M. Binotto nevažiuos į Štirijos GP etapą? (6)

M. Binotto nevažiuos į Štirijos GP etapą?
logo Birželio 13 d. 11:29, Ferrari

Po trumpos pertraukos „Formulės-1“ pasaulio čempionatas nuo kito savaitgalio bus pratęstas trimis etapais paeiliui: birželio 18-20 d. įvyks etapas Prancūzijoje, o vėliau lenktynės du kartus bus rengiamos Austrijos „Red Bull Ring“ trasoje. Kaip ir 2020 metais, austrų etapas turės skirtingus pavadinimus – pirmasis vadinsis Štirijos GP, o antrasis – Austrijos GP.

Prieš savaitę vykusiame Azerbaidžano etape paaiškėjo, kad „Ferrari“ komanda peržiūrėjo savo valdymo struktūrą ir „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto nebus pagrindinė figūra serviso zonoje varžybų metu, visas vadovavimo pareigas lenktynėse perims Laurentas Mekies, gavęs lenktynių direktoriaus pareigas.

Tuo pačiu Inaki Rueda, išsaugojęs taktikos štabo vadovo postą, dar tapo ir italų ekipos sporto direktoriumi, paaukštintas buvo ir indų kilmės strategijos specialistas Ravinas Jainas.

Yra kalbama, kad M. Binotto visai neatvažiuos į pirmą iš dviejų Austrijoje rengiamą GP etapą. Kol kas tai nesiejama su tuo, kad Binotto pozicijos operatyviniame ekipos valdyme silpnėja. Ekspertai pastebėjo, kad varžybose Baku lankėsi Enrico Cardile, komandos technikos direktorius. Įprastai šis specialistas yra labai retas svečias lenktynių savaitgaliuose, bet šįkart jam buvo kažkodėl svarbu tiesiogiai dalyvauti lenktynėse.

Birželio viduryje Maranelle prasideda aktyvi 2022 m. bolido projektavimo ir gamybos fazė ir Cardile ilgai neturės šanso pamatyti lenktynių gyvai, nes reikės dirbti ties naujuoju projektu. Dėl tos pačios priežasties bus geriau, kad ir pats Binotto būtų bazėje Italijoje, o ne lenktynių trasoje – Spielberge su viskuo turės tvarkytis L. Mekies ir kiti specialistai.

Neabejojama, kad šiais metais Binotto praleis ir daugiau lenktynių savaitgalių. Pernai jo nebuvo Turkijoje ir Bahreine. Italų komandos vadovas taip pat nedalyvavo ir etape Abu Dabyje, tačiau ten jo nebuvo dėl Mattia ligos.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 148
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau

Komentarai (6)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 06/14 16:09 Atsakyti
Kiek skaičiau, tai tarp Binotto ir Mekes power-struggle vyksta. Tai, panašu, kad duoda rezultatų Mekes pastangos.
accadia
IP: 2a8f5b8 | 06/13 23:57 Atsakyti
tribeca
06/13 13:59

Nesu tikras del savaitgaliu, bet vadovaujant Arivabene automobilis buvo zymiai greitesnis.

Ferrari varoma cigaretėmis. Kai atsirado nerūkantys su vape'ais, kilo variklių skandalas :D
Tech.
IP: c4754c7 | 06/13 21:51 Atsakyti
Ir vel ta pati daina. Gi Binoto buvo “ilgalaikis projektas” ! Tokie resursai, tokia komanda, bet didziausios lenktynes vyksta del vietos prie valdzios. O komandos rezultatai lieka kazkur nuosaly. Taip nuosekliu rezultatu ir nera, kai nera valdymo nuoseklumo. Lietuvisko seimo valdymo modulis. “Apsikam esancius, - laimim rinkimus, nurasom senus darbus, imames savo darbu, kol srebiam senus, nauju neigyvendinam, eigoje kai vis dar nera norimu rezultatu,, jau ateina nauji i valdzia su savom naujoj idejom, uzburtas ratas 😀 Na nera nei vienos kitos tokios komandos, kur tokia rotacija valdymo strukturose. Pvz kaip dirba T. Wolfas, Horneris. Metai is metu , nuosekliai ir aiskiai turedami krypti.
.X.
IP: 8b01407 | 06/13 18:00 Atsakyti
nu y gerai, p-x, tegul nevaziuoj, man tai dienos nekeicia
tribeca
IP: baed510 | 06/13 13:59 Atsakyti
kart
06/13 12:13

McLaren seniai išsprendė šitą klausimą atskirdami lenktynių ir komandos valdymą. Pagaliau ir Binokulas susiprato, kad jam serviso zonoje ne vieta. Tas pats Arivabene buvo n kartų geresnis vadovas lenktynių savaitgaliais, bet anam galbūt sunkiau sekėsi kita valdymo dalis.
Šiaip, tikrai gera žinia, nes kiek pasiskaitau, tai šitas memas daug kam nepatinka, nors ir gerai vertinamas kitų specialistų.

Nesu tikras del savaitgaliu, bet vadovaujant Arivabene automobilis buvo zymiai greitesnis.
kart
IP: ff4c1cb | 06/13 12:13 Atsakyti
McLaren seniai išsprendė šitą klausimą atskirdami lenktynių ir komandos valdymą. Pagaliau ir Binokulas susiprato, kad jam serviso zonoje ne vieta. Tas pats Arivabene buvo n kartų geresnis vadovas lenktynių savaitgaliais, bet anam galbūt sunkiau sekėsi kita valdymo dalis.
Šiaip, tikrai gera žinia, nes kiek pasiskaitau, tai šitas memas daug kam nepatinka, nors ir gerai vertinamas kitų specialistų.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas