Seniausi komentarai
eustachijus
| Lapkričio 19 d. 10:39
Micius
| Lapkričio 18 d. 19:14

Dar vienas įrodymas, kad komandinis valdymas yra būtinas. Turi būti kažkoks būdas pilotams įteigti, kad pirma yra komandos interesai, o asmeninė įskaita yra antra. Kiek kartų kartota, leidžiame kovoti tarpusavyje, bet be avarijų ! Bus avarija, baigsis leidimai, gausit nurodymus. Tai ne...

Psichiniai nevaldomi yra gi :) kiek kartų jau foteliui sakyta yra...
Micius
| Lapkričio 18 d. 19:14
Dar vienas įrodymas, kad komandinis valdymas yra būtinas. Turi būti kažkoks būdas pilotams įteigti, kad pirma yra komandos interesai, o asmeninė įskaita yra antra. Kiek kartų kartota, leidžiame kovoti tarpusavyje, bet be avarijų ! Bus avarija, baigsis leidimai, gausit nurodymus. Tai ne...
Rimvydas Rozenas_2
| Lapkričio 18 d. 17:45
Tai pirmiausia pats matia poteris turet atsakomybe prisiimt,tada veteli nuvest pas galvos daktara,nes pas ji ten vejai švilpauja.juk mates kad produktyvesnis čarlis tai bent pabaigoj reikejo už ji statyt.vienu žodžiu vadovo jau neturi nuo šumio laiku
YZF
| Lapkričio 18 d. 15:15
Jonaitis
| Lapkričio 18 d. 14:56

Sumaisei accountus, ne su tuo acc pradejai lietuviskom raidem rasyt #fail.

Kaip paklause, taip ir atrasiau. O tu lysk atgal i griovi is kurio islindai. #owned
Jonaitis
| Lapkričio 18 d. 14:56
YZF
| Lapkričio 18 d. 14:25

Aš formulę žiūriu virš 25 metų, o esmė jog yra skirtumas tarp "spaudžiu bet palieku vietos" ir "spaudžiu tol kol atsitrenkiu/sudarau avarija". Pažiūrėk kaip spaudžia vienas kitą LH ir MV: artima kova, bet be kontaktų (arba jie netiesiogiai sukelti, pvz prasisuko ratai), o Vettelis eina nejausdamas ribų ir atsitrenkia. Didelis skirtumas.

Sumaisei accountus, ne su tuo acc pradejai lietuviskom raidem rasyt #fail.
YZF
| Lapkričio 18 d. 14:25
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 14:12

Nežinau kiek tu formulę žiūri, bet kiekvienose lenktynėse galima tokius spaudimus pamatyti. Tau čia naujiena ar kaip??

Aš formulę žiūriu virš 25 metų, o esmė jog yra skirtumas tarp "spaudžiu bet palieku vietos" ir "spaudžiu tol kol atsitrenkiu/sudarau avarija". Pažiūrėk kaip spaudžia vienas kitą LH ir MV: artima kova, bet be kontaktų (arba jie netiesiogiai sukelti, pvz prasisuko ratai), o Vettelis eina nejausdamas ribų ir atsitrenkia. Didelis skirtumas.
Klepsidra
| Lapkričio 18 d. 14:23
kaip suprantu nera video is esmines kameros - Vettelio onboard - yra tik zemai ant nosies kamera pas ji
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 14:12
YZF
| Lapkričio 18 d. 13:47

Dar karta klausiu - tau atrodo normalu, kad Vettelis startaves desineje puseje, vietoj to kad ten ir butu, metesi per visa trasa iki Verstapeno IR spaude ji tol, kol jam nebuvo kur dingtis kaip tik atsitrenkti i viena is Ferrariu?

Cia pas ji kazkokia liga yra, jis spaudzia kitus bet niekaip negali sustoti. Spaudzia tol kol ivyksta avarija arba kitas ant zoles nuvaziuoja, nors pats dar nera pilnai bolido apsilenkes. Jis neturi to erdvinio supratimo kur yra jo bolidas ir kur kiti.

Nežinau kiek tu formulę žiūri, bet kiekvienose lenktynėse galima tokius spaudimus pamatyti. Tau čia naujiena ar kaip??
YZF
| Lapkričio 18 d. 13:47
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 13:37

Na, tavo logika tipinė. Daug kalbi, bet nieko nepasakai. Aš tau video įmečiau, i tu man kažkokį paveikslėlį. Iš Maxo onboard pažiūrėk ir gal suprasi kas į ką įvažiavo.

Dar karta klausiu - tau atrodo normalu, kad Vettelis startaves desineje puseje, vietoj to kad ten ir butu, metesi per visa trasa iki Verstapeno IR spaude ji tol, kol jam nebuvo kur dingtis kaip tik atsitrenkti i viena is Ferrariu?

Cia pas ji kazkokia liga yra, jis spaudzia kitus bet niekaip negali sustoti. Spaudzia tol kol ivyksta avarija arba kitas ant zoles nuvaziuoja, nors pats dar nera pilnai bolido apsilenkes. Jis neturi to erdvinio supratimo kur yra jo bolidas ir kur kiti.
Sloikas
| Lapkričio 18 d. 13:37
Dar viena Vettelio kliurka, bet greičiausiai netyčinė. Jis buvo įsitikinęs, kad jau aplenkė CL ir pradėjo judėt į kairę geresnės trajektorijos link.
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 13:37
YZF
| Lapkričio 18 d. 13:24

Tavo fanatizmui ribu nera. Jo, neprisiliete, tik metesi is desines i kaire tol kol ivyko kontaktas. Bet siaip tai 'neprisiliete'.

https://ibb.co/gdfxdKf

Na, tavo logika tipinė. Daug kalbi, bet nieko nepasakai. Aš tau video įmečiau, i tu man kažkokį paveikslėlį. Iš Maxo onboard pažiūrėk ir gal suprasi kas į ką įvažiavo.
YZF
| Lapkričio 18 d. 13:24
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 12:27

Jis prie Maxo net neprisilietė, bet tau tik vienas galvoje: https://youtu.be/Pi-qitmfvlI

Tavo fanatizmui ribu nera. Jo, neprisiliete, tik metesi is desines i kaire tol kol ivyko kontaktas. Bet siaip tai 'neprisiliete'.

https://ibb.co/gdfxdKf
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 12:27
YZF
| Lapkričio 18 d. 12:23

Kas cia per pasakymas "gyne lyderio pozicija"? Jis ne pozicija gyne, o ivaziavo sonu i kita masina. Didelis skirtumas.

Jis prie Maxo net neprisilietė, bet tau tik vienas galvoje: https://youtu.be/Pi-qitmfvlI
YZF
| Lapkričio 18 d. 12:23
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 11:58

Tai Vettelis dažniausiai visada kaltas;) Pvz. Singapūre gynė lyderio poziciją nuo Maxo, Kimis kalė į Max'ą ir nunešė Vettelį. Tai aišku, kad Vettelis kaltas, bo aniems dviems vietos nepaliko;)

Kas cia per pasakymas "gyne lyderio pozicija"? Jis ne pozicija gyne, o ivaziavo sonu i kita masina. Didelis skirtumas.
Pit Crew
| Lapkričio 18 d. 11:58
tdm
| Lapkričio 18 d. 11:23

Aš, kaip ir daugelis, kaltinu Vettel'į, bet pati situacija atrodė visiškai nekalta: mažas judesys vairu, nedidelis kontaktas. Tačiau to užteko dviems DNF... Šiaip dar reiktų pažymėt, kad tokį judesį visi pilotai dažnai atlieka lenkimo metu. Lygiai taip pačiai (tik kur kas agresyviau) pradžioje lenktynių Leclerc'as padare atrodo Lando, bet pastarasis stipriai metėsi į kairę ir išvengė kontakto. O ką jau kalbėt kaip Čarlzas gynėsi nuo Hamiltono. Trumpai tariant, tiesiog nepasisekė Ferrari šioje situacijoje. Kaltas Vettel'is, nors tokie veiksmai dažniausiai praeina be pasėkmių.

Tai Vettelis dažniausiai visada kaltas;) Pvz. Singapūre gynė lyderio poziciją nuo Maxo, Kimis kalė į Max'ą ir nunešė Vettelį. Tai aišku, kad Vettelis kaltas, bo aniems dviems vietos nepaliko;)
tdm
| Lapkričio 18 d. 11:23
Aš, kaip ir daugelis, kaltinu Vettel'į, bet pati situacija atrodė visiškai nekalta: mažas judesys vairu, nedidelis kontaktas. Tačiau to užteko dviems DNF... Šiaip dar reiktų pažymėt, kad tokį judesį visi pilotai dažnai atlieka lenkimo metu. Lygiai taip pačiai (tik kur kas agresyviau) pradžioje lenktynių Leclerc'as padare atrodo Lando, bet pastarasis stipriai metėsi į kairę ir išvengė kontakto. O ką jau kalbėt kaip Čarlzas gynėsi nuo Hamiltono. Trumpai tariant, tiesiog nepasisekė Ferrari šioje situacijoje. Kaltas Vettel'is, nors tokie veiksmai dažniausiai praeina be pasėkmių.
AF1
| Lapkričio 18 d. 10:50
krlz
| Lapkričio 18 d. 10:21

Man tai labai įdomu, kodėl feraris taip subyra nuo menkiausio prisilietimo.

JAV sulužo SV nuo kerbo, čia ratais susilietė - pakaba sulūžo.

Taip, apkrovos, greičiai. Bet kitos komandos nebyra taip.

Labai teisinga pastaba. Lygi siol tokiu jautrumu pasizymedavo Newey kuriniai, bet dabar Ferrari irgi kazkaip "supopierejo".
CBRV
| Lapkričio 18 d. 10:49
krlz
| Lapkričio 18 d. 10:21

Man tai labai įdomu, kodėl feraris taip subyra nuo menkiausio prisilietimo.

JAV sulužo SV nuo kerbo, čia ratais susilietė - pakaba sulūžo.

Taip, apkrovos, greičiai. Bet kitos komandos nebyra taip.

kuro daug turi virsvoris:)
krlz
| Lapkričio 18 d. 10:21
Man tai labai įdomu, kodėl feraris taip subyra nuo menkiausio prisilietimo.

JAV sulužo SV nuo kerbo, čia ratais susilietė - pakaba sulūžo.

Taip, apkrovos, greičiai. Bet kitos komandos nebyra taip.
YZF
| Lapkričio 18 d. 10:16
ddt
| Lapkričio 18 d. 00:02

Sukeisti vietomis? Hmm, kazin kaip tai sekesi praeituose etapuose?

Nu panasiai kaip padare Kinijoje. Pameni? Imi ir sukeiti :)

O siaip tai Vettelis yra toks naglas, pastoviai bando kazka kita isstumti is trasos (sonu). Tai si karta biski karma parejo atgal. Konkretus paskutiniu etapu pavyzdziai: Kanados GP su LH, Meksikos GP startas su LH, Brazilijos GP startas su LH, Brazilijos GP su Leclerku. Stumia tol kol isstumia arba atsitrenkia. Nejaucia ribu.

F-1.lt pulsas