką arba kiltų įrarimų jei tik kovotų dėl pergalių ir čempionų titulų. Puikus pavyzdys ferrari.
Vvv
IP: 7254c9a | 11/20 02:07 Atsakyti
Gal ir tiesa sako, bet... negi jūs galvojat, kad Hamis sakys: Jo, naudojam DAS sistemą, bišk kitokią nei anksčiau. 😂😂😂
Rz
IP: 844a65e | 11/20 01:46 Atsakyti
Komentatorius
11/19 21:13

Kodėl nelegalu? gal legalu, jei vairas nejuda (na nesismauko), tai gal ten viskas legalu (bent jau kol kas). Del stumimo kojomis salėj, tai kokioj padėty tu laikai rankas?

p.s. pažiūrėk f1 technical forume mersu temoj 79 psl yra pedalboxas mersu idetas ir paziurėk siuolaikinės f1 piloto padėtį formulėje, suprasi kad su stūmimu kulnu tiesiog nieko nebus... Ai, dar ka tik pagooglinau, yra 2016 hamiltono video apie jo padėtį bolide...

O tai kiti pilotai isitvere vaira traukia i save stabdant? Ar cia tik mersai sukure kazka stebuklingo ir neiprasto, kad reikia traukti vaira i save stabdant? Ir kaip kitose trasos voetose Hamisbdirbo? Traukaliojo vaira i save, ar netraukaliojo?
Jacques
IP: 95969f0 | 11/20 01:45 Atsakyti
F-fanas-1
11/19 21:19

Kaip visąlaik Hamio fanai ginčiojasi su Maxo fanais, ir nesusitaria kuris geresnis. O aš jums pasakysiu kas šiame čempionate yra geriausias. Tai Mercedes bolidas.

Ne siemet yra geriausi teisejai, nes tik jie nulems nugaletoja.
F-fanas-1
IP: e00b58a | 11/19 21:19 Atsakyti
Kaip visąlaik Hamio fanai ginčiojasi su Maxo fanais, ir nesusitaria kuris geresnis. O aš jums pasakysiu kas šiame čempionate yra geriausias. Tai Mercedes bolidas.
Komentatorius
IP: beb5dda | 11/19 21:13 Atsakyti
Labas
11/19 20:51

Nu jei naudoja, kas uzdrausta, tai gal f1e yra labiau itakingu zmoniu, kurie gali inicijuoti bolido patikrinima ir taip “isaiskinti” uzdraustos technikos naudojima? Ar cia siuolaikinis verkimas komentaruose turi kazka pakeisti?
Grysiu prie tavo logikos, kad spaudziant stabdi - spaudziamas vairas. Nu kai gali viska tik isivaizduoti, tai gali taip atrodyti, bet tu dar karta viska pergalvok - kai reikia su koja isspaust 150kg, kas vyksta? Ogi daugiausia apkrovos tenka nugarai, nes ji visu svoriu remiasi i sedyne (ar pagal tavo supratima, vairuotojas krenta is sedynes, nes stabdymo metu jega veikia priesinga kryptimi?). Bet butent del to, kad jis priverztas dirzais prie sedynes, jis nekrenta is jos, spausdamas pedala apkrauna nugara visa jega i sedyne, nu ir dabar ramiaii susimastyk, ar rankos spaudzia vaira, taip pat, kaip koja spaudzia stabdi, ar rankos labiau nori isikibti i vaira, ir ji “rauti”? Tu kai salej darai koju pratimus, ir stumi 200kg, rankom isikibes i rankenas - jas stumi, ar trauki?

Kodėl nelegalu? gal legalu, jei vairas nejuda (na nesismauko), tai gal ten viskas legalu (bent jau kol kas). Del stumimo kojomis salėj, tai kokioj padėty tu laikai rankas?

p.s. pažiūrėk f1 technical forume mersu temoj 79 psl yra pedalboxas mersu idetas ir paziurėk siuolaikinės f1 piloto padėtį formulėje, suprasi kad su stūmimu kulnu tiesiog nieko nebus... Ai, dar ka tik pagooglinau, yra 2016 hamiltono video apie jo padėtį bolide...
Labas
IP: 64a4af4 | 11/19 20:51 Atsakyti
Komentatorius
11/19 20:20

Kur as rasiau, kad paliktas stiprintuvas? "usilytelis" buvo naudojamas kaip lengvas sarkazmas apie hamiltono ir mersu pasiaiskinimus, nes neskaitant video su "DAS 2.0", bet ir 48 rato video, hamiltono vairas "juda" priesinga kryptimi, negu jų paaiškinimų logika

Nu jei naudoja, kas uzdrausta, tai gal f1e yra labiau itakingu zmoniu, kurie gali inicijuoti bolido patikrinima ir taip “isaiskinti” uzdraustos technikos naudojima? Ar cia siuolaikinis verkimas komentaruose turi kazka pakeisti?
Grysiu prie tavo logikos, kad spaudziant stabdi - spaudziamas vairas. Nu kai gali viska tik isivaizduoti, tai gali taip atrodyti, bet tu dar karta viska pergalvok - kai reikia su koja isspaust 150kg, kas vyksta? Ogi daugiausia apkrovos tenka nugarai, nes ji visu svoriu remiasi i sedyne (ar pagal tavo supratima, vairuotojas krenta is sedynes, nes stabdymo metu jega veikia priesinga kryptimi?). Bet butent del to, kad jis priverztas dirzais prie sedynes, jis nekrenta is jos, spausdamas pedala apkrauna nugara visa jega i sedyne, nu ir dabar ramiaii susimastyk, ar rankos spaudzia vaira, taip pat, kaip koja spaudzia stabdi, ar rankos labiau nori isikibti i vaira, ir ji “rauti”? Tu kai salej darai koju pratimus, ir stumi 200kg, rankom isikibes i rankenas - jas stumi, ar trauki?
Komentatorius
IP: beb5dda | 11/19 20:20 Atsakyti
Labas
11/19 20:11

Parodyk man kartinge stabdziu stiprintuva, kad jau uzsiminei. Ir sugebek man palygint, f1 stabdi su kartingo stabdziu. Nesvarbu, jei pas tave garaze ir kz2 stovi, ten nera stabdziu stiprintuvo, bet taip pat ir stabdziai nuo f1 skiriasi kaip diena naktis. Jei tavo “ziedo” automobilyje dar paliktas stabdziu stiprintuvas - sveikinu, apie vairavima trasoj nekazi ka ir ismanai. O jei ir nebutu stiprintuvo, kaimo sporto technika su f1 lygint siektiek juokinga. Kebuliniame sportiniame automobilyje, stabdziui isspausti reikia apie 80kg (pvz gt3). F1 - kartais iki 150kg. Nesivelsim i skirtumus, kodel. Ir visa sita diskusija, ne apie tai, kokie stabdziai f1, kaip jie veikia ir ka jie daro, o apie tai, kad tavo logika, jog kai spaudi stabdi, krenti i prieki, galioja tik gatviniuose automobiliuose, kur kunas tabaluoja kaip balalaika. Na, jei tu taip pat savo ziediniame automobilyje stabdymas judi sedyneje ir remiesi i viska, kas papuola, reiktu daugiau papluseti prie technikos paruosimo.
Jei hamio vairas turi laisvumo, tai prie apkrovu jis ir judes. Bet cia kitas klausimas, nes gal tai - ne paprastas laisvumas? Bet i si klausima neatsakysiu nei as, nei tu. Tad savo samprotavimus ir ismanyma geriau pasilik sau, nes jais teisybes situo klausimu nerasi.

Kur as rasiau, kad paliktas stiprintuvas? "usilytelis" buvo naudojamas kaip lengvas sarkazmas apie hamiltono ir mersu pasiaiskinimus, nes neskaitant video su "DAS 2.0", bet ir 48 rato video, hamiltono vairas "juda" priesinga kryptimi, negu jų paaiškinimų logika
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas