baudu kazin ar uztenka apmoketi jo nenumaldoma keliavima i kiekviena e...skaityti daugiaubaudu kazin ar uztenka apmoketi jo nenumaldoma keliavima i kiekviena etapa F1 is makalavimasi aplink drobule apsigobus
Vien tik iš F1 komandų licenzijų per metus virš 25 milijonų dolerių surenka... O kur dar pilotų licenzijos.
Kitos sporto šakos... 🤔
Kartais sunku suvokti, kad apskritai autosporto karalienė vis dar ne ...skaityti daugiauKartais sunku suvokti, kad apskritai autosporto karalienė vis dar ne tik maršalus savanorius naudoja, bet ir teisėjus. Pajamos kaip ir auga, bet pinigų niekam kaip nėra taip nėra. Dar ir skundai dėl pilotų algų prasidėję, nors kasmet tie patys pilotai sumoka didelius pinigus vien tam, kad galėtų lenktyniaut F1.
nesunku suvokti pasigilinus i faktus: FIA pardave komercines teises Bernie 100ui metu ir tai veda i dabartine situacija:
- Liberty valdo komercine dali - sutartis su trasomis, komandomis ir pan. Kai kalbam apie F1 pajamas, kalbam apie Liberty pajamas, o ne FIA.
- Lenktynes organizuoja trasos su FIA pagalba
- FIA duoda teisejus, lenktyniu direktoriu ir pan
- Trasos duoda marsalus - jie gali buti apmokami, jie gali buti savanoriai - lokaliu lenktyniu organizatoriu reikalas
FIA didziaja dalimi isgyvena is Liberty gaunamu pajamu. Barzduko nesamones seniai visiems atsibodo, tiek Liberty, tiek kai kuriems automobiliu klubams, sudarantiems FIA - Sawardas neseniai rase, kad Europos automobiliu klubai svarsto galimybe atsiskirsti ir sukurti savo atskira organizacija - ale UEFA atitikmeni futbole.
Kai perskaitai tokius teiginius kaip “teisėjų apmokymui mes neturi...skaityti daugiauKai perskaitai tokius teiginius kaip “teisėjų apmokymui mes neturime tokių pinigų”… vien iš bilietų viename etape vidutiniškai surenkama apie 10 000 000, tai per visus šių metų etapus 250 000 000 eur. Juokingi pinigai, realiai pradinuko savaitės kišenpinigiai.
Kai perskaitai tokius teiginius kaip “teisėjų apmokymui mes neturime tokių pinigų”… vien iš bilietų viename etape vidutiniškai surenkama apie 10 000 000, tai per visus šių metų etapus 250 000 000 eur. Juokingi pinigai, realiai pradinuko savaitės kišenpinigiai.
what the faaaaaak... Sulayem'as sulygina viešus federacijos pinigus su privačiais? Į ką reikėjo daužyt galvą prieš tai buvusiame gyvenime, kad iki to dasigalvot?
Kartais sunku suvokti, kad apskritai autosporto karalienė vis dar ne tik maršalus savanorius naudoja, bet ir teisėjus. Pajamos kaip ir auga, bet pinigų niekam kaip nėra taip nėra. Dar ir skundai dėl pilotų algų prasidėję, nors kasmet tie patys pilotai sumoka didelius pinigus vien tam, kad galėtų lenktyniaut F1.
M. Ben Sulayemas apie nuolatinius F-1 teisėjus: kas tai apmokės? (11)
baudu kazin ar uztenka apmoketi jo nenumaldoma keliavima i kiekviena e... skaityti daugiau
Kitos sporto šakos... 🤔
Nesupratau? O baudos, o licenzijos? Ką ten jas už ačiū dalina?
Kartais sunku suvokti, kad apskritai autosporto karalienė vis dar ne ... skaityti daugiau
- Liberty valdo komercine dali - sutartis su trasomis, komandomis ir pan. Kai kalbam apie F1 pajamas, kalbam apie Liberty pajamas, o ne FIA.
- Lenktynes organizuoja trasos su FIA pagalba
- FIA duoda teisejus, lenktyniu direktoriu ir pan
- Trasos duoda marsalus - jie gali buti apmokami, jie gali buti savanoriai - lokaliu lenktyniu organizatoriu reikalas
FIA didziaja dalimi isgyvena is Liberty gaunamu pajamu. Barzduko nesamones seniai visiems atsibodo, tiek Liberty, tiek kai kuriems automobiliu klubams, sudarantiems FIA - Sawardas neseniai rase, kad Europos automobiliu klubai svarsto galimybe atsiskirsti ir sukurti savo atskira organizacija - ale UEFA atitikmeni futbole.
Kai perskaitai tokius teiginius kaip “teisėjų apmokymui mes neturi... skaityti daugiau