Per San Paulo GP etapą „Mercedes“ lyderis Lewisas Hamiltonas turėjo ryškų greičio pranašumą, kuris leido jam iš paskutinės sprinto lenktynių vietos pakilti į penktąją ir pagrindinėse lenktynėse nugalėti. Padaryti tai jam leido naujas vidaus degimo variklis, kurį jis gavo prieš etapo pradžią, tačiau dalis specialistų įtarė, kad vien nauju varikliu „Mercedes“ neapsiribojo.
Abejonės dar labiau sustiprėjo socialiniuose tinkluose atsiradus įrašui, kuriame neva matyti, kaip Hamiltonas į save traukia vairą. Praėjusiame sezone taip būdavo aktyvuojama vadinamoji DAS sistema, kuri keisdavo ratų padėtį tiesiosiose ir duodavo nemenką maksimalaus greičio pranašumą.
Šiais metais DAS yra uždrausta ir taisyklėse aiškiai parašyta, kad vairas gali judėti vien tik į kairę ir į dešinę, o ne į priekį ir atgal. Dėl to Hamiltonui Katare buvo užduoti klausimai dėl naujosios sistemos, pavadintos „DAS 2.0“.
„Vairas mano bolide nejuda į save arba nuo savęs, tik sukinėjasi į abi puses, - pareiškė „Mercedes“ sportininkas. - Taip , pernai buvo tokia sistema, bet dabar jos nėra.
Šeštadienį Brazilijoje buvo tam tikra vairo laisva eiga, bet nemanau, kad daugiau kaip milimetras. Man tai buvo nemalonu, bet jokio vaidmens tai nevaidino. Nesu įsitikinęs, kad būtent tai jūs matėte vaizdo įraše“.
Anksčiau „Mercedes“ komanda jau paneigė, kad jų bolidų vairas gali judėti kitomis kryptimis nei tik į kairę ar į dešinę.
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2024 sezono taškai: | 110 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 39 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |