Mattia Binotto teigia, kad „Ferrari“ šiandien Vengrijoje nelaimėjo ne dėl priimtų taktinių sprendimų, o dėl to, jog buvo tiesiog nepakankamai greita.
Charlesas Leclercas aplenkė George‘ą Russellą ir tapo lenktynių lyderiu. „Ferrari“ sportininką antram sustojimui pakvietė 39-ame rate ir ant jo automobilio sumontavo kietos sudėties padangas. Nuo tada viskas ritosi žemyn. C. Leclercas prarado pozicijas Maxui Verstappenui ir George‘ui Russellui. O po dar vieno sustojimo, finišo liniją kirto šeštas.
M. Binotto teigia, kad ne taktika, o greičio stoka neleido „Ferrari“ komandai nugalėti.
„Ko mums šiandien labiausiai trūko, tai tempo ir greičio. Tad nemanau, kad galėjome nugalėti“, - sakė M. Binotto.
„Pirmą kartą per trylika lenktynių buvome nepakankamai greiti, kad kovotume dėl pergalės. Tad visų pirma turi išanalizuoti tai. Kai suprasime kodėl taip nutiko, bus aišku, kodėl automobilis nedirbo taip, kaip mes to norėjome.“
„Šiandien bolidas nedirbo taip gerai, kaip tikėjomės, todėl buvome nepakankamai greiti. Penktadienį, atlikdami lenktynių simuliaciją, atrodėme daug geriau. Taip, šiandien buvo daug vėsiau, bet greičio mums trūko. Ir nepriklausomai nuo to, kokias padangas naudojome, buvome nepakankamai stiprūs.“
„Ferrari“ tikėjosi, kad C. Leclercas pradžioje turės problemų su kietomis padangomis, bet vėliau bus greitesnis už M. Verstappeną.
„Akivaizdu, kad su kietomis padangomis situacija tapo dar prastesnė. Mūsų atlikta simuliacija rodė, kad pirmuose ratuose jam bus sunku su tomis padangomis. Jos turėjo būti lėtesnės už vidutinio kietumo padangas 10-11 ratų. Bet vėliau situacija turėjo būti geresnė ir lenktynių pabaigoje jis turėjo būti greitesnis.“
„Tai buvo 30-ies ratų atkarpa, todėl mes ant jo bolido sumontavome kietas padangas. Taip bandėme apsaugoti poziciją nuo Maxo. Minkštoms padangoms likusi atkarpa buvo per ilga. Mūsų analizės rodė, kad taip, pradžia turėjo būti sunki, bet vėliau situacija turėjo būti geresnė.“
„Bet padangos nedirbo taip, kaip tikėjomės. Žinau, kad jos prastai dirbo ir ant kitų automobilių. Bet mūsų analizės buvo paremtos duomenimis, kuriuos buvome surinkę.“
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 120 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |