L. Hamiltonas: svarsčiau ar nereikėtų ignoruoti kvietimo sustoti techninio aptarnavimo juostoje

L. Hamiltonas: svarsčiau ar nereikėtų ignoruoti kvietimo sustoti techninio aptarnavimo juostoje
logo 2021 Gegužės 09 d. 18:52, Daimler AG

Ispanijoje vykusioje lenktynėse nugalėjo „Mercedes“ pilotas L. Hamiltonas. Jis startavo iš „pole“ pozicijos, tačiau dar pačioje lenktynių pradžioje buvo aplenktas „Red Bull“ piloto M. Verstappeno. 25-ajame rate pakvietusi lenktynių lyderį į techninio aptarnavimo juostą, „Red Bull“ komanda, įprastai demonstruojanti pavyzdinius lenktynininkų aptarnavimo laikus, M. Verstappeną aptarnavo jiems neįprastai ilgai - užtruko 4,2 sekundės, tačiau L. Hamiltonas stojo tik 30-jame rate, todėl „Red Bull“ persvarą išlaikė. 

Vėliau „Mercedes“ nustebino „Red Bull“ savo strateginiu sprendimu naudoti dviejų sustojimų taktiką, į kurį „Red Bull“ neatsakė ir paliko tuo metu lenktynėse lyderio poziciją užimantį M. Verstappeną trasoje. 59-jame lenktynių rate L. Hamiltonas buvo panaikinęs 22 sekundžių deficitą, skyrusį jį nuo M. Verstappeno po antrojo apsilankymo techninio aptarnavimo juostoje, ir su 12-ka ratų „jaunesnėmis“ padangomis nesunkiai 60-jame rate susigrąžino dar 1-jame lenktynių rate prarastą lenktynių lyderio poziciją. 

Maxas gerai startavo ir buvo labai arti nuo pirmųjų metrų. Mačiau, kad ant dešiniosios trasos pusės trajektorijos buvo labai daug gumos nuo prieš tai vykusių lenktynių. Nuo to momento, kai Maxas mane aplenkė, prasidėjo medžioklė. Turiu prisipažinti, nemaniau, kad pavyks išlaikyti darbinę padangų temperatūrą iki lenktynių pabaigos, tačiau kažkaip pavyko tai padaryti. Sumažinti 22 sekundžių atsilikimą buvo sunkus darbas, bet pakviesti mane į techninio aptarnavimo juostą buvo rizikingas komandos strateginis sprendimas, kuris atsipirko.“

„Mūsų savaitgalio planas buvo užsitikrinti du naujų vidutinio kietumo padangų komplektus lenktynėms, jeigu reikėtų keisti taktiką ir stoti du kartus, nors, potencialiai, vieno sustojimo strategija atrodė geresnė. Žinau iš asmeninės patirties, kad su vienu sustojimu finišuoti labai sunku.“

„Jausdamas savo tempą žinojau, kad priartėjęs prie Maxo galėčiau jį aplenkti. Kai buvau pakankamai arti, kad galėčiau pabandyti tai daryti, gavau kvietimą apsilankyti techninio aptarnavimo juostoje. Tuo metu svarsčiau, kaip turėčiau elgtis: daryti, kaip yra sumaniusi komanda, ar ignoruoti jų prašymą. Be abejo, padariau tai, ką buvo suplanavusi komanda, nes pasitikiu jų sprendimais. Ši pergalė skirta visai komandai,“ - baigdamas pridūrė L. Hamiltonas. 

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2022 sezono taškai: 515
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas