Mattia Binotto teigia, kad „Ferrari“ šiandien Vengrijoje nelaimėjo ne dėl priimtų taktinių sprendimų, o dėl to, jog buvo tiesiog nepakankamai greita.
Charlesas Leclercas aplenkė George‘ą Russellą ir tapo lenktynių lyderiu. „Ferrari“ sportininką antram sustojimui pakvietė 39-ame rate ir ant jo automobilio sumontavo kietos sudėties padangas. Nuo tada viskas ritosi žemyn. C. Leclercas prarado pozicijas Maxui Verstappenui ir George‘ui Russellui. O po dar vieno sustojimo, finišo liniją kirto šeštas.
M. Binotto teigia, kad ne taktika, o greičio stoka neleido „Ferrari“ komandai nugalėti.
„Ko mums šiandien labiausiai trūko, tai tempo ir greičio. Tad nemanau, kad galėjome nugalėti“, - sakė M. Binotto.
„Pirmą kartą per trylika lenktynių buvome nepakankamai greiti, kad kovotume dėl pergalės. Tad visų pirma turi išanalizuoti tai. Kai suprasime kodėl taip nutiko, bus aišku, kodėl automobilis nedirbo taip, kaip mes to norėjome.“
„Šiandien bolidas nedirbo taip gerai, kaip tikėjomės, todėl buvome nepakankamai greiti. Penktadienį, atlikdami lenktynių simuliaciją, atrodėme daug geriau. Taip, šiandien buvo daug vėsiau, bet greičio mums trūko. Ir nepriklausomai nuo to, kokias padangas naudojome, buvome nepakankamai stiprūs.“
„Ferrari“ tikėjosi, kad C. Leclercas pradžioje turės problemų su kietomis padangomis, bet vėliau bus greitesnis už M. Verstappeną.
„Akivaizdu, kad su kietomis padangomis situacija tapo dar prastesnė. Mūsų atlikta simuliacija rodė, kad pirmuose ratuose jam bus sunku su tomis padangomis. Jos turėjo būti lėtesnės už vidutinio kietumo padangas 10-11 ratų. Bet vėliau situacija turėjo būti geresnė ir lenktynių pabaigoje jis turėjo būti greitesnis.“
„Tai buvo 30-ies ratų atkarpa, todėl mes ant jo bolido sumontavome kietas padangas. Taip bandėme apsaugoti poziciją nuo Maxo. Minkštoms padangoms likusi atkarpa buvo per ilga. Mūsų analizės rodė, kad taip, pradžia turėjo būti sunki, bet vėliau situacija turėjo būti geresnė.“
„Bet padangos nedirbo taip, kaip tikėjomės. Žinau, kad jos prastai dirbo ir ant kitų automobilių. Bet mūsų analizės buvo paremtos duomenimis, kuriuos buvome surinkę.“
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2022 sezono taškai: | 334 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
https://twitter.com/ESPNF1/status/1553768751497199616?s=20&t=rEG92MtMIeSM2Zba0hR83g
😂😂😂
Aiškiai matėsi (ir pats Lecrercas tai tvirtinimo), kad reikia max ilgai važiuoti su geltonom, o tada (kaip ir Sainzo atveju) uždėti raudonas. 3 vieta būtų garantuota, o gal net ir antrą būtų paėmęs Leclercas. Ir čia nereikia jokių skaičiavimų. Tai diktavo lenktynių eiga. Jei įsiknybę į kažkokią kompo pateiktą ataskaitą negali reaguoti į įvykius trasoje (ką puikiai atlieka Redbull), tokie tat ir rezultata...
Nu ok, TAIP - Ferrari tempas lenktynėse nebuvo WOW kažkas, vėsus oras buvo neskanus jiems. Tą mes, Binotto, suprantame. Bet su teisinga lenktynių taktiką Leclerc tikrai būtų lipęs ant podiumo. Nu ne kitaip. Bet jeigu komandos vadovas nesugeba pripažinti klaidų, kad susifailinom, tai rezultatų ateityje geresnių nelabai šviečia. Pvz. Toto visados, kai MB sufailindavo, pasakydavo, kad sufailinom ir buvo klaida, mokysimės, blablabla. Nu šitas veikėjas tai ras ką apkaltinti, bet ne savo komandos klaidas pripažinti... O tai nėra sveika komandai, organizaciniu principu galvojant.
Na tai ką, sveiki atvykę.
Isbrides tu esi... Prie ko čia fule? Kažką tu čia sapnuoji, jei lenktynių savaitgali garažas fule žiūrėtų, tai aišku kas per rezultatai gautusi. Tiesiog kliedi nesąmones ir viskas.
Italai ten buvo daugumoi minimum 90%, atsimenu per cempionatus fules ten visas garazas uz italus ejo su italu veliavom visada, butu nerealu jei koks lenktyniu savaitgalis ir fules cempionatas ir ferrariu garaze pilna su vokieciu veliavom ir maikem balejina ten belekaip visi :)
Nesuprantu kaip binoto dar neketvirčiavo Italijoje.