Buvęs „Toyota“ komandos variklių technikos direktorius Luca Marmorini nuo šiol dirbs „
Ferrari“ gretose, kur variklių ir elektronikos departamento vadovo pareigose pakeis
Gillesį Simoną.
Šių metų sausį japonų ekipą palikęs italas „Scuderia“ yra dirbęs ir anksčiau – nuo 1990 m. iki 1999 m. Vėliau specialistas perėjo į tuo metu tik kuriamą „Toyota“, kur iš pradžių kūrė vėliau uždraustą 12 cilindrų variklį, o po to perėjo prie mažesnio agregato vystymo.
48 m. amžiaus L. Marmorini pakeis „Ferrari“ gretas paliekantį vos trejais metais vyresnį G. Simoną. Karjeros pradžioje „Renault“ ir „Peugeot“ dirbęs prancūzas į „Scuderia“ atėjo 1994 m., paskui Jeaną Todtą. Specialistas iš pradžių ėjo vyriausiojo variklių kūrėjo pareigas, o 2006 m. buvo paaukštintas į viso motorų departamento vadovus.
„Ferrari“ norėtų padėkoti Gillesiui Simonui už svarbų indėlį darbo „Gestione Sportiva“ metu, visų pirma, nuo 1994 m. iki 2006 m. variklių kūrimo vadovo, o po to viso variklių departamento vadovo pareigose“, - skelbiama komandos pranešime spaudai.
„Per tą laiką Maranello („Ferrari“ bazėje Italijoje – red. past.) sukurtais V10 ir V8 varikliais buvo laimėti šeši lenktynininkų pasaulio čempionų titulai ir aštuoni konstruktorių, taip pat iškovotos 106 pergalės „Formulės-1“ lenktynėse“, - pažymima dokumente.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).