Bet tai ant kiek medija iš šūdo vašką sugeba išspaust, kad kalbėti apie kažkokį Mersų šiknos prisėdimą, kai jis egzistuoja jau n metų ne tik pas juos :) Aš stebiuosi kartais jų gebėjimu tai pateikti kaip naujieną :)
P.S. suprantu, kad čia apeliuojama į per greitą prisėdimą, bet keista, kad tik dabar kažkas tai pamatė, nes su Mersų subine jau eilę metų anomalijos vyksta.
Kas dėl testavimų Mercedes PU, tai be Botto, testuoja visos šios markės naudotojos, apart McLaren (Ricciardo pasinaudojo tuo, kad buvo kvalifikavęsis žemai, tai naudinga pratestuoti tą naująją versiją (rezultatus matome)). Hamis (apart tik 4 vidaus degimo dalį, kitos - 3), Strolas ir Norris - naudoja trečius PU. Kai kurie elementai, dar - 2.
Skaiciau ,kad redbull atrado kazka savo masinoj kas leidos vel pagreiteti delto toks rezultatas,o visa kita, mersai turi bedu su savo motoru taip pat ir ju klientes... Manau mersai gali net ir parukt kuriam etape...
Matesi per kvala kaip Mercedesas graziai prisedi letuose posukiuose. O tiesiojoje nuo 260-270 galas pakyla ... (kazka atrado jie, tipo kaip active padveska). Gal prisuko varikli kad artimesne kova butu, tam kad FIA nesikabinetu. Bet nepaskaiciavo - ir prasileido bulius. Bet is esmes RB pilotai tiesiog geresni ir tiek.
Tai kad atvirkščiai turėtu būti - posukiuose galas kilti, kad padidinti rake, o tiesiosiose leistis, kad sumažinti drag.
Tikrai matei? :)))))))) Nu, nu... :D :D
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Oho, ten rimtai kilnojasi po puse metro turbut, kad plika akim matosi 😀
Tikrai matei? :)))))))) Nu, nu... :D :D
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Užmačiau FB video kaip analizavo tą ""prisėdimą" iš video matosi tai, ne veltui RBR į tai atkreipė dėmesį matyt.
Matesi per kvala kaip Mercedesas graziai prisedi letuose posukiuose. O tiesiojoje nuo 260-270 galas pakyla ... (kazka atrado jie, tipo kaip active padveska). Gal prisuko varikli kad artimesne kova butu, tam kad FIA nesikabinetu. Bet nepaskaiciavo - ir prasileido bulius. Bet is esmes RB pilotai tiesiog geresni ir tiek.
Tikrai matei? :)))))))) Nu, nu... :D :D
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Tipo Bottas dabar techniskai turi pajegesni bolida nei Hamis, bet vistiek leciau vaziuoja? - Nepervertink to Hamio, geras jis, bet ne Senna
Aš nepervertinu Hamio. Nesakau, kad Boto motoras pajėgesnis, manau jog ant Boto motoro yra testuojama kiek dalys pajėgios pravažiuoti km su max atsuktu pajėgumu. praėjo kelios lenktynės po keitimo motoro ir dedamas naujas, manau tas motoras bus skleidžiamas ir žiūrima kiek nusidevėjęs, jei viskas ok, manau MB dar atsuks kranus ir tai panaudos kovoje dėl titulo su Ham bolidu.
Na mano pasvarstymas toks, kad Honda ir visit japonų motoristai nelabai leistų daryti to kas ant rizikos ir nepamatuota :) Va su MB ir Boto variantu kažkas vyksta, mano pasvarstymas toks, kad Boto bolide MB testuoja kiek motoras dėvisi kai atsukta galia, išsitestuos plius pažiūrės ką galima atkovoti po baudos gavimo ir gal viso to reikės sezono pabaigai panaudoti Ham persvarai gauti.
Tipo Bottas dabar techniskai turi pajegesni bolida nei Hamis, bet vistiek leciau vaziuoja? - Nepervertink to Hamio, geras jis, bet ne Senna
Na mano pasvarstymas toks, kad Honda ir visit japonų motoristai nelabai leistų daryti to kas ant rizikos ir nepamatuota :) Va su MB ir Boto variantu kažkas vyksta, mano pasvarstymas toks, kad Boto bolide MB testuoja kiek motoras dėvisi kai atsukta galia, išsitestuos plius pažiūrės ką galima atkovoti po baudos gavimo ir gal viso to reikės sezono pabaigai panaudoti Ham persvarai gauti.
Lenktynes Ostine iš „pole“ pozicijos pradės M. Verstappenas (66)
Ai susimaisiau pats. Bet esme kad vaziuokle dirba kitaip nei kitu. Matosi akivaizdziai padeciu pasikeitimai per TV kameras :)
Baku: https://www.youtube.com/watch?v=v4w_H79ojw0
Vieni ant kitų šika viešai ir tiek. Kaip Toto šiko dėl lankščių RBR sparnų, taip dabar Horneris keršija dėl šiknos.
Tai kad atvirkščiai turėtu būti - posukiuose galas kilti, kad padidinti rake, o tiesiosiose leistis, kad sumažinti drag.
Oho, ten rimtai kilnojasi po puse metro turbut, kad plika akim matosi 😀
Patikimas. Tik sakau, jeigu reaguodami i Mersa, atsuko krana, tai patikimumas jau cia salyginis.
Tai dar ir sparnus, dugnus gali palaužyti lenktynėse dėl dangos - gi JAV...
P.S. suprantu, kad čia apeliuojama į per greitą prisėdimą, bet keista, kad tik dabar kažkas tai pamatė, nes su Mersų subine jau eilę metų anomalijos vyksta.
O siaip cia idomu kaip veiks padangos ant kurio bolido. Visgi kacergines danga, neiprasta siandieninems padangoms :)
Kaip bebūtų, Honda patikimiausias praėjusių metų PU. Nematau priežasčių, kodėl šiemet gali būti kitaip.
Užmačiau FB video kaip analizavo tą ""prisėdimą" iš video matosi tai, ne veltui RBR į tai atkreipė dėmesį matyt.
Kas dėl testavimų Mercedes PU, tai be Botto, testuoja visos šios markės naudotojos, apart McLaren (Ricciardo pasinaudojo tuo, kad buvo kvalifikavęsis žemai, tai naudinga pratestuoti tą naująją versiją (rezultatus matome)). Hamis (apart tik 4 vidaus degimo dalį, kitos - 3), Strolas ir Norris - naudoja trečius PU. Kai kurie elementai, dar - 2.
Tai bus matyt. Bet daugiau sansu, kad paruks Honda, nei Mersas
Matesi per kvala kaip Mercedesas graziai prisedi letuose posukiuose. O tiesiojoje nuo 260-270 galas pakyla ... (kazka atrado jie, tipo kaip active padveska). Gal prisuko varikli kad artimesne kova butu, tam kad FIA nesikabinetu. Bet nepaskaiciavo - ir prasileido bulius. Bet is esmes RB pilotai tiesiog geresni ir tiek.
Tikrai matei? :)))))))) Nu, nu... :D :D
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Tikrai matei? :)))))))) Nu, nu... :D :D
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Matesi per kvala kaip Mercedesas graziai prisedi letuose posukiuose. O tiesiojoje nuo 260-270 galas pakyla ... (kazka atrado jie, tipo kaip active padveska). Gal prisuko varikli kad artimesne kova butu, tam kad FIA nesikabinetu. Bet nepaskaiciavo - ir prasileido bulius. Bet is esmes RB pilotai tiesiog geresni ir tiek.
Tai, kad viskas atvirkščiai anot specialistų ir logikos: tiesiojoje "nusileidžia" galas tam būtų kuo mažesnis pasipriešinimas galiniam difuzoriui (bet smarkiai sumažėja prispaudžiamoji galia) ir tokiu būdu prisideda dar greičio tiesiojoje, o sumažėjus greičiui - posūkiuose gryžta į pradinę padėtį (tam, kad gražintų prispaudžiamą galią). Nes kitaip "nusineštų" galas.
Tipo Bottas dabar techniskai turi pajegesni bolida nei Hamis, bet vistiek leciau vaziuoja? - Nepervertink to Hamio, geras jis, bet ne Senna
Na mano pasvarstymas toks, kad Honda ir visit japonų motoristai nelabai leistų daryti to kas ant rizikos ir nepamatuota :) Va su MB ir Boto variantu kažkas vyksta, mano pasvarstymas toks, kad Boto bolide MB testuoja kiek motoras dėvisi kai atsukta galia, išsitestuos plius pažiūrės ką galima atkovoti po baudos gavimo ir gal viso to reikės sezono pabaigai panaudoti Ham persvarai gauti.
Jokios info. Tik pasvarstymai , o ne teiginiai
Tie visi pasisakymai,visos veido mimikos,didelis spektaklis!