Seniausi komentarai
vaidas0023
| Balandžio 26 d. 05:03
Sutinku su hamiu, reikia pulti i atlapus is visu jegu, kovoti del siltesnies vietos po saule, toks tas gyvenimas, jei ne tu, tai jis tave! As taip pat daryciau ju vietoje. Toks pat ir vettelis buvo buliuose
Naivus Kvailys
| Balandžio 26 d. 07:49
vaidas0023
| Balandžio 26 d. 05:03

Sutinku su hamiu, reikia pulti i atlapus is visu jegu, kovoti del siltesnies vietos po saule, toks tas gyvenimas, jei ne tu, tai jis tave! As taip pat daryciau ju vietoje. Toks pat ir vettelis buvo buliuose

Vettelis cia visai ne vietoje. Nuo pat pradziu jis Red Bullyje buvo Nr. 1 ir per pirmus sezonus neturejo komandos draugo cempiono. Hamiltono varzovas McLarene - Alonso. Leclerco varzovas Ferraryje - Vettelis. Vettelio varzovai Red Bullyje - DC ir Webberis?
talianas
| Balandžio 26 d. 09:04
Hamiltonas turėjo vienodas sąlygas su Alonso. Tai buvo naujiena formulėje, kad top komandoje naujokas turi lygias sąlygas su čempionu. Charleso kita situacija, tad Hamiltonui patylėti.
Tech
| Balandžio 26 d. 09:23
Denisas jaute meile Hamiltonui kaip kad Marko Verstapenui. aisku, buvo keistas sprendimas kviesti Alonso i Mclaren, kai buvo statoma ant Hamiltono :) na sakykim, netikejo, kad Hamiltonas bus toks zveris. tas pats dabar su Leclerku. rodos, jeigu statai ant Fetelio, tai laikyuk ir kimi salia. bet cia gavos taip, kad norejo padaryt spaudima Feteliui konkurencijos prasme is komandos draugo, bet gavosi panasiai - pasirodo, jaunuolis netgi per greitas,kad kiekvienam Gp lipet reikia nelenkt arba praleist, :))
adameitas
| Balandžio 26 d. 09:52
Tech
| Balandžio 26 d. 09:23

Denisas jaute meile Hamiltonui kaip kad Marko Verstapenui. aisku, buvo keistas sprendimas kviesti Alonso i Mclaren, kai buvo statoma ant Hamiltono :) na sakykim, netikejo, kad Hamiltonas bus toks zveris. tas pats dabar su Leclerku. rodos, jeigu statai ant Fetelio, tai laikyuk ir kimi salia. bet cia gavos taip, kad norejo padaryt spaudima Feteliui konkurencijos prasme is komandos draugo, bet gavosi panasiai - pasirodo, jaunuolis netgi per greitas,kad kiekvienam Gp lipet reikia nelenkt arba praleist, :))

man tik įdomu kodėl Alonso atėjo į komandą jei ten jau iki sezono pradžios buvo aišku, kad Hamiltonas bus nr. 1? Kas kas, bet Alonso savo noru auka ir dar savo karjeros pike tikrai nebūtų ir dar algos klausimas, nežinau kokią dalį jos Alonso mokėjo pati komandą, bet tikriausiai žymiai didesnę nei Hamiltono alga. Nu niekaip nematau logikos iš abiejų pusių tokioj situacijoj. Man atrodo, kad Alonso buvo paimtas kaip nr. 1 (tuometinis 2x čempionas iš eilės kaip galėjo būti kitaip?), tiesiog naujokas pranoko visus lūkesčius praktiškai nuo sezono pradžios, tada, matyt, prasidėjo trintis ir komanda pasirinko jiem geresnį variantą.
Rain Man
| Balandžio 26 d. 10:00
Tech
| Balandžio 26 d. 09:23

Denisas jaute meile Hamiltonui kaip kad Marko Verstapenui. aisku, buvo keistas sprendimas kviesti Alonso i Mclaren, kai buvo statoma ant Hamiltono :) na sakykim, netikejo, kad Hamiltonas bus toks zveris. tas pats dabar su Leclerku. rodos, jeigu statai ant Fetelio, tai laikyuk ir kimi salia. bet cia gavos taip, kad norejo padaryt spaudima Feteliui konkurencijos prasme is komandos draugo, bet gavosi panasiai - pasirodo, jaunuolis netgi per greitas,kad kiekvienam Gp lipet reikia nelenkt arba praleist, :))

Tech, būk žmogus nesektantauk, kaip tie du kiti nelabai sveiki žmonės... Visada tave laikiau adekvačia persona. 2007 buvo nors ir seniai, bet kaip dabar atsimenu, kad Alonso turėjo būti lyderis (Tam laikotarpiu ir buvo sudaryta sutartis). Bet Mclaren pamatė, kad naujokėlis visiškai nenusileidžia FA ir dėjo lygybę ant abiejų. O Ferdis nėra tas kuriam patiktų lygybė. Supyko (dalinai galima ir Fernandą suprasti, nes jam buvo žadėta NR.1). Na, o lygybė baigėsi po Vengrijos, paskui paožinimas (Mclaren neteisinu) ir taip gavosi, kad silpnesnis out iš Mclaren. Nebūtinai greičiu, bet pačia asmenybe. Na žinant Ispanijos sportininkus (Rudy Fernandez, Nadalis, Marquez), tai telemundo presenta jiems kaip ir privaloma. Kas dėl Ferrari, tai manau jie nelabai nori paleisti senus laikus. Kai turėjo Shumacherį ir šeštiorką Rubiką. Nebe tie laikai, nebe tie pajėgumai, o ir traukinuko nebeišeitų padaryti dėl techninio reglamento. Gal ir NR.1 nebetoks...
adameitas
| Balandžio 26 d. 10:02
Rain Man
| Balandžio 26 d. 10:00

Tech, būk žmogus nesektantauk, kaip tie du kiti nelabai sveiki žmonės... Visada tave laikiau adekvačia persona. 2007 buvo nors ir seniai, bet kaip dabar atsimenu, kad Alonso turėjo būti lyderis (Tam laikotarpiu ir buvo sudaryta sutartis). Bet Mclaren pamatė, kad naujokėlis visiškai nenusileidžia FA ir dėjo lygybę ant abiejų. O Ferdis nėra tas kuriam patiktų lygybė. Supyko (dalinai galima ir Fernandą suprasti, nes jam buvo žadėta NR.1). Na, o lygybė baigėsi po Vengrijos, paskui paožinimas (Mclaren neteisinu) ir taip gavosi, kad silpnesnis out iš Mclaren. Nebūtinai greičiu, bet pačia asmenybe. Na žinant Ispanijos sportininkus (Rudy Fernandez, Nadalis, Marquez), tai telemundo presenta jiems kaip ir privaloma. Kas dėl Ferrari, tai manau jie nelabai nori paleisti senus laikus. Kai turėjo Shumacherį ir šeštiorką Rubiką. Nebe tie laikai, nebe tie pajėgumai, o ir traukinuko nebeišeitų padaryti dėl techninio reglamento. Gal ir NR.1 nebetoks...

Manau dabar Ferrari pasirašytų, bet kokiam scenarijui, kad tik laimėtų titulą.
Tech
| Balandžio 26 d. 10:12
as buciau to poziurio, kad Hamiltonas virsijo lukescius. tokiu Nr1 ir nr2 komanddoj nebuvo apskritai, ir komanda leido jiems kapotis, bet tikrai nuolankumas buvo Hamiltono pusej, ypac pamacius kokios jis stiprumo pilotas yra. normalu, visgi, nes Hamiltonas buvo nauja zvaigzde is kurio Denisas norejo padaryti cempiona cia ir dabar, ir tiesa pasakius pritruko 1 tasko. taigi tuo atveju ALonso tapo rakstis subinej :))
eustachijus
| Balandžio 26 d. 11:02
Rainman lygių sąlygų tikrai nebuvo 2007 mcliuose nesapnuok.Neveltui Denisas atsiprašinėjo Alo ,o ne atvikršiai. Makliams marketingo prasme savas buvo 1000% naudingesnis,dar gal niašnas ir patiešnas negriukas galėjo Denisui labiau patikti. Nks nežino,faktas ,kad neadekvačiai buvo sodinamas tuometinis čempas. Ir komanda lenktyniavo prieš jį. Tokios nenormalios situacijos čempe daugiau nebuvo. Sapaliojimai,kad negriukas neva pasirodė greitesnis iš vis neišlaiko kritikos. Jiem kaip minumum buvo apylygūs be jokios aiškios persvaros,kad iš vis liest tą temą ,kad kažkas kažką padarė...
Larensas
| Balandžio 26 d. 12:28
Tech, mclaren turėjo senną ir prostą.
a9
| Balandžio 26 d. 13:32
Trumpa jūsų atmintis komentatoriai. Alonso buvo oficialiai paskelbtas Nr1 prieš čempionatą ir Hamiltono uždavinys buvo padėti Alonsui tapti čempionu. Visiems tas buvo aišku ir pats Hamiltonas tą tvirtino. Ir tik po kelių lenktynių komanda pakeitė poziciją, suteikė vienodas sąlygas. Dabar Feraryje mes matome identišką situaciją - Vetelis paskelbtas Nr1, Leclerco uždavinys padėti Veteliui tapti čempionu, bet pirmosios lenktynės rodo, kad Leclercas nenusileidžia Veteliui. Ateitis parodys ar Ferrari pasielgs kaip McLaren - suteiks abiems lenktynininkams vienodas galimybes.
vaidas0023
| Balandžio 26 d. 14:03
Naivus Kvailys
| Balandžio 26 d. 07:49

Vettelis cia visai ne vietoje. Nuo pat pradziu jis Red Bullyje buvo Nr. 1 ir per pirmus sezonus neturejo komandos draugo cempiono. Hamiltono varzovas McLarene - Alonso. Leclerco varzovas Ferraryje - Vettelis. Vettelio varzovai Red Bullyje - DC ir Webberis?

Vetka ta pozicija issikovojo! Netikiu kad mw dudino komanda, tam kad pastatytu pilota nr1 svarbiau uz komandos interesus... paprasti zmones 4x netampa... turi tureti kazka daugiau, nei kiti...labai vetteli nuvertinat
Rain Man
| Balandžio 26 d. 14:11
a9
| Balandžio 26 d. 13:32

Trumpa jūsų atmintis komentatoriai. Alonso buvo oficialiai paskelbtas Nr1 prieš čempionatą ir Hamiltono uždavinys buvo padėti Alonsui tapti čempionu. Visiems tas buvo aišku ir pats Hamiltonas tą tvirtino. Ir tik po kelių lenktynių komanda pakeitė poziciją, suteikė vienodas sąlygas. Dabar Feraryje mes matome identišką situaciją - Vetelis paskelbtas Nr1, Leclerco uždavinys padėti Veteliui tapti čempionu, bet pirmosios lenktynės rodo, kad Leclercas nenusileidžia Veteliui. Ateitis parodys ar Ferrari pasielgs kaip McLaren - suteiks abiems lenktynininkams vienodas galimybes.

Būtent tą aš ir noriu pasakyti. Aš neįsivaizduoju, gal aš ko neperskaitęs, gal kokių analizių neskaičiau, nes kiek esu skaitęs populiariausius portalus, tai būtent tai ką tu rašei ir ką aš minėjau yra oficialu. Negaliu 100 proc teigti, nes nesu toks F-1 fanas, kad skaityčiau visus ir menkiau populiaresnius blogus ir pan...
Rain Man
| Balandžio 26 d. 14:12
eustachijus
| Balandžio 26 d. 11:02

Rainman lygių sąlygų tikrai nebuvo 2007 mcliuose nesapnuok.Neveltui Denisas atsiprašinėjo Alo ,o ne atvikršiai. Makliams marketingo prasme savas buvo 1000% naudingesnis,dar gal niašnas ir patiešnas negriukas galėjo Denisui labiau patikti. Nks nežino,faktas ,kad neadekvačiai buvo sodinamas tuometinis čempas. Ir komanda lenktyniavo prieš jį. Tokios nenormalios situacijos čempe daugiau nebuvo. Sapaliojimai,kad negriukas neva pasirodė greitesnis iš vis neišlaiko kritikos. Jiem kaip minumum buvo apylygūs be jokios aiškios persvaros,kad iš vis liest tą temą ,kad kažkas kažką padarė...

Jei atmintis manęs neapleidžia Denisas atsiprašinėjo, kai prasidėjo Fernando ir Honda derybos :)
eustachijus
| Balandžio 26 d. 14:51
Rainman nori pasakyt atsiprašyti Alonso net nebuvo dėl ko,Denisas tai padarė iš reikalo? ) pats tikiuosi supranti,kad ne taip viskas... Tikiu,kad ir Alo nebe nuodemės temperamentų skirtumas,bet faktas tas,kad po daug metų Denisas paėmė jį į savo komandą atsiprašė ir vyravo abipusė pagarba. Ham ir Alo milijoną kartų reiškė viens kitam pagarbą,tik tu jos savyje nedugebi surast net to vertam. Menkysta realiai... . Būna no1 ,no2 komandose,bet kad sava komanda racing against him gal tik šumio ir fetelio laikais kelis kartus buvę :D
eustachijus
| Balandžio 26 d. 14:54
a9
| Balandžio 26 d. 13:32

Trumpa jūsų atmintis komentatoriai. Alonso buvo oficialiai paskelbtas Nr1 prieš čempionatą ir Hamiltono uždavinys buvo padėti Alonsui tapti čempionu. Visiems tas buvo aišku ir pats Hamiltonas tą tvirtino. Ir tik po kelių lenktynių komanda pakeitė poziciją, suteikė vienodas sąlygas. Dabar Feraryje mes matome identišką situaciją - Vetelis paskelbtas Nr1, Leclerco uždavinys padėti Veteliui tapti čempionu, bet pirmosios lenktynės rodo, kad Leclercas nenusileidžia Veteliui. Ateitis parodys ar Ferrari pasielgs kaip McLaren - suteiks abiems lenktynininkams vienodas galimybes.

Vienodų sąlygų nepastatė. Jos buvo negriuko naudai. Nesapnuok.
F666
| Balandžio 26 d. 15:52
feteliui sunkiau. Ner del ko ferrari santazuoti.
Black_Death
| Balandžio 26 d. 17:41
F666
| Balandžio 26 d. 15:52

feteliui sunkiau. Ner del ko ferrari santazuoti.

gali pagrasinti, kad nevairuos su savo pergalingu pirštu :D
Naivus Kvailys
| Balandžio 26 d. 19:12
vaidas0023
| Balandžio 26 d. 14:03

Vetka ta pozicija issikovojo! Netikiu kad mw dudino komanda, tam kad pastatytu pilota nr1 svarbiau uz komandos interesus... paprasti zmones 4x netampa... turi tureti kazka daugiau, nei kiti...labai vetteli nuvertinat

Visi issikovojo tas pozicijas savo rezultatais. Tik per pirmus karjeros metus Vettelis neturejo komandos draugo, kuris butu iskovojes 2 ar 4 titulus.
Rain Man
| Balandžio 26 d. 19:46
eustachijus
| Balandžio 26 d. 14:51

Rainman nori pasakyt atsiprašyti Alonso net nebuvo dėl ko,Denisas tai padarė iš reikalo? ) pats tikiuosi supranti,kad ne taip viskas... Tikiu,kad ir Alo nebe nuodemės temperamentų skirtumas,bet faktas tas,kad po daug metų Denisas paėmė jį į savo komandą atsiprašė ir vyravo abipusė pagarba. Ham ir Alo milijoną kartų reiškė viens kitam pagarbą,tik tu jos savyje nedugebi surast net to vertam. Menkysta realiai... . Būna no1 ,no2 komandose,bet kad sava komanda racing against him gal tik šumio ir fetelio laikais kelis kartus buvę :D

Menkysta realiai? Jei žmogus kalbėdamas apie temą neranda argumentų ir pereina į asmeniškumas, tai tokius žmones laikau menkaverčiais škurliais... Tuo mūsų diskusija ir baigta, nes tik visiškai pralaimėjas argumentacijos srityje, žemina kitą asmeniškumais

F-1.lt pulsas