Trasos rato įveikimas su Giancarlo Fisichella:
„Ratas prasideda starto-finišo tiesiąja, kuria važiuojant įjungus paskutinę pavarą pasiekiamas 270 km/h greitis. Tiesiosios gale stabdoma labai stipriai, jungiama antroji pavara ir maždaug 86 km/h greičiu įveikiamas Ste.Devote posūkis. Tuomet ilgai kylama į kalną 260 km/h greičiu ir privažiuojamas ilgas kairysis trečia pavara įveikiamas posūkis, vedantis į žymųjį Casino."
„Ir toliau važiuojama trečiąja pavara 120 km/h greičiu, tada dar vienas kalnelis ir labai greit priartėja barjeras – svarbu laiku pasukti vairą. Po to seka labai gumbuota tiesioji – čia bolidas pasiekia 210 km/h greitį. Ši tiesioji nuveda į pirmąją pirma pavara įveikiamą kilpą. Tai Mirabeau - čia greitis apie 70 km/h. Po to labai trumpai akseleruojamasi ir privažiuojamas siauriausias Monako posūkis Loews, kuris taip pat įveikiamas pirmąja pavara, tiek daug mažesniu, 45 km/h, greičiu."
„Toliau sekanti nuokalnė nuveda į du posūkius - jie abu įveikiami antra pavara ir maždaug 80 km/h greičiu. Po jų seka tunelis – tai labai klastinga vieta, nes reikia greitai prisitaikyti prie pakitusio apšvietimo. Be to, pačiame tunelyje yra sudėtingas išlenktas posūkis, įveikiamas 250 km/h greičiu važiuojant aukščiausia pavara. Išvažiavus iš tunelio stabdymas labai smarkus, nes bolido greitį nuo 280 km/h reikia sumažinti iki 60 km/h. Būtent 60 km/h ir pirma pavara įveikiamas Harbour posūkis."
„Nuo čia vėl įsibėgėjama ir prieš Tabac posūkį pasiekiamas 225 km/h greitis. Pats Tabac posūkis yra aštrus kairysis ir įveikiamas ketvirta pavara važiuojant 160 km/h greičiu. Ir toliau važiuojama ketvirta pavara. Taip įveikiama pirmoji baseino sektoriaus dalis. Vėliau lėtėjama iki 80 km/h, jungiama antroji pavara ir išvažiuojama iš baseino dalies. Po keleto akimirkų pasiekiamas Rascasse apendiksas - tai labai sudėtingas posūkis, prieš kurį bolido greitis krenta nuo 185 km/h iki 50 km/h, o be to stabdoma jau įvažiavus į pirmąją jo dalį. Išvažiavimas iš Rascasse posūkio taip pat sudėtingas - yra pakankamai sunku sukontroliuoti ratų slydimą norint kuo didesniu greičiu įvažiuoti į paskutinįjį trasos posūkį, kuris įveikiamas antra pavara bei 75 km/h greičiu. Čia baigiamas ratas.“
Nugalėtojai:
1988: A. Prostas „McLaren”
1989: A. Senna „McLaren”
1990: A. Senna „McLaren”
1991: A. Senna „McLaren”
1992: A. Senna „McLaren”
1993: A. Senna „McLaren”
1994: M. Schumacheris „Benetton”
1995: M. Schumacheris „Benetton”
1996: O. Panis „Ligier”
1997: M. Schumacheris „Ferrari”
1998: M. Hakkinenas „McLaren”
1999: M. Schumacheris „Ferrari”
2000: D. Coulthardas „McLaren"
2001: M. Schumacheris „Ferrari”
2002: D. Coulthardas „McLaren”
2003: J. P.Montoya „Williams"
2004: J. Trulli „Renault"
2005: K. Raikkonenas „McLaren”
2006: F. Alonso „Renault”
2007: F. Alonso „Renault”
2008: L. Hamiltonas „McLaren”
2009: J. Buttonas „Brawn”
2010: M. Webberis „Red Bull"
2011: S. Vettelis „Red Bull"
2012: M. Webberis „Red Bull"
2013: N. Rosbergas „Mercedes"
2014: N. Rosbergas „Mercedes"
2015: N. Rosbergas „Mercedes"
Lenkimai:
Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: St.Devote, Loews (Grand Hotel), Portier, Tabac
Daugiausia lenkimų užfiksuota: apytiksliai vienodai visose minimose vietose
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |