Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis

Monako GP
FAKTAI
Trasos ilgis
3,340 km
Ratų skaičius
78
Lenktynių distancija
260,520 km
TRASA
Monako GP Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis

Trasos rato įveikimas su Giancarlo Fisichella:

„Ratas prasideda starto-finišo tiesiąja, kuria važiuojant įjungus paskutinę pavarą pasiekiamas 270 km/h greitis. Tiesiosios gale stabdoma labai stipriai, jungiama antroji pavara ir maždaug 86 km/h greičiu įveikiamas Ste.Devote posūkis. Tuomet ilgai kylama į kalną 260 km/h greičiu ir privažiuojamas ilgas kairysis trečia pavara įveikiamas posūkis, vedantis į žymųjį Casino."

„Ir toliau važiuojama trečiąja pavara 120 km/h greičiu, tada dar vienas kalnelis ir labai greit priartėja barjeras – svarbu laiku pasukti vairą. Po to seka labai gumbuota tiesioji – čia bolidas pasiekia 210 km/h greitį. Ši tiesioji nuveda į pirmąją pirma pavara įveikiamą kilpą. Tai Mirabeau - čia greitis apie 70 km/h. Po to labai trumpai akseleruojamasi ir privažiuojamas siauriausias Monako posūkis Loews, kuris taip pat įveikiamas pirmąja pavara, tiek daug mažesniu, 45 km/h, greičiu."

„Toliau sekanti nuokalnė nuveda į du posūkius - jie abu įveikiami antra pavara ir maždaug 80 km/h greičiu. Po jų seka tunelis – tai labai klastinga vieta, nes reikia greitai prisitaikyti prie pakitusio apšvietimo. Be to, pačiame tunelyje yra sudėtingas išlenktas posūkis, įveikiamas 250 km/h greičiu važiuojant aukščiausia pavara. Išvažiavus iš tunelio stabdymas labai smarkus, nes bolido greitį nuo 280 km/h reikia sumažinti iki 60 km/h. Būtent 60 km/h ir pirma pavara įveikiamas Harbour posūkis."

„Nuo čia vėl įsibėgėjama ir prieš Tabac posūkį pasiekiamas 225 km/h greitis. Pats Tabac posūkis yra aštrus kairysis ir įveikiamas ketvirta pavara važiuojant 160 km/h greičiu. Ir toliau važiuojama ketvirta pavara. Taip įveikiama pirmoji baseino sektoriaus dalis. Vėliau lėtėjama iki 80 km/h, jungiama antroji pavara ir išvažiuojama iš baseino dalies. Po keleto akimirkų pasiekiamas Rascasse apendiksas - tai labai sudėtingas posūkis, prieš kurį bolido greitis krenta nuo 185 km/h iki 50 km/h, o be to stabdoma jau įvažiavus į pirmąją jo dalį. Išvažiavimas iš Rascasse posūkio taip pat sudėtingas - yra pakankamai sunku sukontroliuoti ratų slydimą norint kuo didesniu greičiu įvažiuoti į paskutinįjį trasos posūkį, kuris įveikiamas antra pavara bei 75 km/h greičiu. Čia baigiamas ratas.“

Nugalėtojai:

1988: A. Prostas „McLaren”

1989: A. Senna „McLaren”

1990: A. Senna „McLaren”

1991: A. Senna „McLaren”

1992: A. Senna „McLaren”

1993: A. Senna „McLaren”

1994: M. Schumacheris „Benetton”

1995: M. Schumacheris „Benetton”

1996: O. Panis „Ligier”

1997: M. Schumacheris „Ferrari”

1998: M. Hakkinenas „McLaren”

1999: M. Schumacheris „Ferrari”

2000: D. Coulthardas „McLaren"

2001: M. Schumacheris „Ferrari”

2002: D. Coulthardas „McLaren”

2003: J. P.Montoya „Williams"

2004: J. Trulli „Renault"

2005: K. Raikkonenas „McLaren”

2006: F. Alonso „Renault”

2007: F. Alonso „Renault”

2008: L. Hamiltonas „McLaren”

2009: J. Buttonas „Brawn”

2010: M. Webberis „Red Bull"

2011: S. Vettelis „Red Bull"

2012: M. Webberis „Red Bull"

2013: N. Rosbergas „Mercedes"

2014: N. Rosbergas „Mercedes"

2015: N. Rosbergas „Mercedes"

Lenkimai:

Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: St.Devote, Loews (Grand Hotel), Portier, Tabac

Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose

TOP naujienos

F-1.lt pulsas