M. Binotto: mums pasisekė, kad lenktynės truko tik 44 ratus (34)

M. Binotto: mums pasisekė, kad lenktynės truko tik 44 ratus
logo Rugsėjo 01 d. 20:14, Ferrari

Komentuodamas pirmąją Charleso Leclerco pergalę, kuri taip pat tapo pirmuoju tokiu pasiekimu „Ferrari“ komandai šiame sezone, Mattia Binotto pabrėžė šios sėkmės svarbą.

„Jaučiame dvejopus jausmus, bet, žinoma, turime džiaugtis dėl Charleso, juk tai pirmoji jo pergalė, - sakė „Ferrari“ vadovas. – Šiandien jis puikiai nuvažiavo lenktynes, atakavo nuo pat pirmojo rato iki pat finišo, o ir apskritai, visą savaitgalį pilotavo be priekaištų.

Manau, kad jam buvo labai svarbu laimėti šias varžybas, jis buvo maksimaliai nusitaikęs į pergalę ir labai norėjo jos pasiekti. Dar džiaugiuosi ir todėl, jo šiame sezone jis jau turėjo kelias galimybes nugalėti, bet mes jas praradome. Pirmoji pergalė sezone labai svarbi „Ferrari“, net jei mes ją iškovojome tik etape Spa.

Prieš paskutinį ratą teko pasinervinti, juk Hamiltonas tuo momentu važiavo labai greitai – mes matėme, kaip jis atakavo Vettelį Blanchimont atkarpoje iki paskutinio posūkio, todėl reikėjo jį išlaikyti atokioje distancijoje. Mums pasisekė, kad lenktynės truko tik 44 ratus“.

Kai Binotto paklausė, ką ši pergalė reiškia jam asmeniškai, nes tai buvo pirmoji jo tokia sėkmė po to, kai jis tapo ekipos vadovu.

„Manau, kad Charlesui ji yra kur kas svarbesnė nei man, - atsakė jis. – Esu įsitikinęs, kad tai pirmoji jo pergalė, tačiau tikrai ne paskutinė“.

Kalbėdamas apie komandinę „Ferrari“ taktiką, kai Vettelis gavo instrukciją praleisti į priekį komandos draugą, kuris važiavo su naujesnėmis padangomis, Binotto sakė: „Mes turėjome anksti į boksus pakviesti Sebastianą, norėdami apginti mūsų pozicijas prieš „Mercedes“. Hamiltonas buvo pasiruošęs važiuoti į serviso zoną ir galėjo galiausiai mus aplenkti, todėl mums teko ko nors imtis. Kai jis vis dėlto liko trasoje, mes nusprendėme veikti atvirkščiai ir tai buvo akivaizdžiai geras sprendimas. Manau, kad mes neturėjome kito pasirinkimo.

Užtat Sebastianas Spa padėjo Charlesui, pasireiškęs kaip geras komandos kolega, o tai svarbu komandoje palaikyti gerą kovinę dvasią ir aš neabejoju, kad ateityje jis dar turės ne vieną šansą. Dar sezono pradžioje aš pasakiau, kad komandiniai interesai mums yra aukščiausiai visko ir šiandien mes tai pademonstravome. Mes padėjome Leclercui, nes jis buvo greitesnis, todėl tokiais atvejais panaudoti tokią taktiką yra būtina“.

Komentarai (34)


kart
| Rugsėjo 03 d. 14:35
egiduxx
| Rugsėjo 03 d. 10:36

Tu siūlai, kad nežinant subtilybių kurios galbūt vyksta, kurių mes nežinom geriau patylėti, kad kvailai neatrodyti, bet pats net į psichologinius reikalus nuėjei, kad pateisinti vetelio nekokį važiavimą, tai iškur ta tavo info apie jo psichologinę būseną, nes jei tau jis nėra pasipasakojęs tada išeina, kad tu spėlioji, tai taip išeitų, kad irgi durnai reiškiesi nežinodamas tikrųjų priežasčių, nesvarbu, kad skaitei knygas apie tai kaip rosbergas su hamiltonu ėdėsi ir vyko įvairūs psichologiniai žaidimai, nes visai tai yra labai individuoalu, rosbis pasitraukė pavargęs nuo to psichologinio išsekimo, o hamis varo toliau ir titulus kraunasi, kas parodo, kad pastarasis psichologiškai daug stipresnis.

Dabar as tau nieko nesakau, tu destai savo argumentus, as savo ir vyksta normali diskusija. Bet kai kazkas ateina, numeta kazkoki teigini ir kai paprasai pagrindimo, tai isvadina fanbojum ir panasiai.
As ir galiu daug lempiniu teiginiu numesti, kur toli nuo tiesios bet kas nuo to butu geriau?

As pats apie psichologija taip pat neprisigalvoju, o perteikiu, tai ka kalba patys sporto atstovai. Ir as nesu garantuotas jog butent psichologija pas Vetteli kalta, bet tiesiog diskutuoju kaip apie imanoma varianta. Gali tu sakyti, kad jis tiesiog letas, bet ta reikia kazkuo pagristi. As ir va galiu numesti teigini, kad Hamis letas, bet jis turi gera bolida, o komandoje dar ji stumia i prieki, bet ar pats tuo patikesi?
egiduxx
| Rugsėjo 03 d. 10:36
kart
| Rugsėjo 02 d. 22:33

Man jis nera joks numeris 1, tiesiog, jei nepastebejai, komentuoju daugiausia Ferrari temose ir apie Ferrari pilotus, nes palaikau Ferrari.
Kazkaip matau, sunku suvirskint, kai kuriems, kad jei uztariu pilota, apie kuri pastaruoju metu daugiausia diskusiju, tai nereiskia kad as ji palaikau.
N kartu esu uztares taip pat ir kitus pilotus, bet skirtumas tas, kas apie kitus tiek nera siame portale rasoma, nes best of the rest rikiuote siam portalui visiskai neidomu.
Apie Alonso kazka daugiau ir gal buciau rases, bet tuo metu, kai jis vaziavo Ferrari as sitame portale net nesilankydavau.
Esme, kodel as uztarsiu visus pilotus be isimties yra ta, kad per daug kai kurie i viska pavirsutiniskai ziurit, kas atrodo kvailai. Geriau kartais galima ir patyleti uzuot durnai pasireiskus, nes ten daug dalyku vyksta apie kuriuos mes net nezinom.

Tu siūlai, kad nežinant subtilybių kurios galbūt vyksta, kurių mes nežinom geriau patylėti, kad kvailai neatrodyti, bet pats net į psichologinius reikalus nuėjei, kad pateisinti vetelio nekokį važiavimą, tai iškur ta tavo info apie jo psichologinę būseną, nes jei tau jis nėra pasipasakojęs tada išeina, kad tu spėlioji, tai taip išeitų, kad irgi durnai reiškiesi nežinodamas tikrųjų priežasčių, nesvarbu, kad skaitei knygas apie tai kaip rosbergas su hamiltonu ėdėsi ir vyko įvairūs psichologiniai žaidimai, nes visai tai yra labai individuoalu, rosbis pasitraukė pavargęs nuo to psichologinio išsekimo, o hamis varo toliau ir titulus kraunasi, kas parodo, kad pastarasis psichologiškai daug stipresnis.
Ragaisis
| Rugsėjo 03 d. 09:53
Apie ka cia jie visi nusisneka? :) Butu lenktynes 54 ar 64 ratus,butu padangas pasikeite ir toliau nuvaziave:) nu nebent leclerc fiziskai silpnesnis. Pasirodo, kad uztenka butu greitesniam 0.1s viename rate ir tampi neaplenkiamas. Nes hamiltonas kad ir butu aplenkes, vis tiek butu nepabeges ir tokiu atveju su drs vel butu ji aplenke:) ferrari 1 ir 3 sektorius, o tai reiskia mercedes sansu neturejo.
kart
| Rugsėjo 02 d. 22:42
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:52

Susimaliau, kad čia apie alonsa tu rašai, aš supratau, kad hamį. Žodžiu kaip ir sakai galim netest čia tos diskusijos, nes į niekur ji neveda, tau vetelis nr1 ewer, kad ir kaip ar ką jis net ir akivaizdžiai ne taip padarytų, tu rasi jam pateisinimą, net dabar kai jau pradėjo leistis nuo čarlio, tu numeti psichologiniams aspektams, nors prieš sezoną tu nekartą minėjai, kad čarliui pirmam sezone prie vetelio šansų nėra ir jokie psichologiniai dalykai tada negrojo.

P.S. del mano pasisakymo, kad prie Vettelio Leclecrui sansu nera, tai nusisnekejai, nes as taip gyvenime nesakiau. Sita tema pasireiskiau daugiau tik tada, kai Binotto isdeste prioritetus ir sakiau, kad logiska pradeti sezona teikiant prioritetus Vetteliui. Prie to dar rasiau, kad net neabejoju, jog Leclercas karts nuo karto uzves Vetteliui, bet pagrindinis sio sezono tikslas bus igyti stabilumo, kad nuo kitu metu galetu rimtai konkuruoti. Dar per ziemos bandymus rasiau, kad Leclercui truksta stabilumo ir todel Vettelis prades sezona kaip nr1 komandoje, tai Tech mane uzsipuole ir baisiai gyne Leclerca. O kaip veliau buvo, tai visi matem.
kart
| Rugsėjo 02 d. 22:33
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:52

Susimaliau, kad čia apie alonsa tu rašai, aš supratau, kad hamį. Žodžiu kaip ir sakai galim netest čia tos diskusijos, nes į niekur ji neveda, tau vetelis nr1 ewer, kad ir kaip ar ką jis net ir akivaizdžiai ne taip padarytų, tu rasi jam pateisinimą, net dabar kai jau pradėjo leistis nuo čarlio, tu numeti psichologiniams aspektams, nors prieš sezoną tu nekartą minėjai, kad čarliui pirmam sezone prie vetelio šansų nėra ir jokie psichologiniai dalykai tada negrojo.

Man jis nera joks numeris 1, tiesiog, jei nepastebejai, komentuoju daugiausia Ferrari temose ir apie Ferrari pilotus, nes palaikau Ferrari.
Kazkaip matau, sunku suvirskint, kai kuriems, kad jei uztariu pilota, apie kuri pastaruoju metu daugiausia diskusiju, tai nereiskia kad as ji palaikau.
N kartu esu uztares taip pat ir kitus pilotus, bet skirtumas tas, kas apie kitus tiek nera siame portale rasoma, nes best of the rest rikiuote siam portalui visiskai neidomu.
Apie Alonso kazka daugiau ir gal buciau rases, bet tuo metu, kai jis vaziavo Ferrari as sitame portale net nesilankydavau.
Esme, kodel as uztarsiu visus pilotus be isimties yra ta, kad per daug kai kurie i viska pavirsutiniskai ziurit, kas atrodo kvailai. Geriau kartais galima ir patyleti uzuot durnai pasireiskus, nes ten daug dalyku vyksta apie kuriuos mes net nezinom.
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:52
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:44

Lempinė avarija prieš n metų, būsimus titulus, ir brandą šiuo metu, prieš specialių įvažiavimą hamiui šiknon po visų titulų būnant brandaus amžiaus ir senbuviu f1?

Susimaliau, kad čia apie alonsa tu rašai, aš supratau, kad hamį. Žodžiu kaip ir sakai galim netest čia tos diskusijos, nes į niekur ji neveda, tau vetelis nr1 ewer, kad ir kaip ar ką jis net ir akivaizdžiai ne taip padarytų, tu rasi jam pateisinimą, net dabar kai jau pradėjo leistis nuo čarlio, tu numeti psichologiniams aspektams, nors prieš sezoną tu nekartą minėjai, kad čarliui pirmam sezone prie vetelio šansų nėra ir jokie psichologiniai dalykai tada negrojo.
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:44
kart
| Rugsėjo 02 d. 21:34

O po to gryzes i McLaren padare lempine avarija. Panasiai kaip Gasly lenkdamas ivaziavo kitam i subine. Bet jo, Alonso neteisiamas, o naujokas Gaslis ir Vettelis ivaziaves Max'ui i subine buvo sulyginti su zemem.
Vat cia ir pasimato simpatijos ir antipatijos del ko ir neverta toliau testi diskusijos.

Lempinė avarija prieš n metų, būsimus titulus, ir brandą šiuo metu, prieš specialių įvažiavimą hamiui šiknon po visų titulų būnant brandaus amžiaus ir senbuviu f1?
kart
| Rugsėjo 02 d. 21:34
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:29

Hamio ten duobutės palyginus prieš vetelio griovius, hamis būtent ir pasižymi, kad jis gali susikoncentruoti kai to labiausiai reikia, ir išlipti iš tos duobės dar stipresnis, jo psichologinė kreivė visą laiką po duobės kildavo aukštyn, o ne tendencingai leidosi žemyn, tas pats alonsas sėdėdamas visiškam šūde ar ferrariuose, ar makliuose suvažiavo taip kaip leido tuometės galimybės, be jokių didesnių psichavimų trasoje, kažkokių klaidų ir pan. atmetant skambučiai, dėl greitesnio bolido ar šūdo papilymo ant hondos per radiją.

O po to gryzes i McLaren padare lempine avarija. Panasiai kaip Gasly lenkdamas ivaziavo kitam i subine. Bet jo, Alonso neteisiamas, o naujokas Gaslis ir Vettelis ivaziaves Max'ui i subine buvo sulyginti su zemem.
Vat cia ir pasimato simpatijos ir antipatijos del ko ir neverta toliau testi diskusijos.
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 21:29
kart
| Rugsėjo 02 d. 21:11

O kodel tu garantuotas, kad tik Vettelis susiduria su problemom? Hamis tokioj siknoj tiek metu butu sedejes, idomu, kokios jis psichologines bukles jis dabar butu. Jau vien tie jo karts nuo karto pasikartoje ikritimai i duobe daug ka pasako.
Zodziu, norint ivertinti tokiu pilotu pajegumus, tai geriausia situacija yra ta, kuria turejo Rosbergas ir Hamis kovojantys del WDC tik tarpusavyje. O visa kita, tai tik saves apgaudinejimas.
Pernai Vettelis pirmoje sezono puseje buvo visai kitokios kondicijos ir kas gali ta paneigti.

O tu ta vieta su Alonso visiskai ne taip supratai, nes as norejau pasakyti, kad ir neturint stipraus komandos draugo Alonso paskutiniais metais pasikeite. Atejo i Ferrari lygiai taip pat motyvuotas, bet su metais pamate, kad tas pats per ta pati, galu gale prasidejo derybos su Vetteliu ir visa jo odiseja pasibaige.

Hamio ten duobutės palyginus prieš vetelio griovius, hamis būtent ir pasižymi, kad jis gali susikoncentruoti kai to labiausiai reikia, ir išlipti iš tos duobės dar stipresnis, jo psichologinė kreivė visą laiką po duobės kildavo aukštyn, o ne tendencingai leidosi žemyn, tas pats alonsas sėdėdamas visiškam šūde ar ferrariuose, ar makliuose suvažiavo taip kaip leido tuometės galimybės, be jokių didesnių psichavimų trasoje, kažkokių klaidų ir pan. atmetant skambučiai, dėl greitesnio bolido ar šūdo papilymo ant hondos per radiją.
kart
| Rugsėjo 02 d. 21:11
egiduxx
| Rugsėjo 02 d. 20:49

Taip psichologinė būsena yra labai svarbi, bet yra psichologiškai stipresnių ir silpnesnių asmenybių, vieniems sunkiau pakelti vienokias ar kitokias neigiamas ar sudėtingas situacijas ir išgyvenimus kitiems lengviau, bet būtent iš vetelio kai kurių epizodų šiemet ar pernai susidaro įspūdis, kad jis kaip tik sunkiau pernešantis neigiamus psichologinius įvykius ir tos motyvacijos gal dėl to mažiau šiuo metu, o gal ir negali jis fiziškai pasipriešinti čarliui, bet kuriuo atveju tai yra vetelio silpnumas ir įrodymas, kad jis geras buvo tik tada kai visiškai viskas lipo jam, komandos besąlygis palaikymas, technika dominuojanti ir atitinkanti jo poreikius, tuomet ir tie psichologiniai dalykai nueina į antrą planą, ir gyvenimas kitom spalvom matomas. Kas dėl ričio, tai jeigu vetelis ten nusileido tyčia ir galėjo jį nesunkiai sutvarkyti, (ką gali tik jis pats ir patvirtinti arba paneigti) tai vėl įrodymas, kad jis iki šiol ir neturėjo stipraus komandos draugo, ką akcentavai su alonsu.

O kodel tu garantuotas, kad tik Vettelis susiduria su problemom? Hamis tokioj siknoj tiek metu butu sedejes, idomu, kokios jis psichologines bukles jis dabar butu. Jau vien tie jo karts nuo karto pasikartoje ikritimai i duobe daug ka pasako.
Zodziu, norint ivertinti tokiu pilotu pajegumus, tai geriausia situacija yra ta, kuria turejo Rosbergas ir Hamis kovojantys del WDC tik tarpusavyje. O visa kita, tai tik saves apgaudinejimas.
Pernai Vettelis pirmoje sezono puseje buvo visai kitokios kondicijos ir kas gali ta paneigti.

O tu ta vieta su Alonso visiskai ne taip supratai, nes as norejau pasakyti, kad ir neturint stipraus komandos draugo Alonso paskutiniais metais pasikeite. Atejo i Ferrari lygiai taip pat motyvuotas, bet su metais pamate, kad tas pats per ta pati, galu gale prasidejo derybos su Vetteliu ir visa jo odiseja pasibaige.
×