M. Binotto: esu labai patenkintas, bet labai pavargau (6)

M. Binotto: esu labai patenkintas, bet labai pavargau
logo Rugsėjo 08 d. 19:29, Ferrari

„Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto yra labai patenkintas Charleso Leclerco darbu, kuris Monzoje iškovojo „Ferrari“ pergalę pirmą kartą nuo 2010 metų ir visa ekipa, nes jau antrą savaitgalį paeiliui jai pavyksta nudžiuginti savuosius tifozius...

Mattia Binotto: „Tai fantastika. Nevaidina vaidmens kas jūs – komandos vadovas ar mechanikas – pažiūrėkite, kaip visi džiaugiasi. Mums visa savaitė susiklostė labai palankiai. Po sunkaus sezono starto iškovoti antrąją pergalę paeiliui – ypatingas pasiekimas, juo labiau, kad dabar mes laimėjome Monzoje, Italijoje, mūsų sirgalių akyse. Žodžiu, mes esame labai laimingi.

Charlesas Leclercas sulaikė varžovų spaudimą ir šis spaudimas jį tik sustiprino. Jis labai šauniai pilotavo, o po vasaros pertraukos jo darbas nusipelnė didžiausių pagyrų – tai buvo matyti iš to, kaip jis šiandien gynė savo poziciją nedarydamas jokių klaidų.

Aš taip pat norėčiau padėkoti komandai, mes panaudojome gerą taktiką, teisingai parinkome padangas, nors gintis buvo sudėtinga, nes po sustojimo spaudimas buvo labai didelis, nors antrosios atkarpos pabaigoje tapo kiek lengviau.

Mes supratome, kad geriausias būdas pozicijai apginti bus kietosios sudėties padangos, žinojome, kad galėsime atremti varžovų atakas bent jau tiesiosiose, bet kartu reikėjo išlaikyti aukštą tempą iki pat finišo. Manau, kad tai buvo drąsus, bet teisinga sprendimas.

Praėjo daug metų nuo mūsų paskutinės pergalės šioje trasoje, o šiandien lenktynės vyko itin aštrioje kovoje – esminiu faktoriumi, regis, buvo tai, jog mes startavome iš „pole“ pozicijos ir sugebėjome išlaikyti lyderystę. Esu labai patenkintas, nors ir labai pavargau.

Kai dėl Sebastiano Vettelio, tai aš dar nespėjau su juo pasikalbėti – labai gaila, jog jis padarė klaidą, kai jau vijosi Bottą, nes Sebastianas taip pat galėjo nuvažiuoti geras lenktynes“.

Komentarai (6)


kart
| Rugsėjo 08 d. 20:36
dtmdainis
| Rugsėjo 08 d. 19:40

Kai Lec uždėjo kietas padangas iškarto apsidžiaugiau, nes man pasirodė jog pirmą kartą po ilgo laiko Ferrari strategai atsibudo. Kas dėl Vet, tai jaučiu panašiai kaip vakar Kimi per kvala, ant jerbo užlipo ir uodega pabėgo, jaučiu niekaip neatsikrato įpročio jog vidurį posūkio nereikia daug gazo duoti 🙂

Sukosi ant tu kerbu ne vienas, nu bet jo. Niekas patiems tu kerbu po ratais nemeto.
CBRV
| Rugsėjo 08 d. 20:11
Pit Crew
| Rugsėjo 08 d. 19:57

Iš serijos: "Kvalifikacijoje turime greičiausią bolidą, bet dzin, atiduodam 2-3 vietas savo varžovui"?;)

arba uzimam 3-4, skirtumai sutik, tikrai nedideli po pirmo bandymo buvo
Pit Crew
| Rugsėjo 08 d. 19:57
CBRV
| Rugsėjo 08 d. 19:45

geriau garantuota pole ir 4 starto vieta, nei visa antra eile starte, pasieme zvirbli, o ne briedi laukuos, beje, gal pirmas savaitgalis po ilgo laiko, kada ir per lenktynes neprivele nesamoniu su pitais ir t.t.

Iš serijos: "Kvalifikacijoje turime greičiausią bolidą, bet dzin, atiduodam 2-3 vietas savo varžovui"?;)
CBRV
| Rugsėjo 08 d. 19:45
Pit Crew
| Rugsėjo 08 d. 19:39

O taip kaip ten su tuo 'give a tow' per kvalifikaciją? Anksčiau negalėjot išvažiuoti? Ar viskas buvo pastatyta ant vieno piloto ir provisional pole?

geriau garantuota pole ir 4 starto vieta, nei visa antra eile starte, pasieme zvirbli, o ne briedi laukuos, beje, gal pirmas savaitgalis po ilgo laiko, kada ir per lenktynes neprivele nesamoniu su pitais ir t.t.
dtmdainis
| Rugsėjo 08 d. 19:40
Kai Lec uždėjo kietas padangas iškarto apsidžiaugiau, nes man pasirodė jog pirmą kartą po ilgo laiko Ferrari strategai atsibudo. Kas dėl Vet, tai jaučiu panašiai kaip vakar Kimi per kvala, ant jerbo užlipo ir uodega pabėgo, jaučiu niekaip neatsikrato įpročio jog vidurį posūkio nereikia daug gazo duoti 🙂
Pit Crew
| Rugsėjo 08 d. 19:39
O taip kaip ten su tuo 'give a tow' per kvalifikaciją? Anksčiau negalėjot išvažiuoti? Ar viskas buvo pastatyta ant vieno piloto ir provisional pole?
×

F-1.lt pulsas